Tarvis kiiret nõu p38 disla kohta.

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
Absolute
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: N Juul 04, 2013 09:33
Asukoht: Pärnu

Tarvis kiiret nõu p38 disla kohta.

Postitus Postitas Absolute »

Tervist, olen viimase aasta jooksul pidanud maadlema igasugu kahtlaste mootorijamadega oma P38l.
Kuumeneb üle, jõudu jääb väheks ja vahepeal külmalt tossab. Vahetatud sai kõik mille taha käpp jäi, pihustiotsad, termostaat, andurid,veepump,radiaator jne.isegi land rover kogunemisele ei jõudnu.
Nüüd jõudsin plokikaane rikkeni mis õnnestus päästa ja mõtlesin et olen pääsenud jaaaa...plokis 1 hülsil arvatavasti mõra sees...lööb mootoritaktis mahlad välja.
Sellest ka järgnev küsimus: kas minu 2000a. Automaat P38 dislale sobib peale e39 2.5 tds või e34 oma või kas üldse istub? Neid tundub Pärnus lademetes olevat.
Võib ka pakkuda hea hinnaga mootorit või lihtsalt lohutussõnu.

Tervitustega,
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

1:1 l-e ei saa panna. Päris palju asju teistmoodi. Sellel teemal on üks kodanik siin foorumis viiamse aasta jooksul kirjutatud. Kui veidi otsida, ehl hakkab silma.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Absolute
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: N Juul 04, 2013 09:33
Asukoht: Pärnu

Tarvis kiiret nõu p38 disla kohta.

Postitus Postitas Absolute »

Tervist, olen viimase aasta jooksul pidanud maadlema igasugu kahtlaste mootorijamadega oma P38l.
Kuumeneb üle, jõudu jääb väheks ja vahepeal külmalt tossab. Vahetatud sai kõik mille taha käpp jäi, pihustiotsad, termostaat, andurid,veepump,radiaator jne.isegi land rover kogunemisele ei jõudnu.
Nüüd jõudsin plokikaane rikkeni mis õnnestus päästa ja mõtlesin et olen pääsenud jaaaa...plokis 1 hülsil arvatavasti mõra sees...lööb mootoritaktis mahlad välja.
Sellest ka järgnev küsimus: kas minu 2000a. Automaat P38 dislale sobib peale e39 2.5 tds või e34 oma või kas üldse istub? Neid tundub Pärnus lademetes olevat.
Võib ka pakkuda hea hinnaga mootorit või lihtsalt lohutussõnu.

Tervitustega,
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Kasutaja avatar
Absolute
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: N Juul 04, 2013 09:33
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Absolute »

Mootor tuleks ilma pumbata,ajuta,kollektoriteta jne. Karteriteemaga olen kursis.
Ostaks ainult mootori. Leidsin mingi teema kus suunasid 4x4 foorumisse, seal paistsid härrad väitvat et istub ilma probleemideta otsa. Et õlivann ja pump tuleks ümber tõsta ja kui doonor manuaal siis mingi laager otsa jätta. Rohkem mure oli selles kuidas ta kasti otsa istub, kas kinnitused samad.
Suure tõenäosusega teen selle "suure" 230eurise triki ära ja siis näeb palju hundirattaid ja vigurhüppeid teha tuleb.
Paistab, et pikk soov endale lihtsalt mootor õppimiseks muretseda kandis liiga palju vilja. Aga kui lõpuks oma kuldse püssi korda saab siis seda magusam ja armsam see roverikene on.

Terv.
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Absolute
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: N Juul 04, 2013 09:33
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Absolute »

Nii, mootor tuleb töötavalt opel omegalt. Loodetavasti saab reedel kätte ja nädalavahetusel peale.
Aga tekkis küsimus pihustiotste kohta. RAVE väidab et pihustiotsad on sd300 aga peal olnud mootoril olid sd318 ja ka omega mootoril on sd318. On keegi teadjam kes viitsiks seletada mis roveril siis olema peaks? Kas manuaalis vana info või mis.

Terv.
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Mudel kinni ilmselt tootmisaastast? Sest Microcat annab vastavalt VIN koodile kaks erinevat pihusti versiooni.
Viimati muutis landy, N Mai 12, 2016 11:14, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Absolute
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: N Juul 04, 2013 09:33
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Absolute »

2000. Üks neist peaks siis olema uuem variant ma järeldan.
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Kasutaja avatar
Absolute
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: N Juul 04, 2013 09:33
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Absolute »

Nii, uurisin kah microcati ja on jah kahte tüüpi pihusteid...aga kas keegi oskab öelda mis pihustiotsad neil sees on? Kas mõlemas on dn0sd300 või ühel variandil ka dn0sd318? Mul peaks need uuema variandi pihustid olema.

Tänudega,
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Proovi siit küsida:
http://www.testrem.ee/
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Absolute
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: N Juul 04, 2013 09:33
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Absolute »

heihoo, laupäevaga sai vana mootor maha ja uue ka peale ja ka mingil määral tööle, tossab jubedalt ja lagiseb.
Nanocom näitab pumba ajastust seinast seina, küll on ropult varajane ja siis jälle ülihiline. Lootsin et asi juhtpihustis aga ei.
Naljakas on see et vahet pole kas ja kuhu keeran pumpa või kuhu poole liigutan pumba kaant, hääl ei muutu ja kõlab ikka nagu sigavarajane.
Tänane pumbakaane eemaldus kinnitas seda mida kartsin, peale kaane eemaldust avastasin et pump täitsa kuivaks ööga vajunud. Võrdluseks siis enda pump millel torud ja voolikud küljes, pilgeni diislit täis. Niiet vana mootori pealt pump tuleb ka ümber tõsta ja Šveitsi juust tagasi müüja lauale visata. Selletõttu olen sunnitud ootama kuniks Inglismaalt pumbavahetuse tõmmitsad ja hammasratta lukusti kohale jõuab. Kui kellelgi Pärnu kandis olemas, sooviks laenata :D

Et sellest möllust ka kellelegi teisele kasu oleks siis panen kirja mis PIDI opel omegalt pärit M51 mootorile ümber tõstma:
Karter (kuju väga erinev tänu sillale)
Karteri õlitoru (vt. eelmist)
Mootorikinnitused (erinevad)
Turbo (koda allapoole kahjuks suunatud)
Jahutusvedeliku metalltoru mis on ühenduses paisupaagi ja salongiradikaga (pikem ja lisa sisendiga)

Kui pumbakoodid klapivad siis pumpa ümber tõstma ei pea.

lisaks sai sai vahetatud/ümber tõstetud:
termostaat ja selle housing vana oli mingi hermeetikuga koos
veepump
genekas
starter
rihmarattad
Pihustid, kuna kõik avanesid mu kodukootud stendis vara ja kusesid kuhu tahtsid, vahepeal ka mõni üksik pihustus kuhu jumal juhatas.
vändaandur (läks törts liiga ligidale ja plaks :( )

Tuleb veel vahetada:
Kõrgsurve pump millel jubedad sisemised lekked

tuleb veel teha:
Jahutussüsteem roostet täis ja mingit ainet mis veega hakkab vahutama, niiet loputada tuleks veel.

Uuendan kui olukord KALLI Roveriga muutub.


Terv.
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Kasutaja avatar
Erik256
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 148
Liitunud: N Sept 25, 2014 10:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erik256 »

Lugesin seda teemat ja mõtlesin, et ei saa kommenteerimata jätta. Igatahes müts maha meistrimehe ees, kes tundub, et kodustes oludes selle remondi ette on võtnud. P38 on mulle tegelikult alati sümpatiseerinud ka autona ning selles-mõttes kiiduväärt tegevus, et enda oma elus hoiad.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Kasutaja avatar
Absolute
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: N Juul 04, 2013 09:33
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Absolute »

Enamus remonti tehtud jah maja kõrval ja ka vihma käes :) aga pean tõdema et mootorivahetuse võtsin ette sõbraga ta töökojas kuna mootorit oleks üliraske muru peal sisse veeretada. Lisaks eritööriistad ja pikendused tõstukid, tegi mootori vahetuse ja sisseviskamise imelihtsaks. Ei tea kahjuks jah kus on tulnud see tugev armastus ja sümpaatia just rover p38 vastu et olen nõus topelt ta väärtuse remonti kulutama nii et silm kah ei pilgu. Eks ta kallis pereliige ole ja tuleb terve hoida. Kahjuks väga paljud p38d on kannatanud kehvade või kitside omanike käes ja paratamatult tuleb järgmisel või ülejärgmisel omanikul maksta eelmiste kokkuhoidude pealt. Kui lõpuks tehtud saan siis teen ka väikese kokkuvõtte mis tehtud ja vahetatud et näha mis tööd võivad kaasneda
Võin mainida et tunnen tiba uhkust kogu tehtud ja üleelatud töödest mida täiendab omakorda ootus kogeda jälle seda mõnusat jabseest soojaks tegevat tunnet kui roveriga kruiisida.

Terv.
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

lühidalt, ülitubli!
pikalt, kriba kasutajate autod alla see teema ümber. :)
Kasutaja avatar
Absolute
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: N Juul 04, 2013 09:33
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Absolute »

vaatasin jah, et asi hakkab kiirest küsimusest pikaks jutuks, vaat et juba õpetuseks muutuma, tuleb vist ümber tõsta jah :D
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”