RRII AT kastiga mure

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Õli puudumine käiguakstis toob kindlasti jamasid kaasa.
Viimati muutis landy, T Dets 18, 2012 18:58, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
raivo98
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: R Sept 07, 2012 20:40
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas raivo98 »

seda ma usun. Aga kas ka selle, et mul edaspidi kaigud kadund. Kui panna norm oli sisse , et kas on vomalus , et kast hakkab opereerima uuesti voi on see lollikese lootus aint.
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

raivo98 kirjutas:seda ma usun. Aga kas ka selle, et mul edaspidi kaigud kadund. Kui panna norm oli sisse , et kas on vomalus , et kast hakkab opereerima uuesti voi on see lollikese lootus aint.
Odavam on ju vahetada kastis filter ja uus õli kui kasti ennast lahkama hakata.
Alusta ikka odavamast otsast.
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

Ma voin kyll eksida, aga ega automaatkasti karterist ei saagi 100% oli katte, palju on ka turbiinis ja radikas. Ehk siis 100%-line olivahetus on natuke keerukam kui punn lahti-oli valja-punn kinni-oli sisse ja valmis.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Kult kirjutas:Ma voin kyll eksida, aga ega automaatkasti karterist ei saagi 100% oli katte, palju on ka turbiinis ja radikas. Ehk siis 100%-line olivahetus on natuke keerukam kui punn lahti-oli valja-punn kinni-oli sisse ja valmis.
Mida krdt sa nüüd öelda tahad ...?
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

LittleSuzi kirjutas:
Kult kirjutas:Ma voin kyll eksida, aga ega automaatkasti karterist ei saagi 100% oli katte, palju on ka turbiinis ja radikas. Ehk siis 100%-line olivahetus on natuke keerukam kui punn lahti-oli valja-punn kinni-oli sisse ja valmis.
Mida krdt sa nüüd öelda tahad ...?
Ma ei ole kindel kas on probleem et täpitähti ei ole voi milles. Kui ma ytlesin et 100% olivahetus siis nii et ikka koik vana oli valja ja uus sisse, mitte ainult see mis tuleb kui punn lahti teha.
Keegi targem kellel on endal kogemus/teadmine voib ju selle vaite ymber lykata kui ei vasta toele.



Leht mis ytleb et kui edaspidi kaike ei ole siis on jama lugu. Esimene kysimus/vastus. link
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Kult kirjutas:
LittleSuzi kirjutas:
Kult kirjutas:Ma voin kyll eksida, aga ega automaatkasti karterist ei saagi 100% oli katte, palju on ka turbiinis ja radikas. Ehk siis 100%-line olivahetus on natuke keerukam kui punn lahti-oli valja-punn kinni-oli sisse ja valmis.
Mida krdt sa nüüd öelda tahad ...?
Ma ei ole kindel kas on probleem et täpitähti ei ole voi milles. Kui ma ytlesin et 100% olivahetus siis nii et ikka koik vana oli valja ja uus sisse, mitte ainult see mis tuleb kui punn lahti teha.
Keegi targem kellel on endal kogemus/teadmine voib ju selle vaite ymber lykata kui ei vasta toele.



Leht mis ytleb et kui edaspidi kaike ei ole siis on jama lugu. Esimene kysimus/vastus. link
Nüüd oli nati selgem jah :)
Käigukastil vahetasin selliselt õli, et 1. valasin välja -> 2. puhastus õli sisse -> 3. auto tööle ja lappasin enamik käike läbi -> 4. õli välja -> uuesti punkt 2.
Niimoodi kolm korda ja siis uus õli sisse.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

Natuke OT on aga las olla. Ma ei ole ise yhelgi landroveril kasti oli vahetanud, manuaalidel ainult juurde kallanud(kallanud on ka hasti oeldud, paras kepp on see oli juurde lisamine kui aus olla). Aga kui ma vahetasin enda ford taurus sho v8-l oli siis tegin nii et eest oliradika juurest voolik lahti ja anumasse, auto neutraali peale ja kaima, lasin mingi tortsu valja, kallasin uut oli peale ja siis jalle kaima ja protsess kordus niikaua kuni tuli puhas oli valja. Kokku mahutas kast 10-11 liitrit(esivedu, ehk siis esisild ka pundis) ja laks labi loputamisek kokku umbes 13 liitrit kuni hakkas ilusat punast oli tulema(probleemi kyll ei lahendanud aga sai tehtud).

ps. Seda ka peaks mainima, et peaks ikka 2" tostet olema masinal, siis saab lihtsamalt auto alla ronida kui yle keskmise suurem oled.
raivo98
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: R Sept 07, 2012 20:40
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas raivo98 »

Nii kast maas ja lahti võetud. Ja ime mis ime, esimene sidur täitsa otsas. Tekkis selline küsimus, et kuidas kontrollida turbiini korras olekut, et töötaks nagu peaks. Minu arust oli see vedu mul natuke uimane. Ja mis töö põhimõttega töötab esi silla visbo sidur vahe kastis.
raivo98
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: R Sept 07, 2012 20:40
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas raivo98 »

Uued kettad ja kast parem kui kunagi varem.
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Jõudu.
Kui saladus pole, siis kust uued kettad hankisid? Omal ka hakanud kast jantima.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
clemet9
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 7
Liitunud: T Okt 01, 2013 18:18
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas clemet9 »

Küsiks kah nõu , kuidas turbiini kontrollisid ?
RR P38 ATM 98a
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”