Õhkvedrustuse jama
Õhkvedrustuse jama
Mure siis selline et auto ennast enam üles ei tõsta . Proovisin siis seda varjanti et sildasin ajust 1ja8 , kompressor hakkab tõõle aga auto ikka ei tõuse . Sai ka kompressor lahti yhendatud ja vaadatu et ta ikka õhku lõõks . Õhku lõi aga auto yles ei tõuse . Sai oodatud 10-15 minutit aga ei midagi . Sooviks siis teada et kas tuleb ka klappe eraldi avada ? Kui tuleb siis oleks tänulik nõuande eest kuidas seda teha . Või lõõb kompressor õhku liiga vähe peale ? Kas on võimalik kuidagi seda mõõta /kontrollida koduste vahenditega ? Tänud ette kõikide nõuannete eest
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Õhtust.
Kui komp. õhku annab, siis peab õhul olema kuhugi ka edasi minna. Kas avasid sildamisega ka mõne õhkvedru ventiilli?
Niisama lööb komp. õhku ainult survepaaki. Võib olla muidugi ka see, et survepaagi ventiil on äkane ja laseb õhu välja.
Siin ühes teemas olid need vedrude täitmise asjad vist ka kirjas.... või oli link kuhugi mujale. (võin ka eksida)
Kui englesmannide keel on mõistetav, siis parim teadmiste varaait on rangerovers.net
Kui oled päälinna lähistelt siis maksaks Pesast Andrusel lasta, mõningase raha eest, süsteem arvutiga üle kontrollida.
Jõudu/jaksu
Kui komp. õhku annab, siis peab õhul olema kuhugi ka edasi minna. Kas avasid sildamisega ka mõne õhkvedru ventiilli?
Niisama lööb komp. õhku ainult survepaaki. Võib olla muidugi ka see, et survepaagi ventiil on äkane ja laseb õhu välja.
Siin ühes teemas olid need vedrude täitmise asjad vist ka kirjas.... või oli link kuhugi mujale. (võin ka eksida)
Kui englesmannide keel on mõistetav, siis parim teadmiste varaait on rangerovers.net
Kui oled päälinna lähistelt siis maksaks Pesast Andrusel lasta, mõningase raha eest, süsteem arvutiga üle kontrollida.
Jõudu/jaksu
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Proovisin klappe avada aga ei tea kas seda õieti tegin , uurin ka sinu antud lehekylge äkki saan targemaks . Ehitasin peale EAS i manuaalse juhtimise nyyd saab igat patja eraldi pumbata , üks esimene vajub hommikuks natukene tühjemaks teised peavad õhku ilusti , ise arvan et asi klapis või selle vooliku ühendus kohas . Tundub et ei jää muud üle kui võtta tee diagnostikasse ette . Oskab keegi õelda kas tartus ka tegijaid mehi on ? tallinn vähe kaugel .
Siit saab abi:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=37
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=37
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Õhtust.
Kui patju saad eraldi täita ja asi toimib, siis tundub, et viga pesitseb kas klappide juhtplokis (elektrooniline viga) või õhupaagis, mis õhku sees ei hoia.
Minu masinal oli kord vigane paagi rõhuandur, aga see viga loeti ka kohe dignostis välja.
Arvan, et pead ikka igaks juhuks Tartus ära käima, saab asi äkki selgemaks.
Jõudu/jaksu
Kui patju saad eraldi täita ja asi toimib, siis tundub, et viga pesitseb kas klappide juhtplokis (elektrooniline viga) või õhupaagis, mis õhku sees ei hoia.
Minu masinal oli kord vigane paagi rõhuandur, aga see viga loeti ka kohe dignostis välja.
Arvan, et pead ikka igaks juhuks Tartus ära käima, saab asi äkki selgemaks.
Jõudu/jaksu
RR P38A autom. 2,5td 98a.