Range Roverile väike tõste?

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
zuuric
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 32
Liitunud: T Sept 04, 2012 20:38
Asukoht: Soome

Range Roverile väike tõste?

Postitus Postitas zuuric »

On siis plaan tõsta oma autot natuke, umbes 20-40 mm.
Siit ka küsimus, kas keegi teab mitmest kohast kinnitub kere raami külge, teeks sinna flantsid vahele ja saakski väikse tõste.
Kuskilt lugesin, et kuni 50 mm saab tõsta nii, et ei pea midagi hakkama pikemaks tegema.
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Miks sa kere raami suhtes tõsta tahad? Pigem oleks mõistlik ikka raami maast ülese poole saada...?
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

1) Kas masin on juba õhkvedrudelt raudverdudele ümber tehtud?
2) Mis on tõste eesmärk?
3) Mida plaanitakse antud autogq peale sellist modifitseerimist teha?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
zuuric
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 32
Liitunud: T Sept 04, 2012 20:38
Asukoht: Soome

Postitus Postitas zuuric »

All on ikka õhkvedrud, tõste eesmärk ehk põhjus on uutes rehvides.
Maantee kiirusel suuremast lohust läbi sõites käivad rehvid kusagile vastu.
Offroadi autot ei ehita ja enamjaolt sõidan mööda maanteid, vahest tahan siiski ka teelt kõrvale keerata.Arvan, et keret on natuke lihtsam ja soodsam tõsta kui kogu autot, või ma eksin?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Aga miks sa vedrustus kõrgemaks ei taha lasta programmeerida, et vastu ei käiks?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
zuuric
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 32
Liitunud: T Sept 04, 2012 20:38
Asukoht: Soome

Postitus Postitas zuuric »

Ei teadnud, et selline võimalus ka olemas on, huvitav mis selline asi maksta võib ja kes seda teeks?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

zuuric kirjutas:Ei teadnud, et selline võimalus ka olemas on, huvitav mis selline asi maksta võib ja kes seda teeks?
Imedepõld aitab su auto uutesse kõrgustesse.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
zuuric
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 32
Liitunud: T Sept 04, 2012 20:38
Asukoht: Soome

Postitus Postitas zuuric »

Arvan, et peaks siiski tõstma pukside või flantsidega, kui peaks midagi juhtuma õhkvedrustusega ja vajub alla siis saaksin vähemalt edasi liikuda vaikselt, selle prgrammeeritava variandiga vajuks auto lihtsalt rehvide peale kinni ja oleks liikumisvõimetu.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”