EKA kood + puldist uksed lahti ei tule

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
kaido170
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 12
Liitunud: P Mai 25, 2008 18:55

EKA kood + puldist uksed lahti ei tule

Postitus Postitas kaido170 »

Tere!

Autoks RRII aastast 1997. Asukoht: Põlvamaa

Mure järgmine algul hakkas streikima juhipoolne ukse lukustus ehk siis mõned korrad tuli puldist juhiuks lahti. Paari päeva jooksul tekkis olukord, kus siis juhipoolne uks oli lukus, kuid teisi uksi puldist avas ja lukustas. Nagu teadagi väljast mehhaaniline avamine võtmega keerates ei toiminud- samuti seest nupu liigutamine..

Auto pole ka igapäevases kasutuses ja jäi nädalaks või paariks seisma ning sai aku laadima pandud ja muidugi aku lahti ühendatud :oops:
Kuna juhipoolne ust polnud võimalik lahti teha(tavaliselt lahti), siis unustasin ka kõrvaistuja ukse lahti teha ja nii kui akule juhtmed sai tagasi ühendatud-kõik uksed lukus ja avada polnud enam võimalik.
Järgnes hulk kõnesid tuttavatele ja saime kõrvalistuja ukse füüsiliselt lahti.
Soovisin autot liigutada, kuid minu üllatuseks nõudis EKA koodi(mida varem pole nõudnud), mille ma ka ilusti esindusest sain, kuid nüüd suur probleem.

Minule teadaolevalt toimub EKA koodi sisestamine juhiukse kaudu võtmega, kuid see mul hetkel ei tööta.
Kas on võimalikud muud lahendused, et saada auto sõitma ja sõita omaljõul Kagu-Eestist Tartusse parandusse?

Enda mõtted:
1. Koodi sisestamine muul viisil kui on võimalik ala süüteluku kaudu,arvutiga, üldse kuskilt katkestus teha vms....
2. Avada juhipoolne uks samuti füüsiliselt ja eemaldada polstrid ning sealt edasi......
3, Muu mõistlik variant.

Ei sooviks kasutada puksiiri teenuseid ja prooviks auto oma jõududega liikuma saada.

Kuii mõni foorumikasutaja ,klubiliige aitaks hädalist oleksin väga tänulik. VÕib ka pöörduda otse telefoni teel.

Tervitades, Kaido
53449977
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Tere.
Minuteada peaks koodi saama sisestada ka süüteluku kaudu.
Õhtul hiljem. kui aega on rohkem, siis üritan manualist selle koha üles leida, kus seda kirjutas.
Jõudu/jaksu
Matu
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Auto on ilmselt avarii reziimis ja immo on peal.
Sisesta juhi ukse lukust "Emerancy code"!
Koodi sisetamine toimub ainult juhiukse luku kaudu.
See, et lukk auto ust ei ava ei tähenda veel, et sealt signaan immosse ei jõuaks.

Võimalik ka, et pult ja auto ei tunne teineteist enam ära ja tuleb Tallinna Paldisksi mnt. LR pessa tutvumisele viia.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Tere.
Vabandused valeinfo levitamise pärast. Koodi sisestamine toimib tõesti ainult juhiuksel, mitte süütelukul. Ma ei tea, kust mulle selline kiiks pähe jäi. :oops:
Siin http://www.rangerovers.net/repairdetail ... m.html#eka on toodud välja ka selline võimalus masina käima saamiseks Alternative "Key in Position II" Disarming Procedure.
Ise ei tea, pole katsetanud.
Siin on toodud üks ukse avamise õpetus http://www.rangerovers.net/repairdetail ... locks.html , siin teine http://www.rangerovers.net/repairdetail ... ropen.html
Äkki on abiks.
Jõudu/jaksu
RR P38A autom. 2,5td 98a.
kaido170
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 12
Liitunud: P Mai 25, 2008 18:55

Postitus Postitas kaido170 »

Proovitud mõlemad variandid : 1, Juhiuksest kood sisestada kui ka seda Matu varianti - Ei toiminud.

Landy mitte halvapärast öeldes, aga eks seda teavad peaaegu kõik ,et Paldiski mnt-l on võimalik auto korda saada.
Aga kui see tähendab treileri rentimist siit Kagu-Eestist , kus Tallinnasse pea 270 km siis jätaks selle kõige viimaseks variandiks või pigem öelda , et see ei olegi variant.

Kas on veel mingeid mõtteid? Tegemist orginaalimmoga, seda vist süsteemist välja võtta või eemaldada ei kanna.
Kas Tartu kandis oleks selline remondimees, kellel oleks teadmised ja vahendid kuidas see auto käima saada?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

MAZ Eestis võib ka abi saada, sealsed mehed teevad pesaga koostööd.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”