Kiire abi enne ostu range rover p38 1999 2.5

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
martin.paas
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 20
Liitunud: L Dets 05, 2015 21:36
Asukoht: tartumaa

Kiire abi enne ostu range rover p38 1999 2.5

Postitus Postitas martin.paas »

Tervist, oleks abi vaja mida vaadata. Käisin proovi sõidul autoga näitas ise paari viga ABS fault ja traction fault , midagi t tähega ei tule meelde :( . Ja kas autol peabki paremal nurgas hammasrattad vilkuma kui aeglusti sisse panna. Mida näitab tuluke paremal üleval servas autopilidga ja nooleke?(probleeme tõstmisega)? auto tõstis ja langedas muidu ilusti.Kas range rover kõigubki hästi palju ja nagu viskab, või on see lihtsalt sellest, et õhkvedrustus ja kõrge? Mis hinnaga saab umbes kõigi luugi amordid ja talverehvid.16''
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kui sa tõesti tahad katkise P38 osta, siis mine käi enne raha üle andmist sealt läbi:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=4932
saad teda ka kõik need vead mida oma silmaga ei näe.

Loodetavasti oled remondiks suurea koguse närve ja raha juba kõrvale pannud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas martinsl »

Oranz tuli, kus nool auto all, põleb ainult juhul, kui auto maks kõrgusele tõstetud.
Manuaaliga autol on see hammakate logo ja ümberlülituse ajal need vilguvadki, et rahulikult ära ootaksid toimingu lõpuni.
Kui see noolega auto kujutis välja jätta siis on kõik mainitud asjad vead ja lihtsasti remonditavad.
2-3 tuhade eest saab sellise p38, kuhu sa samal aastal veel nii palju sisse paned ja järgmisel aastal veel sama palju. Seda muidugi juhul, kui oskad/suudad enamus töid ise teha. Ja seda siis, kui nädalpäevad hiljem ei selgu, et vaja mootorit, kasti vms tegema hakata. See ei tähenda nüüd seda, et tuleb kindlasti eemale hoida aga tead enam vähem millega tuleb arvestada. Korraliku autot sellise raha eest lihtsalt ei müüda.
Viimati muutis martinsl, L Okt 01, 2016 07:24, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kõigi tulukeste tähenduse saad teda kasutusjuhedist, mille leiad siit:
http://topix.landrover.jlrext.com/topix ... lookupForm
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
martin.paas
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 20
Liitunud: L Dets 05, 2015 21:36
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas martin.paas »

https://photos.google.com/share/AF1QipO ... tGSU9LcWJB

Seal nurgas need hammasrattad mis need võiksid tähendada, kuskilt mina neile vastust ei leidnud :(. Ja kui sõita autoga kõigeülemises asendid(kehval tänaval), kui põleb ka see tuluke, kas siis on loogiline et auto nagu ujub ja kõigub palju, või on ikkagi amordid läbi või midagi muud?
uut autot ei hakkagi otsima omal käed jalad küljes ja selle tööga tegelenud ka, aga ei ole sellise margiga enne kokkupuuteid olnud. Ja kas tõesti on siis nii hull masin see range rover, et kõik ainult halba räägivad? ometigi ju ostetakse ja sõidetakse
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

RR P38 -t ei sooovitata osta seepärast, et vastutustundlikud inimesed ei soovi sulle halba.
Kui tahad oma raha ja aega mõistlikult kasutada ning autosse pandud raha ( võib olla ka ajakulu) kunagi tagasi saada, osta pigem RR Calassic endale. Saad kõike kodus remontida. Puudub tülikas elektroonika. Kui suudasd laida RRC "SoftDash" mudlei koos 300tdi mootorida ning selle väga hästi korda teha,siis see investeering tasub end ajas kindlasti ära. See on RRC LSE järel üks hinnatumaid mudeli modifikatsioone.
Kui tahad mugavalt sõita, võta L322.

Hammsratste logo ütleb:

Transfer gearbox - AMBER.
The light starts flashing when the
selector lever is moved across
the ’H-gate’, and continues flashing until the
transfer gearbox has completed a change
from one range of gears to another.
DO NOT release the brakes or move the
selector lever out of ’N’ into one of the drive
positions until the light stops flashing.

Lühike kokkuvõte:
Vahekasti servomootor on ilmselt tusksis. Täpsemalt saab öelda, kui degonika kompuuter sappa panna.


Noolega auto logo ütleb:
Air suspension - AMBER.
Illuminates as a bulb check when
the starter switch is turned on
and remains illuminated until two seconds
after the engine has started.
In addition, the light will illuminate whilst
driving whenever ’High’ or ’Extended’ ride
heights are selected, and also if a fault with
the air suspension system is detected.

Lühike kokkuvõte:
Pidev põlemine võib viisata vigasele kõrguse andurile, mis ei lase autot alla normaalasendisse tuua. Täpsemalt saab öelda, kui degonika kompuuter sappa panna.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
martin.paas
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 20
Liitunud: L Dets 05, 2015 21:36
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas martin.paas »

Suured tänud nüüd asi selgem juba, aga kas keegi on üritanud Launchiga selle auto ligi pääseda? Saab? Kus sellel autol obd 2, kas on üldse ?
RuC
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 10, 2014 11:13
Asukoht: Padise

Postitus Postitas RuC »

Tulede tähendusi ei mäleta, pole juba niikaua oma p38 sõita saanud..
aga tean ütelda, et elm372 ja autocom ei oska midagi arvata rangest... obd2 on olemas iseenesest.
Mina jöudsin söita ca 1000km endaomaga, kuni löplikult laiali läks, nüüd kohekohe saab kokku ja saan edasi uurida.
Mootori remondi ajal leidsin, et käigukast on ka öline, liitekohal punane tilk ripub. Mootoris purunes 6s kolvisörm, mis vöttis silindri seina kaasa.. 1 Külg vajub alla 2 päevaga. Maanteesöidul ca 100km peale tuli eas fault, reduce speed, vöi max speed 55 vms.. 1 ülemine sarniir kergelt läbi.. Muud muresi nagu polnudki. Samas pole jõudnud korralikult tutvuda ka veel..
Ning mul oli reaalselt alla 1keur isend :D purunenud kolvisörmega, aga söitev. Mootori täpset mure ei teadnud ostes,, jättis lihtsalt vahele 1 silku.
samas jällegi ajasin taga seda konkreetset isendit mingi 3aastat vahelduva eduga. Seisis, ning keeleparjääri tõttu ei saanud teada ka mix ta seisis. Niipalju sain aru, et vana omanik pani 3k eur sisse, ning siis jäi seisma. Andis alla, võttis liisingu auto, tuli kõvasti odavam pidada..
Kasutaja avatar
randorelv
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 28, 2015 21:56
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas randorelv »

martin.paas kirjutas:
uut autot ei hakkagi otsima omal käed jalad küljes ja selle tööga tegelenud ka, aga ei ole sellise margiga enne kokkupuuteid olnud. Ja kas tõesti on siis nii hull masin see range rover, et kõik ainult halba räägivad? ometigi ju ostetakse ja sõidetakse
Eks häda ongi siis kui ostetakse mingi rääbis ja siis kõik vead järjest välja tulevad, ja kui siis ise ka midagi eriti remontida ei raatsi siis ongi kisa taevani, et jubedalt laguneb. Sellel mudelil on mitmeid tüüpvigu mis varem või hiljem igal isendil välja löövad, küsimus ongi pigem selles et kui paljud neist riketest sind huvitaval isendil juba korda tehtud on. Eks hea oleks kui vaataks auto üle inimene kes teab selle mudeli hingeelu ja kõiki esinevaid vigu. Seal on spetsiifilisi asju mida kontrollida. ABSi viga ja aeglusti lülituse mootor ei pruugi veel midagi hullu olla kui auto üldine seisund OK on. Vedrustuse puhul tasuks kontrollida patjade ja kompressori seisukorda. Kui kasvõi üks padi juba lekib, tapab see ka kompressori kiirelt ära.
Või kui näiteks soojendusradikas lekib siis võib varsti oodata ees ka mootoriremont. Tõsi on see et antud Range Roveri mudel ei ole just kuigi töökindel auto, samas on neil hea tugev veermik, kannatab mööda auklike teid ja tänavaid muretult lasta, midagi ära ei kuku. Oma vanuse kohta on nad minu arust ka üsna roostekindlad. Kui Discovery esimesel seerial mädanevad põhjad ja karbid ära ja Disco 2 ussitavad raamid, siis Rangedel pole nagu kuulnud eriti selliseid asju?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Raam, kere, sillad (talad) ja salong (istmed) ongi ühed väheased asjad mis hästi kestavad ja lammutades eriti ei taha uut omaniku leida.
Viimati muutis landy, E Dets 14, 2015 23:25, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
martin.paas
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 20
Liitunud: L Dets 05, 2015 21:36
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas martin.paas »

Aga mis hinnakanti need lülitus mootorid jäävad?(kui keeruline ja aega nõudev see vahetus on?) ja pole ka uuridn, aga kuidas nad originaalis tegelikult on ikkagi 2 ratta vedu? ja kui on HI peal kas siis veab tagasild või ikka mõlemad?
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas martinsl »

martin.paas kirjutas: Seal nurgas need hammasrattad mis need võiksid tähendada, kuskilt mina neile vastust ei leidnud :(. Ja kui sõita autoga kõigeülemises asendid(kehval tänaval), kui põleb ka see tuluke, kas siis on loogiline et auto nagu ujub ja kõigub palju, või on ikkagi amordid läbi või midagi muud?
uut autot ei hakkagi otsima omal käed jalad küljes ja selle tööga tegelenud ka, aga ei ole sellise margiga enne kokkupuuteid olnud. Ja kas tõesti on siis nii hull masin see range rover, et kõik ainult halba räägivad? ometigi ju ostetakse ja sõidetakse
Kui all on 255/55/R18 siis linna vahel roopaid täis teedel tuleb rooli kahekäega hoida. Ilmselt 16" puhul veidi vähem tunda. Kõigub üksjagu ja ülemises astmes see tuluke põlebki meeldetuletuseks. Teistes asendites ei põle ja ei sütti ka kõrgust muutes va kui lülitad kõige kõrgema peale.
Hea muidugi, kui mõne p38'ga tegelenud inimesega saaksid auto ülevaadata. Mida rohkem vigasid eelnevalt teada saada seda parem, tead kus kohast peale hakata. Infot on netis palju saadaval. Kui see mainitud auto sobib, meeldib ja hind on sobilik siis osta ära.
P38 pole halb auto kindlasti mitte, küll aga suure tõenäosusega(loe: kindlasti) úhele p38 olnud rohkem kui üks halb, rumal või hoolimatu omanik.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

martin.paas kirjutas:Aga mis hinnakanti need lülitus mootorid jäävad?(kui keeruline ja aega nõudev see vahetus on?) ja pole ka uuridn, aga kuidas nad originaalis tegelikult on ikkagi 2 ratta vedu? ja kui on HI peal kas siis veab tagasild või ikka mõlemad?
Enne kui hakkad ostima juppe või nedne hindu otsima, tee ikka viga kindlaks. See et, mina kirjelduse järgi sellise diagnoosi panin on sama, kui uskuda Pendli Endlit tervise murede korral. Tõe ütleb tohter e. margi kohane töökoda. Diagnostikale kulutatud 15-30 Eur ( sõltuvalat töökojast) on kõige parem investeering sellise auto ostu juures.(Nii nagu paljud eelkirjutajd on toonitanud.)
See pole mingi Defeka või Disco I ostmine, et lähed kohale vaatad sisse, kapoti j akõhu alla , koputad, loksutad ning peale proovisõitu ostad ära.


RR P38 on pideva nelikveoga ja 50/50 veoskeemiga e. maastikul veb üks esimene ja üks tagumine ratas. Ülejäänud rattaid aitab liikumas või paigal hoida elektroonika.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
randorelv
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 28, 2015 21:56
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas randorelv »

martinsl kirjutas: P38 pole halb auto kindlasti mitte, küll aga suure tõenäosusega(loe: kindlasti) úhele p38 olnud rohkem kui üks halb, rumal või hoolimatu omanik.
Ja loetellu lisada veel omadussõna "vaene". Ilmselgelt ei ole mõtet ka loota, et kunagi rikkale kliendile toodetud luksusmaasturit on 20a. hiljem sama soodne üleval pidada kui mõnd levinud rahvaautot. Ja eks on tõsi ka see et sellistest iseloomuga autodest unistavad tihti just need kes seda endale lubada ei saa. Noh nii oma kogemustest rääkides...
RuC
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 10, 2014 11:13
Asukoht: Padise

Postitus Postitas RuC »

käisin enne enda ostu imedepöllul, üritati hirmutada erinevate tüüpvigade loeteluga, ning üx oluline asi mis meeles, ukselukk. Juhiukselukk siis, veendu et töötab võtmest, kuna küsimus pole kas vajab remonti vaid millal, siis igakord kui aku maas käinud, tuleb sealtkaudu pinkood sisestada. Korras ukselukk väldib oluliselt närviajakulu. :!:
Ning siis jahutusradiaatori pealne plastik lagunev, ning uut pole saada. Minu isendil on custom alumiinium radikas tehtud õnneks.

aga p38 öhusüsteem on tobeda disainiga natuke, maanteel on lödvadido, metas jäik kolakas.. Mingisugused 3gen öhkvedrud pidavat asja parandama, aga mind ei häiri, veermik korralik tihe siis väga karmilt ei kisu, saab ka 1 käega liigeldud.

Rooste kohapealt karpe pole olla katete all, ning tagaluuk ülemine täiesti pudi... muusosas viisakas.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”