Tarvis kiiret nõu p38 disla kohta.
Tarvis kiiret nõu p38 disla kohta.
Tervist, olen viimase aasta jooksul pidanud maadlema igasugu kahtlaste mootorijamadega oma P38l.
Kuumeneb üle, jõudu jääb väheks ja vahepeal külmalt tossab. Vahetatud sai kõik mille taha käpp jäi, pihustiotsad, termostaat, andurid,veepump,radiaator jne.isegi land rover kogunemisele ei jõudnu.
Nüüd jõudsin plokikaane rikkeni mis õnnestus päästa ja mõtlesin et olen pääsenud jaaaa...plokis 1 hülsil arvatavasti mõra sees...lööb mootoritaktis mahlad välja.
Sellest ka järgnev küsimus: kas minu 2000a. Automaat P38 dislale sobib peale e39 2.5 tds või e34 oma või kas üldse istub? Neid tundub Pärnus lademetes olevat.
Võib ka pakkuda hea hinnaga mootorit või lihtsalt lohutussõnu.
Tervitustega,
Ron
Kuumeneb üle, jõudu jääb väheks ja vahepeal külmalt tossab. Vahetatud sai kõik mille taha käpp jäi, pihustiotsad, termostaat, andurid,veepump,radiaator jne.isegi land rover kogunemisele ei jõudnu.
Nüüd jõudsin plokikaane rikkeni mis õnnestus päästa ja mõtlesin et olen pääsenud jaaaa...plokis 1 hülsil arvatavasti mõra sees...lööb mootoritaktis mahlad välja.
Sellest ka järgnev küsimus: kas minu 2000a. Automaat P38 dislale sobib peale e39 2.5 tds või e34 oma või kas üldse istub? Neid tundub Pärnus lademetes olevat.
Võib ka pakkuda hea hinnaga mootorit või lihtsalt lohutussõnu.
Tervitustega,
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Tel: 58210292
1:1 l-e ei saa panna. Päris palju asju teistmoodi. Sellel teemal on üks kodanik siin foorumis viiamse aasta jooksul kirjutatud. Kui veidi otsida, ehl hakkab silma.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tarvis kiiret nõu p38 disla kohta.
Tervist, olen viimase aasta jooksul pidanud maadlema igasugu kahtlaste mootorijamadega oma P38l.
Kuumeneb üle, jõudu jääb väheks ja vahepeal külmalt tossab. Vahetatud sai kõik mille taha käpp jäi, pihustiotsad, termostaat, andurid,veepump,radiaator jne.isegi land rover kogunemisele ei jõudnu.
Nüüd jõudsin plokikaane rikkeni mis õnnestus päästa ja mõtlesin et olen pääsenud jaaaa...plokis 1 hülsil arvatavasti mõra sees...lööb mootoritaktis mahlad välja.
Sellest ka järgnev küsimus: kas minu 2000a. Automaat P38 dislale sobib peale e39 2.5 tds või e34 oma või kas üldse istub? Neid tundub Pärnus lademetes olevat.
Võib ka pakkuda hea hinnaga mootorit või lihtsalt lohutussõnu.
Tervitustega,
Ron
Kuumeneb üle, jõudu jääb väheks ja vahepeal külmalt tossab. Vahetatud sai kõik mille taha käpp jäi, pihustiotsad, termostaat, andurid,veepump,radiaator jne.isegi land rover kogunemisele ei jõudnu.
Nüüd jõudsin plokikaane rikkeni mis õnnestus päästa ja mõtlesin et olen pääsenud jaaaa...plokis 1 hülsil arvatavasti mõra sees...lööb mootoritaktis mahlad välja.
Sellest ka järgnev küsimus: kas minu 2000a. Automaat P38 dislale sobib peale e39 2.5 tds või e34 oma või kas üldse istub? Neid tundub Pärnus lademetes olevat.
Võib ka pakkuda hea hinnaga mootorit või lihtsalt lohutussõnu.
Tervitustega,
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Tel: 58210292
Mootor tuleks ilma pumbata,ajuta,kollektoriteta jne. Karteriteemaga olen kursis.
Ostaks ainult mootori. Leidsin mingi teema kus suunasid 4x4 foorumisse, seal paistsid härrad väitvat et istub ilma probleemideta otsa. Et õlivann ja pump tuleks ümber tõsta ja kui doonor manuaal siis mingi laager otsa jätta. Rohkem mure oli selles kuidas ta kasti otsa istub, kas kinnitused samad.
Suure tõenäosusega teen selle "suure" 230eurise triki ära ja siis näeb palju hundirattaid ja vigurhüppeid teha tuleb.
Paistab, et pikk soov endale lihtsalt mootor õppimiseks muretseda kandis liiga palju vilja. Aga kui lõpuks oma kuldse püssi korda saab siis seda magusam ja armsam see roverikene on.
Terv.
Ron
Ostaks ainult mootori. Leidsin mingi teema kus suunasid 4x4 foorumisse, seal paistsid härrad väitvat et istub ilma probleemideta otsa. Et õlivann ja pump tuleks ümber tõsta ja kui doonor manuaal siis mingi laager otsa jätta. Rohkem mure oli selles kuidas ta kasti otsa istub, kas kinnitused samad.
Suure tõenäosusega teen selle "suure" 230eurise triki ära ja siis näeb palju hundirattaid ja vigurhüppeid teha tuleb.
Paistab, et pikk soov endale lihtsalt mootor õppimiseks muretseda kandis liiga palju vilja. Aga kui lõpuks oma kuldse püssi korda saab siis seda magusam ja armsam see roverikene on.
Terv.
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Tel: 58210292
Siin miskid näpunäited:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=6455
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=6455
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Nii, mootor tuleb töötavalt opel omegalt. Loodetavasti saab reedel kätte ja nädalavahetusel peale.
Aga tekkis küsimus pihustiotste kohta. RAVE väidab et pihustiotsad on sd300 aga peal olnud mootoril olid sd318 ja ka omega mootoril on sd318. On keegi teadjam kes viitsiks seletada mis roveril siis olema peaks? Kas manuaalis vana info või mis.
Terv.
Ron
Aga tekkis küsimus pihustiotste kohta. RAVE väidab et pihustiotsad on sd300 aga peal olnud mootoril olid sd318 ja ka omega mootoril on sd318. On keegi teadjam kes viitsiks seletada mis roveril siis olema peaks? Kas manuaalis vana info või mis.
Terv.
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Tel: 58210292
Mudel kinni ilmselt tootmisaastast? Sest Microcat annab vastavalt VIN koodile kaks erinevat pihusti versiooni.
Viimati muutis landy, N Mai 12, 2016 11:14, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Nii, uurisin kah microcati ja on jah kahte tüüpi pihusteid...aga kas keegi oskab öelda mis pihustiotsad neil sees on? Kas mõlemas on dn0sd300 või ühel variandil ka dn0sd318? Mul peaks need uuema variandi pihustid olema.
Tänudega,
Ron
Tänudega,
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Tel: 58210292
Proovi siit küsida:
http://www.testrem.ee/
http://www.testrem.ee/
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
heihoo, laupäevaga sai vana mootor maha ja uue ka peale ja ka mingil määral tööle, tossab jubedalt ja lagiseb.
Nanocom näitab pumba ajastust seinast seina, küll on ropult varajane ja siis jälle ülihiline. Lootsin et asi juhtpihustis aga ei.
Naljakas on see et vahet pole kas ja kuhu keeran pumpa või kuhu poole liigutan pumba kaant, hääl ei muutu ja kõlab ikka nagu sigavarajane.
Tänane pumbakaane eemaldus kinnitas seda mida kartsin, peale kaane eemaldust avastasin et pump täitsa kuivaks ööga vajunud. Võrdluseks siis enda pump millel torud ja voolikud küljes, pilgeni diislit täis. Niiet vana mootori pealt pump tuleb ka ümber tõsta ja veitsi juust tagasi müüja lauale visata. Selletõttu olen sunnitud ootama kuniks Inglismaalt pumbavahetuse tõmmitsad ja hammasratta lukusti kohale jõuab. Kui kellelgi Pärnu kandis olemas, sooviks laenata
Et sellest möllust ka kellelegi teisele kasu oleks siis panen kirja mis PIDI opel omegalt pärit M51 mootorile ümber tõstma:
Karter (kuju väga erinev tänu sillale)
Karteri õlitoru (vt. eelmist)
Mootorikinnitused (erinevad)
Turbo (koda allapoole kahjuks suunatud)
Jahutusvedeliku metalltoru mis on ühenduses paisupaagi ja salongiradikaga (pikem ja lisa sisendiga)
Kui pumbakoodid klapivad siis pumpa ümber tõstma ei pea.
lisaks sai sai vahetatud/ümber tõstetud:
termostaat ja selle housing vana oli mingi hermeetikuga koos
veepump
genekas
starter
rihmarattad
Pihustid, kuna kõik avanesid mu kodukootud stendis vara ja kusesid kuhu tahtsid, vahepeal ka mõni üksik pihustus kuhu jumal juhatas.
vändaandur (läks törts liiga ligidale ja plaks )
Tuleb veel vahetada:
Kõrgsurve pump millel jubedad sisemised lekked
tuleb veel teha:
Jahutussüsteem roostet täis ja mingit ainet mis veega hakkab vahutama, niiet loputada tuleks veel.
Uuendan kui olukord KALLI Roveriga muutub.
Terv.
Ron
Nanocom näitab pumba ajastust seinast seina, küll on ropult varajane ja siis jälle ülihiline. Lootsin et asi juhtpihustis aga ei.
Naljakas on see et vahet pole kas ja kuhu keeran pumpa või kuhu poole liigutan pumba kaant, hääl ei muutu ja kõlab ikka nagu sigavarajane.
Tänane pumbakaane eemaldus kinnitas seda mida kartsin, peale kaane eemaldust avastasin et pump täitsa kuivaks ööga vajunud. Võrdluseks siis enda pump millel torud ja voolikud küljes, pilgeni diislit täis. Niiet vana mootori pealt pump tuleb ka ümber tõsta ja veitsi juust tagasi müüja lauale visata. Selletõttu olen sunnitud ootama kuniks Inglismaalt pumbavahetuse tõmmitsad ja hammasratta lukusti kohale jõuab. Kui kellelgi Pärnu kandis olemas, sooviks laenata
Et sellest möllust ka kellelegi teisele kasu oleks siis panen kirja mis PIDI opel omegalt pärit M51 mootorile ümber tõstma:
Karter (kuju väga erinev tänu sillale)
Karteri õlitoru (vt. eelmist)
Mootorikinnitused (erinevad)
Turbo (koda allapoole kahjuks suunatud)
Jahutusvedeliku metalltoru mis on ühenduses paisupaagi ja salongiradikaga (pikem ja lisa sisendiga)
Kui pumbakoodid klapivad siis pumpa ümber tõstma ei pea.
lisaks sai sai vahetatud/ümber tõstetud:
termostaat ja selle housing vana oli mingi hermeetikuga koos
veepump
genekas
starter
rihmarattad
Pihustid, kuna kõik avanesid mu kodukootud stendis vara ja kusesid kuhu tahtsid, vahepeal ka mõni üksik pihustus kuhu jumal juhatas.
vändaandur (läks törts liiga ligidale ja plaks )
Tuleb veel vahetada:
Kõrgsurve pump millel jubedad sisemised lekked
tuleb veel teha:
Jahutussüsteem roostet täis ja mingit ainet mis veega hakkab vahutama, niiet loputada tuleks veel.
Uuendan kui olukord KALLI Roveriga muutub.
Terv.
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Tel: 58210292
Lugesin seda teemat ja mõtlesin, et ei saa kommenteerimata jätta. Igatahes müts maha meistrimehe ees, kes tundub, et kodustes oludes selle remondi ette on võtnud. P38 on mulle tegelikult alati sümpatiseerinud ka autona ning selles-mõttes kiiduväärt tegevus, et enda oma elus hoiad.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Enamus remonti tehtud jah maja kõrval ja ka vihma käes aga pean tõdema et mootorivahetuse võtsin ette sõbraga ta töökojas kuna mootorit oleks üliraske muru peal sisse veeretada. Lisaks eritööriistad ja pikendused tõstukid, tegi mootori vahetuse ja sisseviskamise imelihtsaks. Ei tea kahjuks jah kus on tulnud see tugev armastus ja sümpaatia just rover p38 vastu et olen nõus topelt ta väärtuse remonti kulutama nii et silm kah ei pilgu. Eks ta kallis pereliige ole ja tuleb terve hoida. Kahjuks väga paljud p38d on kannatanud kehvade või kitside omanike käes ja paratamatult tuleb järgmisel või ülejärgmisel omanikul maksta eelmiste kokkuhoidude pealt. Kui lõpuks tehtud saan siis teen ka väikese kokkuvõtte mis tehtud ja vahetatud et näha mis tööd võivad kaasneda
Võin mainida et tunnen tiba uhkust kogu tehtud ja üleelatud töödest mida täiendab omakorda ootus kogeda jälle seda mõnusat jabseest soojaks tegevat tunnet kui roveriga kruiisida.
Terv.
Ron
Võin mainida et tunnen tiba uhkust kogu tehtud ja üleelatud töödest mida täiendab omakorda ootus kogeda jälle seda mõnusat jabseest soojaks tegevat tunnet kui roveriga kruiisida.
Terv.
Ron
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Tel: 58210292
vaatasin jah, et asi hakkab kiirest küsimusest pikaks jutuks, vaat et juba õpetuseks muutuma, tuleb vist ümber tõsta jah
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Tel: 58210292