range rover p38 96a. 2,5 diisel
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 144
- Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
- Asukoht: Võrumaa
range rover p38 96a. 2,5 diisel
ostsin endale hunnik õnnetust, kui mis ikka. Oleks vaja see isend korda saada.
Nimelt kõige suurem mmure selline: auto sõidab ilusti vahetab käike ja muidu tipptopp. aga kui panna Lo range peale siis ei juhtu mitte midagi.
see mode nuppu vajutada ei toimu ka mdiagi.
enne aku vahetust toimis see nupp kui nüüd ei toimi see ka.
Sama on ka uste lukustamine ja lahti tegemine puldist, miskit ei juhtu kui neid nuppe vajutada. proovisin erinevaid õpetusi mis leidsin foorumitest
on kellelgil mõtteid millest alustada?
Nimelt kõige suurem mmure selline: auto sõidab ilusti vahetab käike ja muidu tipptopp. aga kui panna Lo range peale siis ei juhtu mitte midagi.
see mode nuppu vajutada ei toimu ka mdiagi.
enne aku vahetust toimis see nupp kui nüüd ei toimi see ka.
Sama on ka uste lukustamine ja lahti tegemine puldist, miskit ei juhtu kui neid nuppe vajutada. proovisin erinevaid õpetusi mis leidsin foorumitest
on kellelgil mõtteid millest alustada?
1.Vahekasti lülitust juhitakse servomootoriga läbi aju
2.Ukste lukustust juhib eraldi plokk, mida huhib keremoodul
3.Külasta mõnd LR septsialiseerunud teenindust
http://www.landroverclub.ee/foorum/index.php?c=10
ja siis kui dignostiakakompuuter taha panna, saab sotti mis on tegelikult seal lolliks läinud.
2.Ukste lukustust juhib eraldi plokk, mida huhib keremoodul
3.Külasta mõnd LR septsialiseerunud teenindust
http://www.landroverclub.ee/foorum/index.php?c=10
ja siis kui dignostiakakompuuter taha panna, saab sotti mis on tegelikult seal lolliks läinud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Ilmselt pole seda Low range kasutatud ei tea kui kaua. Mootorit, mis seda juhib(Hi või Lo) saab ka maha ilma tõstukita. Tõsta auto high asendisse ja nelja poldiga on see mootor seal kinni. Pane teine asemele või võta alt võetu lahti, puhasta, testi jne vb saad selle toimima.
Selle korda saad siis peaks ka Mode nupp jälle toimima.
Kas kesklukk töötab ja auto kävitub aga puldi nupud ei toimi?
Selle korda saad siis peaks ka Mode nupp jälle toimima.
Kas kesklukk töötab ja auto kävitub aga puldi nupud ei toimi?
Kui neid kahte asja koos poleks olnud,siis olesin pakkunud ka esimese ajssna kinni ussitanud vahekasti servomootorit.
Siin tundub, et aku vahetusega on mingid süsteemid lolliks läinud.
Pult ei tööta ilsmselt seetõttu, et auto unustas puldi ära. Andrus LR pesas okab neid tass paaritada.
Kas kaitsmed kõik terved?
Siin tundub, et aku vahetusega on mingid süsteemid lolliks läinud.
Pult ei tööta ilsmselt seetõttu, et auto unustas puldi ära. Andrus LR pesas okab neid tass paaritada.
Kas kaitsmed kõik terved?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- martin.paas
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 20
- Liitunud: L Dets 05, 2015 21:36
- Asukoht: tartumaa
Jah, tundus kahtlane, et nupud ei tööta aga võti samaaegselt ise avab uksed ja käivitab mootori. EKA koodi tarvis ja selle sisestamine tasub kindlasti endale selgeks teha, sest varem või hiljem oled kuskile auto parkinud ja pult Enam ei tööta. Teed võtmest lahti küll ja kesklukk ka töötab aga kävitama hakkad siis Engine disabled kiri ees.
Miks seda juhtub ja millal, ei ole lihtne vastata aga väidetavalt mingisuguse sageduse/kõrgusega raadiolained põhjustavad seda. Vahel ei aita muu, kui tuleb auto sealt kuhugi eemale vedada ja peale u 10 mintsast seismist proovida uuesti koodi sisestada.
P.S kas see range, mis Muraste Konsumi parklas seisab
Miks seda juhtub ja millal, ei ole lihtne vastata aga väidetavalt mingisuguse sageduse/kõrgusega raadiolained põhjustavad seda. Vahel ei aita muu, kui tuleb auto sealt kuhugi eemale vedada ja peale u 10 mintsast seismist proovida uuesti koodi sisestada.
P.S kas see range, mis Muraste Konsumi parklas seisab
- martin.paas
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 20
- Liitunud: L Dets 05, 2015 21:36
- Asukoht: tartumaa
engine disabled- sellega seoses, küsimus, minul oli sama jama ja ei kuna lukk läbi ei aitand ka see eka kood, sai süda täis auto oli vaja koju viia siis proovisin nii, et süüde sisse ja juhtme juppiga otse starterilit ja oh ülatus läks käima, ja peale seda läheb jälle võtmest, miks nii ? igastahes juhtme jupike igaksjuhks külje sahtlis ja mõned korrad veel nii teind.(ja sellele naljale on üldjuhul eelduseks olnud ka see et pult ei pane uksi lukku, aga muidu töötab ilust).
mazda 626>MB E230>seat inca>volvo s80>RR P38
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 144
- Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
- Asukoht: Võrumaa
Nii kirjutan pikemalt kuidas auto toimib.
eile auto juurde minnes vajutasin avamis nuppu puldil siis läksid salongi tuled põlema:) kuid uksi ei avanud mis olid lukus. kui võtme kaareta uksi lukku ja lahti siis toimib kesklukk kenasti.
kui avada juhi poolne uks siis ei sütti põlema salongi valgustus.
Muidu on ka nii, et vaheeal läheb väga kergesti pöördesse ja vahepeal uimerdab.
Kuidas sisestada eka kood, leidsin auto raamatu viimaselt lehelt selle koodi, keegi üles kirjutanud juba.
eile auto juurde minnes vajutasin avamis nuppu puldil siis läksid salongi tuled põlema:) kuid uksi ei avanud mis olid lukus. kui võtme kaareta uksi lukku ja lahti siis toimib kesklukk kenasti.
kui avada juhi poolne uks siis ei sütti põlema salongi valgustus.
Muidu on ka nii, et vaheeal läheb väga kergesti pöördesse ja vahepeal uimerdab.
Kuidas sisestada eka kood, leidsin auto raamatu viimaselt lehelt selle koodi, keegi üles kirjutanud juba.
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 144
- Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
- Asukoht: Võrumaa
mkm mul range liigub võru vahel ringimartinsl kirjutas:Jah, tundus kahtlane, et nupud ei tööta aga võti samaaegselt ise avab uksed ja käivitab mootori. EKA koodi tarvis ja selle sisestamine tasub kindlasti endale selgeks teha, sest varem või hiljem oled kuskile auto parkinud ja pult Enam ei tööta. Teed võtmest lahti küll ja kesklukk ka töötab aga kävitama hakkad siis Engine disabled kiri ees.
Miks seda juhtub ja millal, ei ole lihtne vastata aga väidetavalt mingisuguse sageduse/kõrgusega raadiolained põhjustavad seda. Vahel ei aita muu, kui tuleb auto sealt kuhugi eemale vedada ja peale u 10 mintsast seismist proovida uuesti koodi sisestada.
P.S kas see range, mis Muraste Konsumi parklas seisab
Koodi sisetamine on seal samas raamatus ka kirjas. Pole arusaanud, kas siis saad autot kävitada või mitte ja mis veateade ekraanile kuvatakse. See viimane jutt viitab elektri probleemile ja alustada võiks eelpool mainitud massi juhtme kontrollist. Ka lihtsalt vana ja/või kehv aku võib jama põhjustada.
Eka koodi sisetamise eelduseks on muidugi korras ukselukk ja koodi olemasolu. Sisestad seda neli korda võtit lukku asendisse keerates-suunad peavad vilkuma iga pöörde peale. Esimene number lahti asendisse, teine lukku, kolmas lahti, neljas lukku. Siis keerad lahti asendisse või keskasendisse tagasi ja vajutad nuppu puldil. Iga numbri sisestamise järel tuleb võti keskasendisse tagasi keerata.
See tegevus on võtme(te) paaritamise/sync jaoks vajalik tegevus. Midagi muud see ei ravi ega paranda.
Eka koodi sisetamise eelduseks on muidugi korras ukselukk ja koodi olemasolu. Sisestad seda neli korda võtit lukku asendisse keerates-suunad peavad vilkuma iga pöörde peale. Esimene number lahti asendisse, teine lukku, kolmas lahti, neljas lukku. Siis keerad lahti asendisse või keskasendisse tagasi ja vajutad nuppu puldil. Iga numbri sisestamise järel tuleb võti keskasendisse tagasi keerata.
See tegevus on võtme(te) paaritamise/sync jaoks vajalik tegevus. Midagi muud see ei ravi ega paranda.
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 144
- Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
- Asukoht: Võrumaa
auto käivitub ja sõidab, ainukesed vea teated mis kuvatakse on airbag fault ja abs fault. muud miskit.
kood on olemas 4 kohaline sinna raamatusse kirjutatud taha. aga raamat on saksa keelne, vene ja inglisega saaks hakkama
nii aeglusti servo mootori võtsin täna maha :/ tegin lahti ja vastu vaatas mulle kinni sulanud harjad ja mootori mähis oli ka mustaks läinud arvatavasti kõik läbi põlenud sellel mootoril.
peab testeriga vaatama kas minig voolu liiklus toimib sellel pistikus kui kangi liikutada.
kood on olemas 4 kohaline sinna raamatusse kirjutatud taha. aga raamat on saksa keelne, vene ja inglisega saaks hakkama
nii aeglusti servo mootori võtsin täna maha :/ tegin lahti ja vastu vaatas mulle kinni sulanud harjad ja mootori mähis oli ka mustaks läinud arvatavasti kõik läbi põlenud sellel mootoril.
peab testeriga vaatama kas minig voolu liiklus toimib sellel pistikus kui kangi liikutada.