1. leht 2-st

RRII AT kastiga mure

Postitatud: P Dets 09, 2012 20:13
Postitas raivo98
Masinaks on 2,5TD 2001a. Ja mure on kastiga selline, et pole edaspidi käike. Tagurdus töötab ilusasti. Kui panna D sisse ja siis pöörded 3500 peale või üle lasta siis viskab gearbox fault. Tean, et pole küll selgeltnägjate klubi aga äkki keegi oskab midad pakuda mida uuride enne kui selle kasti alt võtan. Ise pakun, et kettad otsas.

Postitatud: P Dets 09, 2012 22:03
Postitas landy
Jutt siis ZF automaatakstist?
Mis natud sümptomite tekkele eelnes?
Kas tekkis jäsksu või aegamööda?

Postitatud: P Dets 09, 2012 22:08
Postitas raivo98
Järsku. Vedasin käru ja paksu lume sees. Oli vaja jungsutada natuke. Paar korda sai edasi tagasi lastud ja üks hetk edaspidi enam ei liikunud.

Postitatud: P Dets 09, 2012 22:33
Postitas Black66
Kui enda oma ostsin kunagi, siis eelnev omanik vahetas just minuteada mingit andurit, oli sama probleem, et edaspidi käigud olid kadunud ja kadusid just paksus lumes sõites.

Postitatud: P Dets 09, 2012 22:43
Postitas raivo98
aga mis andur

Postitatud: P Dets 09, 2012 22:47
Postitas Black66
Ei ole aimu kah. Lase juhe külge pista, peaks teada saama, mis täpsemalt.

Postitatud: E Dets 10, 2012 06:47
Postitas raivo98
saaremaal raskusi sellega

Postitatud: E Dets 10, 2012 17:52
Postitas landy
Paksus lume sa manööverdasid ikka aeglustiga?
Kui ei siis võib olla tegu mõne automaatkasti ketta rikkega, millest jõuga jagu said.

Õnneks on ZF automaatkaste ka sõiduatodele pandue ja ei tohiks seega kasti remontijatele väga tundmatu maa olla.

Postitatud: E Dets 10, 2012 18:35
Postitas raivo98
Seega kast alt ära. Palju võiks maksta uus kast või remont komplekt? Aga kui kusagil bmw alt see kast ära keerata. Istutab selle RR alla?

Postitatud: E Dets 10, 2012 19:56
Postitas inseneer
Kasutatud, korras kast maksab 450.-
Leidub isegi üks.

Postitatud: E Dets 10, 2012 20:36
Postitas raivo98
Kuidas nende remont komplektidega on. Vaatasin, et neid kaste on topitud ikka igale poole. Aga kas siis sisu sobib. Näiteks Jaguaril ja bmw on sama kood ZF4HP22. Kas siis ketad on samad sees. Ja siis sama küsimus turbiini kohta.

Postitatud: E Dets 10, 2012 20:45
Postitas landy
Tean, et turbiine on pandud sõiduautodest pärit kastidest, ketaste kohta ei osks öelda.

Postitatud: T Dets 11, 2012 09:55
Postitas Matu
Tere.
No enne kui kasti päris vahetama hakkad, äkki uurid ikkagi seda anduri juttu ka.
Äkki nemad http://www.toukur.ee/ oskavad midagi arvata sellisest kasti käitumisest.
Jõudu/jaksu

Postitatud: K Dets 12, 2012 10:08
Postitas raivo98
Eile selgus, et aeglustiga tahab vedama hakkata kui jalaga hoogu anda. Nii, et viga on mehaaniline. Nii aga kust uued kettad saab? Soovitusi.

Postitatud: E Dets 17, 2012 18:36
Postitas raivo98
Sai natuke lammutatud masinat ja õlisid välja lastes tundus kastis olevad vähe õli. Raamatu järgi peaks kastis olema umbes 10l aga ma sain kastist kätte vaevalt 4l. Kas see nähtus ei või mul seda jama tekitada.