1. leht 1-st

range 2000a, autmaat kastil käik on neutraalis "kinni&q

Postitatud: E Juul 18, 2011 09:19
Postitas kippari
hakkab jama peale ;))

täna hommikul istusin rõõmsalt masinasse ja panin käima - kõik ilus - isegi EAS i tulukesed olid kustus - kõik toimis. siis panen käigu Drivele kuid ei midagi ja niimoodi kõikide käigu asenditega armatuuri tuli kiri et "neturaalis vms." kui kangi käike pidi liigutada ja tagasi pargile lükkan siis teeb selline karina nagu hammasratas mingi kuskil ei lülituks ...

tegin mitu katset - uuesti autot käivitades jne. kuid ei midagi. hea et teine auto ka on - siis sain sellega tööle ;))

töölesõites tekkis mõte et kas peaksin äkki veidi (ca. 0,5m ) masinat liigutama ehk kuigi ülekanne ei ole päris õigesse asendisse mingil moel jõudnud ??

Postitatud: E Juul 18, 2011 19:06
Postitas kippari
esimene arvamus oli täna, et andur tuksis - tegin siin kasti juures andurile kontrolli kuid kõik tundus tavasilmale väga ok.

kokkuvõttes - "transmission neutral" ikka endiselt tablool ja ei liigu midagi ;(

Postitatud: T Juul 19, 2011 08:57
Postitas Matu
Tere.
Kirja järgi tundub, et Sul on hoopis vahekast jäänud miskipärast neutraali.
Äkki kang ei liigu päris lõplikusse asendisse ja mingid lülitid ei anna kangi signaali edasi?
Või oled äkki pannud kaitsme vahekasti neutraalimise pesasse?
Manual ütleb selle kirja kohta nii:
"The transfer box can be placed in the ’Neutral’ position by moving the selector lever into the ’PARK’
position. Insert a spare fuse (minimum 5 Amp) into fuse position 11 on the BeCM. After 5 seconds the
transfer box moves to the neutral position, an audible warning will sound, a ’TRANSFER NEUTRAL’
message is displayed in the message centre and the high and low LED illumination on the selector cover
will extinguish."
Matu

Postitatud: T Juul 19, 2011 11:01
Postitas kippari
kuramus - sul võib tuline õigus olla. sebisin küll kaitsmetega seal toopäev. lähen õhta koju ja kohe kaen.

teine kiire küs ka siis juba - kui auto seisab uksed lukus jne - siis EASi kastist ikka klõpsab aegajalt. ja niimoodi regulaarselt - kas see siis töötab kuigi?

Postitatud: T Juul 19, 2011 13:46
Postitas Matu
Arvatavasti otsib omale stabiilsuspunkti ehk et kõik vedrud on lastud tühjaks kõige madalama vedru järgi.
Seda ta teeb ise. Lõik manualist:
Self levelling
On a coil sprung vehicle the effect of adding weight is for the vehicle to lean either from front to back or side
to side unless the increased weight is evenly spread. With air suspension, the system detects this body lean
and automatically compensates for it. The vehicle will self level to the lowest corner height for 20 seconds
each time the driver exits vehicle and closes the doors.
The system will check vehicle height every 6 hours and make minor corrections, not exceeding 8 mm,
(0.31 in) as necessary.
When unloading through the tailgate the system will self level to compensate for the decreased load after
door closure.
NOTE: If the vehicle is parked on uneven ground or with a wheel or wheels on the
kerb, self levelling will lower the vehicle to the lowest spring height.

Postitatud: T Juul 19, 2011 18:39
Postitas kippari
sai korda - peaks vist siin ütlema et kontrollisin foorumlaste teadmiseid ;) kui enda tehtu viga ikkagi. vähemalt on nüüd teada, et antud funkt. toimib