1. leht 3-st

RR vedrustuse mure

Postitatud: E Veebr 19, 2007 11:45
Postitas rr2001
Tere.
RR 1997 hakkasid põlema keskkonsoolis kõik 4 vedrustuse asendi tulukest ja armatuuris näitab, et tõstab autot. Auto on peale seda seisnud 2 päeva ja alla pole vajunud , ka kõrguse asendi nupp ei toimi. Mida teha?
Kas ise saab ka veakoode nullida?

Tänud.

Postitatud: E Veebr 19, 2007 12:03
Postitas landy
Võta ühendust utkin@online.ee ja siis saad kokku leppida diagnostiakseadme kasutamise, millega aju kalle minna.

Ilmslet mingi anduri viga.
Kas kompressor töötab kogu aeg, kui süüde sees/mootor käib?

Postitatud: E Veebr 19, 2007 12:09
Postitas RV8
Tuleb minna diagnostikasse autoga. Kohti on kaks Vilojett ja siis Andrus kes tegutseb Raja tn l Tallinnas. Telefoni numbri saamiseks palun postitage mulle vastav soov.

Postitatud: K Dets 05, 2007 08:15
Postitas LittleSuzi
antud teemaga seoses.
Kas keegi on proovinud parandada kompressorit.
Nimelt kompressori kolvi tihendav teflon krae (rõngas) on õhtul.
Kas seda annab millegi käepärase ning lollikindla värgiga asendada?

Re: RR vedrustuse mure

Postitatud: K Dets 05, 2007 20:05
Postitas pirx
rr2001 kirjutas:Tere.
RR 1997 hakkasid põlema keskkonsoolis kõik 4 vedrustuse asendi tulukest ja armatuuris näitab, et tõstab autot. Auto on peale seda seisnud 2 päeva ja alla pole vajunud , ka kõrguse asendi nupp ei toimi. Mida teha?
Kas ise saab ka veakoode nullida?

Tänud.
Puutusin ise just alles kokku sama probleemiga- vedrustus töötab, aga manuaalselt juhtida ei lase. Minu masinal oli viga selles, et kõrvalistujapoolne esimese õõtsa küljes oleva ohkvedrustuse anduri pistik oli väheke lahti tulnud.<<pistik kokku tagasi ja oligi korras. Neid andureid on üldse kokku 4- iga ratta juures üks.

Postitatud: K Dets 05, 2007 21:11
Postitas LittleSuzi
ühendasin kompressori väljalaske ava lahti ning "over-raidisin" EAS-fault viga pannes kompressori tööle. Tulemuseks oli see, et survet ei tekkinud. Võtsin siis kompressori lahti ja avastasin, et see teflon rõngas, mis kolvi küljes asetseb, on kulunud ... ehk ei tekitagi survet.

Postitatud: K Dets 05, 2007 22:34
Postitas LittleSuzi
Kas on keegi siin olijatest seda kompressorit laiali lammutanud ?
Näiteks tihendusrõngast vahetanud? :roll:

Postitatud: N Dets 06, 2007 11:48
Postitas Veiko Varik
Tartus renoveeriti üks kompressor kuid selle eluiga oli lühike.Nii,et Peeteri juurde uue järgi.

W

Postitatud: N Dets 06, 2007 17:43
Postitas LittleSuzi
kas on mingit lähemat infot antud kompressori veast - mida taastati?

Postitatud: N Dets 06, 2007 22:58
Postitas RV8
Olen kuulnud kompressorite remondist teflon rõnga vahetamise abil. Olen samuti teadlik et need kompressorid töötavad pärast remonti väga lühikest aega, eriti ilmade külmendes. Kust uusi rüngaid hangitakse ei tea, igal juhul mina keeldun sellistes üritustes osalema.

Postitatud: N Dets 06, 2007 23:09
Postitas LittleSuzi
RV8:
Eeldan, et tegeled varuosadega (Avatari järgi) .. millise hinnaga on võimalik uus kompressor saada?

Postitatud: L Dets 08, 2007 17:56
Postitas RV8
7300 aga neid ei ole praeugu. Kui nüüd enne dets keskapika ei tule, siistuleva dalles jan keskel.

Postitatud: L Dets 08, 2007 20:50
Postitas LittleSuzi
palju see klappide krempel ligikaudu maksab?

Postitatud: L Dets 08, 2007 21:38
Postitas RV8
kas see küsimus on mulle? Neid teflon rõngaid kompressorile pakutakse kuskil mujal, mina selles ei osale. "klappide krempel" on "solenoid block" ehk siis elektromahneetilised klapid õhkvedrustuse juhtimiseks? Kui teema muutub väga koomertslikuks, siis võiks selle foorumi raamest välja viia.

Postitatud: K Dets 12, 2007 15:36
Postitas LittleSuzi
On kellelgi aimu, et mida "EAS Fault" veel teeb peale kompressori välja lülitamise?
Kas selleks puhuks (et auto lasta puksidele) on ka mõni ventiil mida avatakse, et auto ikkagi jääks puksidele.