1. leht 1-st

Kas immot ja signa on võimalik maha võtta

Postitatud: K Apr 06, 2016 21:19
Postitas Andrus007
Tervitus kõigile,

Pöördun siia foorumisse oma suure murega.
Nimelt on juba tükk aega jamanud signa pult ja ukse lukk. Selle tulemusena ei saa autot käivitada. Olen ka uurinud neid analoogseid teemasid siin ja tekkis küsimus.
Kas oleks võimalik see tehase poolt paigaldatud signa ja immo üdlse maha võtta? Või siis lasta remontida, aga mida seal täpsemalt viga on?
Kes see nii vana utot ikka enam ärandada tahab :)

Probleem on väga ammune, kuid siiski olen auto läbi ussi m... liikuma saanud. Keerates mitu korda võtmest uksi lahti ja kinni, võtnud aku juhet lahti jms. Peale poole tunnist jamamist on auto alati käivitunud.

Asi on nii. Puldist ei avane uksed juba ammu. Patarei on vahetatud, pulti vajutades punane tuluke vilgub, aga uksed ei avane. Üldjuhul läheb signa maha ja kõik uksed avanevad võtmega juhiust lahti keerates.
Kuid aegajalt juhtub nii, et võti keerab küll ukse lahti, kuid teised uksed jäävad kinni. Kui uks avada, siis hakkavad ohutuled vilkuma ja vist peaks hakkama ka signa karjuma,kuid vaatasin, et signa pasuna on eelmine omanik pistikust välja võtnud.
Kui võti panna süütelukku siis kõik on nii nagu peab, armaturi tuled süttivad ja puhur hakkab tööle. Kui käivitada siis viskab kirja´´Engine disable´´ Press remote´´.
Saan aru, et auto arvab, et teda tahetakse ärandada ja blokeerib mootori käivitamise ära.
Varem aitas aku otsa maha võtmine ja 20 minuti ootamine. Täna ei juhtunud midagi ka peale 2 tundi jamamist.
Ostsin 3 kuud tagasi ka tutika aku, seega aku probleemi võib välistada

Milles viga?
Kas lasta remontida? Või see süsteem üldsemaha võtta? Ärandamise vastu on ka muid meetmeid :)

Postitatud: K Apr 06, 2016 22:09
Postitas imedepõld
On võimalik robustne ja tsiviliseeritud moodus.
Robustsem moodus:
Meil käis millagi põllult läbi üks masin, kus oli julmalt otse kõigest mööda minud ja pandud starter otse nupu alla ja midagi veel otse ning käivitades oli armatuur nagu jõulupuu kõiki vigu täis ja kõik tuled põlesid. Loomulikult oli asi ka raudvedrudele tehtud ja manuaalkastiga. Signa pasuna juhe oli julmala läbi lõigatud ja peale käivitamist tuli veidi oodata kuniks immoga seotud ohukad vilkumise lõpetasid. Sõita sai, aga kas on seda jama väärt.... Lõpuks tuli ikkagi meie juurde viimast puhkepaika nautima.

Tsiviliseeritum moodus:
Moosid LR Pesas Andruse ära, et ta viitsiks su P38-ga jamada ja siis saab lahendus viisakas.
Kui ta ei viitsi, siis saadab ta su.... minema.

Postitatud: N Apr 07, 2016 10:45
Postitas Andrus007
Prooviks ikka seda tsiviliseeritud moodust :) Sest auto muidu tehniliselt ja välimuselt küllaltki heas korras (ei ole mingi ront, millega külavahel põllul kartuleid veetakse)
Helistasin Andrusele ta lubas aidata. Ütles ainult et enne pean käima saama ja tema juurde sõitma.
Täna proovin uuesti, ehk on õnne. Üldjuhul ta peale ööpäevast seismist on käima läinud.
Aga kui näiteks täna ka ei lähe, kas selline asi oleks võimalik:

Uks võtmets lahti, süüde sisse, siis otse juhe akult starterile?
Ega selline tegevus midagi läbi ei kärsata? Kui seda üks kord teha.
Aga loodame kõige paremat.

Postitatud: N Apr 07, 2016 20:59
Postitas martinsl
Kui pult ei ava uksi siis järelikult ei ole see autoga sünkitud/paaritatud. Selleks on tarvis EKA koodi ja töökorras ukselukku, et need neli numbrit sisestada. Ilma selleta pole pm midagi edasi teha või mõelda.

Postitatud: N Apr 07, 2016 22:19
Postitas landy
Puldi mittetunnistamise põhjuseks keskluku poolt võib olla ka vastuvõtumooduli poolne viga. P38 puhul mitte just väga levinud, kuid Diso-II-del kipuvad viimasel ajal ära surema.

Postitatud: P Apr 10, 2016 21:13
Postitas martin.paas
Mul küll enamus ajast pult töötas, kuid vahel mitte ja siis tegi sama jama, aga mul oli ukse sahtlis varuks kaablijupp, keerasin süüte sisse panin korra starterilt särtsu ära ja siis läks võtmest ka käima, et midagi oleks läbi kärssand küll tähele ei pannud(ja sellist jama tegi vahel korra kuus vahel tihedamini).

Re:

Postitatud: R Mai 05, 2017 07:57
Postitas Rändsell
Mul Disco II sama jama - ei tunnista pulti 99 % juhtudest. Kes selle vastuvõtumooduli probleemi suudaks lahendada - ainult esindus?

Samas on puldil ühe nupu kummikorpus ka hävinenud. Kas neid korpuseid eraldi ka kusagilt saab või tuleb esindusest uus pult tellida?

Tänud ette

Rs

Re: Re:

Postitatud: R Mai 05, 2017 10:23
Postitas landy
Rändsell kirjutas:Mul Disco II sama jama - ei tunnista pulti 99 % juhtudest. Kes selle vastuvõtumooduli probleemi suudaks lahendada - ainult esindus?

Samas on puldil ühe nupu kummikorpus ka hävinenud. Kas neid korpuseid eraldi ka kusagilt saab või tuleb esindusest uus pult tellida?

Tänud ette

Rs
1) Su postitsui vähe vales alamteemas
2) LR pesas Andrus saab sind aidata ka
3) Ebyst saad odava asenduskorpuse

Re: Re:

Postitatud: R Mai 05, 2017 13:23
Postitas Rändsell
Vabandan, kui vales teemas, ehk saavad ka RRII omanikud sama infoga midagi kasulikku peale hakata.

rs

Re: Kas immot ja signa on võimalik maha võtta

Postitatud: R Apr 13, 2018 13:49
Postitas Silver Russki
minul ka selline imelik juhus elektriga.
nimelt,kui hoian uksi lukustamatta siis RR töötab.
Kui panen uksed lukku siis imeb aku tühjaks . Kus viga otsida .
5867neli9null5

Re: Kas immot ja signa on võimalik maha võtta

Postitatud: R Apr 13, 2018 15:50
Postitas martinsl
Tegelikult peaks see asi olema vastupidi, kui uksed reaalselt lahti ja/või lukustama siis BECM peaks kogu aeg olema aktiivne ehk ei jää magama ning seega tarbime järel kogu aeg.
Sul tuleb hakata seda tarbijat otsima ja see on üks tüütu tegevus. Selle asemel, et hakata juhtmeid tagant kiskuma või läbilõikama võta massijuhe maha ööseks. Eelnevalt saad ju uksed lukku panna.
Kui autole on paigaldatud hilisemalt (aftermarket)lisavarustust- helitehnika, konks, vms siis need on esimesed millest alustada.
Selle auto kohta on internet infot täis ja vaja ainult otsida.
https://www.youtube.com/results?search_ ... becm+sleep" onclick="window.open(this.href);return false;
või siis mine autosse, puldist uksed lukku ja oota, kas käiku näitav punane led tuluke kustub ära(2minutit). Oota mõni minut veel, kas jääbki niimoodi või läheb uuesti põlema. Kõige lihtsam seda teha hämaras või siseruumis.
Kui kavatsed seda autot mõnda aega omada siis telli endale Nanocom seade või leia keegi kellel on ja nõus mingi summa eest aitama.
Kui sa muidugi netist ka kõige lihtsamaid asju ei oska/taha/viitsi otsida siis vist pole mõtet selle seadme peale mõelda.
Siinsel kasutajal: Absolute ,oli vähemalt kunagi Nanocom koos diisli softiga olemas. Kui ei eksi siis asus ta Pärnus.

Re: Kas immot ja signa on võimalik maha võtta

Postitatud: R Apr 13, 2018 17:39
Postitas Silver Russki
Pool tundi möödas ja tuluke hõõgub.Uksed lukust lahti.

Re: Kas immot ja signa on võimalik maha võtta

Postitatud: R Apr 13, 2018 18:59
Postitas landy
Imedepõllul käis ka kunagi üks samsugus ejamaga masin õlivahetuses ja seal oli lihtsalt massilüliti vahele pandud. Alati kui süüde välja keerati, tuli ka mass maha keerata, muidu oli poole päevaga aku tühi.

Re: Kas immot ja signa on võimalik maha võtta

Postitatud: L Apr 21, 2018 09:41
Postitas Absolute
Sul miski ( kahtlustan signablokki )ei toimi + sul juhiukse lukk jamab kah, seda näitab see, et vahest ainult juhiuks tuleb lahti kui võtit keerad.
Võib-olla aga ma ei näinud mis aasta isend on? 99+ on uuemat tüüpi, vähemate jamadega signablokk.

Terv.
Ron