Õhkvedrustuse jama

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
clemet9
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 7
Liitunud: T Okt 01, 2013 18:18
Asukoht: Viljandi

Õhkvedrustuse jama

Postitus Postitas clemet9 »

Mure siis selline et auto ennast enam üles ei tõsta . Proovisin siis seda varjanti et sildasin ajust 1ja8 , kompressor hakkab tõõle aga auto ikka ei tõuse . Sai ka kompressor lahti yhendatud ja vaadatu et ta ikka õhku lõõks . Õhku lõi aga auto yles ei tõuse . Sai oodatud 10-15 minutit aga ei midagi . Sooviks siis teada et kas tuleb ka klappe eraldi avada ? Kui tuleb siis oleks tänulik nõuande eest kuidas seda teha . Või lõõb kompressor õhku liiga vähe peale ? Kas on võimalik kuidagi seda mõõta /kontrollida koduste vahenditega ? Tänud ette kõikide nõuannete eest :)
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

Kõige raudsem soovitus on: paigalda raudvedrud.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Õhtust.
Kui komp. õhku annab, siis peab õhul olema kuhugi ka edasi minna. Kas avasid sildamisega ka mõne õhkvedru ventiilli?
Niisama lööb komp. õhku ainult survepaaki. Võib olla muidugi ka see, et survepaagi ventiil on äkane ja laseb õhu välja.
Siin ühes teemas olid need vedrude täitmise asjad vist ka kirjas.... või oli link kuhugi mujale. (võin ka eksida)
Kui englesmannide keel on mõistetav, siis parim teadmiste varaait on rangerovers.net
Kui oled päälinna lähistelt siis maksaks Pesast Andrusel lasta, mõningase raha eest, süsteem arvutiga üle kontrollida.
Jõudu/jaksu
RR P38A autom. 2,5td 98a.
clemet9
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 7
Liitunud: T Okt 01, 2013 18:18
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas clemet9 »

Proovisin klappe avada aga ei tea kas seda õieti tegin , uurin ka sinu antud lehekylge äkki saan targemaks . Ehitasin peale EAS i manuaalse juhtimise nyyd saab igat patja eraldi pumbata , üks esimene vajub hommikuks natukene tühjemaks teised peavad õhku ilusti , ise arvan et asi klapis või selle vooliku ühendus kohas . Tundub et ei jää muud üle kui võtta tee diagnostikasse ette . Oskab keegi õelda kas tartus ka tegijaid mehi on ? tallinn vähe kaugel .
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Õhtust.
Kui patju saad eraldi täita ja asi toimib, siis tundub, et viga pesitseb kas klappide juhtplokis (elektrooniline viga) või õhupaagis, mis õhku sees ei hoia.
Minu masinal oli kord vigane paagi rõhuandur, aga see viga loeti ka kohe dignostis välja.
Arvan, et pead ikka igaks juhuks Tartus ära käima, saab asi äkki selgemaks.
Jõudu/jaksu
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”