RF uks lukus (superlocked)
RF uks lukus (superlocked)
Mure siis selline, et peale külma talve kaassõitja uks lukus ja ei avane enam mingi nipiga - võimalik, et külmaga avades sai mehhanism kuskilt kannatada. Kesklukk teeb oma klõksu, nupp ka käib üles-alla - aga vot uks lahti ei tule lukust - ukse avamise lingid käivad tühja nagu oleks uks ikka lukus. Niipalju kui mujalt lugenud, siis tegemist n.ö. "superlocked" uksega ja kõik meetodid ust lahti saada ikka vägagi destruktiivsed:
1) Lõhkuda lukk
2) Eemaldada tagauks ja saagida luku aas läbi
jne.
Kas tõesti pole ühtegi vähem destruktiivsemat ja lihtsamat protseduuri ukse avamiseks?
1) Lõhkuda lukk
2) Eemaldada tagauks ja saagida luku aas läbi
jne.
Kas tõesti pole ühtegi vähem destruktiivsemat ja lihtsamat protseduuri ukse avamiseks?
RR 96 4,6 V8 HSE
Kõige vähem dsekstruktiivne on ilmselt proovida kuidagi ukse polster maha saada ning sealt kaudu ukse sisemusele läheneda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Ma armastan offroad-i!
- Postitusi: 14
- Liitunud: E Juul 26, 2010 19:19
- Asukoht: Tallinn - Haabneeme
Siin oleks nagu õpetus kuidas seda lahendada: http://www.justanswer.com/uk-car/42b3p- ... ulled.html
Vaja on mingeid spets tööriistu ning piltide nägemiseks tuleb ennast ära regida saidil.
Sealne hädaline küll kirjutab, et tal ei olnud sellest õpetusest abi, kuid võib eeldada, et lahendus on selleks siiski olemas.
Vaja on mingeid spets tööriistu ning piltide nägemiseks tuleb ennast ära regida saidil.
Sealne hädaline küll kirjutab, et tal ei olnud sellest õpetusest abi, kuid võib eeldada, et lahendus on selleks siiski olemas.
Siin siis variant 2 õpetus netist:
http://www.rangerovers.net/forum/7-rang ... -door.html
http://foto.mail.ru/inbox/sergdk/doorlocklatchRRnP38
http://www.rangerovers.net/forum/7-rang ... -door.html
http://foto.mail.ru/inbox/sergdk/doorlocklatchRRnP38
RR 96 4,6 V8 HSE
Kuna nüüd aasta hiljem juhtus täpselt sama asi ka teise uksega, siis võib järeldada, et tegemist vb nö tüüpveaga - vaadates luku sisse, siis selle ehitus on ikka täitsa p**s - sest vaja on ainult natuke külma, et asi katki teha. Võib-olla säästan ka kellegi teise aega järgneva kokkuvõttega antud probleemist...
1) Luku kesta sees on nimelt üks krdi habras eboniidist seibike, millel on paar nukki - ning mis kahjuks on luku kõige olulisem ja nõrgem komponent. Külmaga paistab asi õige hapraks minevat ning pole vaja üldse jõudu rakendada, et see seibike seal luku sees tükkideks tõmmata. Kui seibike tükkideks siis auto ust enam mingi normaalse valemiga lahti ei saa - ei aita siin ka kesklukk või võti - kuna kõik mehhanismid kasutavad luku avamiseks seda seibikest.
2) KÕIGE valutum ja otstarbekam viis uks lahti muukida ja lukk vahetada on nii nagu näha eelneva postituse linkidelt - nimelt:
a) võtad tagaukse hingedelt maha ja seod paelaga rippu
b) saed rauasaelehega läbi kere küljes oleva esimese ukse lukuaasa (meil õnnestus kasutada ka mingit väikest elektriga tikksaagi) - aega võttis ca 45min et aasa mõlemad haarad läbi saagida
c) siis saad ukse lahti ning saad normaalselt polstri maha võtta ning luku ära vahetada
Ise õnnestus üks vana lukk ka hiljem restaureerida, valades selle seibi uuesti pronksist.
Järjekordne briti inseneride imevidin - et autoomanikul ikka igav ei hakkaks...
1) Luku kesta sees on nimelt üks krdi habras eboniidist seibike, millel on paar nukki - ning mis kahjuks on luku kõige olulisem ja nõrgem komponent. Külmaga paistab asi õige hapraks minevat ning pole vaja üldse jõudu rakendada, et see seibike seal luku sees tükkideks tõmmata. Kui seibike tükkideks siis auto ust enam mingi normaalse valemiga lahti ei saa - ei aita siin ka kesklukk või võti - kuna kõik mehhanismid kasutavad luku avamiseks seda seibikest.
2) KÕIGE valutum ja otstarbekam viis uks lahti muukida ja lukk vahetada on nii nagu näha eelneva postituse linkidelt - nimelt:
a) võtad tagaukse hingedelt maha ja seod paelaga rippu
b) saed rauasaelehega läbi kere küljes oleva esimese ukse lukuaasa (meil õnnestus kasutada ka mingit väikest elektriga tikksaagi) - aega võttis ca 45min et aasa mõlemad haarad läbi saagida
c) siis saad ukse lahti ning saad normaalselt polstri maha võtta ning luku ära vahetada
Ise õnnestus üks vana lukk ka hiljem restaureerida, valades selle seibi uuesti pronksist.
Järjekordne briti inseneride imevidin - et autoomanikul ikka igav ei hakkaks...
RR 96 4,6 V8 HSE
SUURED TÄNUD väga asjaliku postituse eest!
Lisan sinu nõuslolekul selle meie kullfondi!
Lisan sinu nõuslolekul selle meie kullfondi!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!