RR vedrustuse mure

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

kas on kellegi kogemust õhk-vedrud spiraal-vedrude vastu vahetamisel
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

LittleSuzi kirjutas:kas on kellegi kogemust õhk-vedrud spiraal-vedrude vastu vahetamisel
Selline firma nagu Off-Road Service on seda mäletamist mööda teinud teinud. Neist vedrukompletidest on ka foorumis juttu olnud.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=367
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

nii ... nati tehnilist infot, et kui keegi tahab.
Probleem oligi mul kompressoriga, et ei tekkinud rõhku enam.
Sain kätte kompressori teflon-rõnga, mille tellisin Ebay'st.
Selle paigaldamisega suutsin kompressori kolvi pooleks väänata :evil: ... kuid üks tuttav mehaanik arvas, et selle saab kokku tagasi keevitada :twisted:

Kuid vähemalt sain teada, mis moodi seda teflonit vahetada - ei pea kolbi välja võtma nagu soovitab selline leht:
http://www.tawpark4x4.com/instructions/ ... cement.htm

See rõngas on seal kolvi otsas lihtsatl tugevalt kinni surutud - teoreetiliselt peaks saama selle välja kangutada (ettevaatlikult) kui saaks miskit sinna vahele pressida, kus teflongi on.
Võtsin ka mootori poole lahti - no see oli küll kõdunenud.

Samas suutsin lõpetada ka manuaalseks pumpamiseks kolmikute paigaldamise - müüakse ka spetsiaalset komplekti, kuid aretasin eestist saadavate vahenditega ise 8)

Süsteem annab võimaluse pumbata õhku patjadesse, kui tegemist on EAS fault'iga ning auto on puksidel (tingimusel, et süsteem on ikkagi õhukindel).
Kui lahti lülitada EAS'i aju (juhi istme all, alumine pistik), siis ei lase auto taaskäivitamisel ka õku välja (EAS fault tingib auto õhkamortide tühjenemise igaksjuhuks).
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

kas selline toode on üldse vaatamist väärt - hind on 3x odavam kui siit tellides.:
http://www.arnottindustries.com/part_LA ... pid22.html
vaatasin, et see alumiinium sulam, millest vedrud valmistati on ka nagu hyper-super:
http://en.wikipedia.org/wiki/6061_aluminum#6061-T6

Samuti teeb firma ka õhk-vedrusid Rangile.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

õhust

Postitus Postitas Kalamees »

vaata kuskil siin olevates RR remondi või ekspluatatsiooni ja vigade kataloogis räägib origiaal kompressori asendamisest teisega eBay st oostetuga 100 usd , pistik vaja ümber teha ja vist voolik, no selle peaks Hydroscanni mehed küll ära tegema.
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Tundub, et auto on ikkagi suht õhu tihe ning õh pole välja läinud ... seega probleemile on antud esmaabi.
Ning kui õhku hakkab ikkai välja minema siis saab Statoilis õhku juurde anda :)
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Plaanin tellida sellisest kohast ühe komplekti:
http://www.arnottindustries.com/

Kas on kellegil veel mingit sellist soovi - saaks lasta pakkida ühte tarnesse ning hoida transpordi palt nati kokku ... muidugi on komplektide hinnad ka odavamad, kui Eestist ostes ;)

Need tüübid pakuvad RR'ile õhkvedrustuse komponente ja ka amortisaatoreid.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

LittleSuzi kirjutas:Plaanin tellida sellisest kohast ühe komplekti:
http://www.arnottindustries.com/

Kas on kellegil veel mingit sellist soovi - saaks lasta pakkida ühte tarnesse ning hoida transpordi palt nati kokku ... muidugi on komplektide hinnad ka odavamad, kui Eestist ostes ;)

Need tüübid pakuvad RR'ile õhkvedrustuse komponente ja ka amortisaatoreid.
Mina soovitaks selle jutu "muu äritegevuse" kuulutuste alla foorumis tõsta. Eh jääb siis rohkem huvilistele silma.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Kogu krempliga tegeledes võiks teha antud teemale väikese kokkuvõtte:
* EAS'i probleemid ei ole ületamatud
* komponente annab parandada
* alati pole vaja tonnide viisi raha raisata
S.Amurai
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 7
Liitunud: T Apr 01, 2008 18:03
Asukoht: Tartu... jne.

Postitus Postitas S.Amurai »

Vastus küll hiline aga siiski väärtuslik...
Arnott`i õhkpadjad said siis tellitud ja alla keeratud ka - Jaanuaris juba, Ja seni pole küll miskit kurta, võtsin siis need kolmanda põlvkonna omad sealt lehelt, ehk kõige vingemad ja ütleme, et konstruktsioonilt on asjad peajagu originaalidest üle !
Täpsemalt siis - mõlemad padja otsad on pressitud metallvitsadega kinnitatud otste külge - samas kui originaalil on alumine padja ots lihtsalt venitatud sinna alumise (metallist) otsa randi taha.
Minul isiklikult algasidki probleemd sellest et padi "sõi" ennast lund ja jääd täis ühel ilusal lumisel softroadi üritusel ja see alumine ots ei tahtnudki peale ära sulatamist enam pidama jääda, muidugi padjad olidki parasjagu mõrased, seega läksid kõik korraga vahetusse.

Ameeriklased muidugi pakuvad ka eluaegset garantiid neile asjadele aga noh... see juba rohkem turundusjutt.

Igatahes mina hetkel väga rahul asjadega...

Unustasin veel, et need padjad olid vist ka mingi 2 tolli pikema tööosaga, ehk võimaldavad pikemat rattakäiku kui muud asjad piirama ei hakka

Priit
ja siis tulid autod üle mägede...
Range Rover Vogue 4,6l 2001
Siim
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 5
Liitunud: R Mär 21, 2008 20:21
Asukoht: eesti,soome

Postitus Postitas Siim »

Mure vedrustusega. Probleem selles, et parem pool autost on ca 3-4 cm madalamal kui vasak pool. Õhkpadjad on kõik uued ja diagnostika yhtegi viga ei näita. Vedrustuse manuaalses ja automaatses juhtimises ei ole samuti tõrkeid. Kere veab ennast sirgu vaid madalaimas asendis. Standard, high ja ilmselt ka maanteesõidureziimis on parem kylg alati madalam. :( On kellegil mõtteid, milles asi võiks olla?
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

näiteks on õhkpadjad valesti pandud :roll:
S.Amurai
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 7
Liitunud: T Apr 01, 2008 18:03
Asukoht: Tartu... jne.

Postitus Postitas S.Amurai »

Auto kõrguse määravad puhtalt kõrguse andurid,
mis hoiavad iga hinna eest sildade ja raami vahelist kõrgust ühtlasena
kui enam ei hoia siis on kas andurite hoovad kõverad või vajab süsteem kalibreerimist, isegi kui ühele padjale panna vahele mingi kõrgendav puks siis automaatika regullib endiselt auto paika, ses mõttes ma ei usu valesti paigaldatud patjade ideed, ainus variant, et kui on kompressori juurest suudetud mingi remondi käigus ära vahetada voolikute otsad - niimoodi et auto teab et see ots peaks jooksma parempoolsesse patja aga tegelikult jookseb hoopis vasakusse - vot siis läheb ka asi käest ära ilmselt


Priit
ja siis tulid autod üle mägede...
Range Rover Vogue 4,6l 2001
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Samas väide oli, et diagnostika ei andnud viga. Kui kõrgusandur on rikkis siis peaks diagnostika seda tuvastama.

Muideks, kus diagnostikas sa käisid?
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”