RR vedrustuse mure

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

rr2001
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: E Veebr 19, 2007 11:38
Asukoht: Tallinn

RR vedrustuse mure

Postitus Postitas rr2001 »

Tere.
RR 1997 hakkasid põlema keskkonsoolis kõik 4 vedrustuse asendi tulukest ja armatuuris näitab, et tõstab autot. Auto on peale seda seisnud 2 päeva ja alla pole vajunud , ka kõrguse asendi nupp ei toimi. Mida teha?
Kas ise saab ka veakoode nullida?

Tänud.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Võta ühendust utkin@online.ee ja siis saad kokku leppida diagnostiakseadme kasutamise, millega aju kalle minna.

Ilmslet mingi anduri viga.
Kas kompressor töötab kogu aeg, kui süüde sees/mootor käib?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Tuleb minna diagnostikasse autoga. Kohti on kaks Vilojett ja siis Andrus kes tegutseb Raja tn l Tallinnas. Telefoni numbri saamiseks palun postitage mulle vastav soov.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

antud teemaga seoses.
Kas keegi on proovinud parandada kompressorit.
Nimelt kompressori kolvi tihendav teflon krae (rõngas) on õhtul.
Kas seda annab millegi käepärase ning lollikindla värgiga asendada?
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: RR vedrustuse mure

Postitus Postitas pirx »

rr2001 kirjutas:Tere.
RR 1997 hakkasid põlema keskkonsoolis kõik 4 vedrustuse asendi tulukest ja armatuuris näitab, et tõstab autot. Auto on peale seda seisnud 2 päeva ja alla pole vajunud , ka kõrguse asendi nupp ei toimi. Mida teha?
Kas ise saab ka veakoode nullida?

Tänud.
Puutusin ise just alles kokku sama probleemiga- vedrustus töötab, aga manuaalselt juhtida ei lase. Minu masinal oli viga selles, et kõrvalistujapoolne esimese õõtsa küljes oleva ohkvedrustuse anduri pistik oli väheke lahti tulnud.<<pistik kokku tagasi ja oligi korras. Neid andureid on üldse kokku 4- iga ratta juures üks.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

ühendasin kompressori väljalaske ava lahti ning "over-raidisin" EAS-fault viga pannes kompressori tööle. Tulemuseks oli see, et survet ei tekkinud. Võtsin siis kompressori lahti ja avastasin, et see teflon rõngas, mis kolvi küljes asetseb, on kulunud ... ehk ei tekitagi survet.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Kas on keegi siin olijatest seda kompressorit laiali lammutanud ?
Näiteks tihendusrõngast vahetanud? :roll:
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Tartus renoveeriti üks kompressor kuid selle eluiga oli lühike.Nii,et Peeteri juurde uue järgi.

W
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

kas on mingit lähemat infot antud kompressori veast - mida taastati?
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Olen kuulnud kompressorite remondist teflon rõnga vahetamise abil. Olen samuti teadlik et need kompressorid töötavad pärast remonti väga lühikest aega, eriti ilmade külmendes. Kust uusi rüngaid hangitakse ei tea, igal juhul mina keeldun sellistes üritustes osalema.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

RV8:
Eeldan, et tegeled varuosadega (Avatari järgi) .. millise hinnaga on võimalik uus kompressor saada?
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

7300 aga neid ei ole praeugu. Kui nüüd enne dets keskapika ei tule, siistuleva dalles jan keskel.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

palju see klappide krempel ligikaudu maksab?
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

kas see küsimus on mulle? Neid teflon rõngaid kompressorile pakutakse kuskil mujal, mina selles ei osale. "klappide krempel" on "solenoid block" ehk siis elektromahneetilised klapid õhkvedrustuse juhtimiseks? Kui teema muutub väga koomertslikuks, siis võiks selle foorumi raamest välja viia.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

On kellelgi aimu, et mida "EAS Fault" veel teeb peale kompressori välja lülitamise?
Kas selleks puhuks (et auto lasta puksidele) on ka mõni ventiil mida avatakse, et auto ikkagi jääks puksidele.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”