eas unlock suite. OBD2 ja usb sünkimise probleem.

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

eas unlock suite. OBD2 ja usb sünkimise probleem.

Postitus Postitas martinsl »

Siiani pole õnnestunud eas unlock suite ja autot omvahel sync' saada. Proovinud olen kahte adapterit, mis mõlemad peaksid toimima(340 ja rs232). Driverite install käib kiirelt ning kui ühendada kaabel com1 siis unlock suite käivitamisel pole vaja manuaalselt com pesa valida. Arvutis on win7 ja enne käivitamist vajutades paremale kiire klahvile saab teha "troubleshoot comptibility" ja seejärel soovitab win xp(sp2) kasutada. Panen tööle ka ikka sama asi ning kui manuaalselt valida ka service pack 1 või 3 on tulemus sama. Salvestan settingud ja kävitan programmi uuest parema klikiga valides "run as admistrator".
Kui nüüd süüde sisse keerata(II asend) ja kaabel ühendada, vajutada initialize nuppu tulevad tx tulpa 1,2,3,4 ja nende järel 0 ning hakkab jooksma ff ja 1 rida. Paraku ei toimu sama rx tulbas, sinna tulevad tavaliselt 1:D0, 2:D0, 3:D0, PP, 4:D0 ja vahel sealt edasi ei lähegi või siis hakkavad 0 ja 80 jooksma natukese aja möödudes. Ja enne selle PP teate kuvamist käib see tuttav beep-beep hääl ja viskab ekraanile uuesti selle slow 55kmh teate(nagu ka alguses kui juhe ühendada). Sama tihti on ka varjant , et üldse ei hakka midagi jooksma, 0, 80 ega midagi muud. Kasutades unlock suite troubleshooterit ja toimides nagu seal kirjas siis- tehes need protseduurid ja uuesti alustades, toimub tx tulbas kõik nii nagu vaja aga rx viskab selle PP sisse ju peale 2:D0 siis tuleb veel 3:D0 ja nelja enam ei kuvatagi. Täpselt samamoodi hakkavad 0 ja 80 jooksma või siis ei hakka üldse.
Idle delay'd olen proovinud muuta kiiremaks, aeglasemaks aga ei mingit muutust. Autos olev pesa on ülevaadatud ning tundub, et klemmid on puhtad st pole roostes. Kaabel on tellitud ebay'st ja müüa on neid müünud sadu ja pakub kaasa ka seda sama rsw eas unlock suite tarkvara, mis on ka netist allalaetav.
Olen hunniku teemasid ja õpetusi läbilugenud aga pole need kuhugi kaugemale viinud. Kas tõesti on ainuke varjant osta üks vana arvuti, millele saaks selle juhtme ilma usb ülemineku adapterita järgi panna?
EBK
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 8
Liitunud: P Veebr 01, 2015 20:49

Postitus Postitas EBK »

Seda USB üleminekut ei saa parakau usaldada koguaeg,seega proovi siiski vanemat arvutit millel olemas originaalis COM port.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Settingud

Postitus Postitas Kalamees »

Ega seal pole tegu arvuti settingutega. Ehk arvuti panna emamaa UK settingutesse ja hakkab toimima. Nonda vähemalt eelnevate progedega on olnud.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: Settingud

Postitus Postitas martinsl »

Kalamees kirjutas:Ega seal pole tegu arvuti settingutega. Ehk arvuti panna emamaa UK settingutesse ja hakkab toimima. Nonda vähemalt eelnevate progedega on olnud.
Kuidas seda teha saab? Asukoha ja ajavööndi vahemine pole ilmselt see, mida silmas pead. Võtsin ka selle plastiku maha, et kontrollida, kas pistiku klemmid on roostes. Kõik ilus puhas ja pistiku taga olevad juhtmed samuti.
Kasutaja avatar
randorelv
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 28, 2015 21:56
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas randorelv »

Ava arvuti Control Panel ja edasi Region and Language. Avaneva akna ülevalt servast valid Formats - English(United states), Location - United states, Keyboards - Change Keyboards - Default Input Language - English.

Ekraani all servas kus on tavaliselt tähised ET peab muutuma EN-iks. Parema hiireklõpsuga saad selle ka avada ja muuta.

Siiani mitmel arvutil erinevate COM adapteritega peaaegu alati toiminud. Peaaegu sellepärast, et ühel autol ei saanud ühendust siis kui ajusse minev juhe oli läbi oksüdeerunud ja ühel teisel haigutas aju asemel tühjus.
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas martinsl »

Sain tööle! Suured tänud Rando. Tegin küll kõik vajaliku ära ka eelnevalt testides aga miskipärast valisin settingute alt UK mitte US ning see oligi takistuseks. Läks US ja nüüd toimib suurepäraselt.
Siit areneb asi edasi- kas ja kus võiks leida 8mm õhutoru lukustit(8mm collet). Leidsin inglise saidi, kus saab tellida ja maksab paar naela aga ehk on tegu ikkagi universaalsema tootega ja seda võimalik leida kohe kohalikest autopoodidest? Õrn asi ja postiga saates ikka väike risk on.
Kasutaja avatar
randorelv
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 28, 2015 21:56
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas randorelv »

Täpselt ei tea aga tundub olema kas roverile või dunlopile spetsiifiline detail. Paistab et siin foorumi rahvas soovitab alati esmalt pöörduda land roverite pessa või minna imelisele põllule. Nendes kohtades ilmselt siis leidub selliseid vidinaid. Aga kui kardad et väike jubin tellides kaob või puruneb, siis telli midagi suuremat ka, siis pakitakse kõik asjad kenasti karbi sisse.
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas martinsl »

Hea koht nende hankimiseks on rimmerbros.co.uk ja seal väga palju originaal detaile LR'itele ja muidugi b-osi.
Kannatab vabalt ka üksi tellida, sest transpordi võimalusi palju. Minu asjad tulevad sealt royal mail lennupostiga ja maksis see alla viie ühisraha.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”