2. leht 2-st

Postitatud: R Mai 27, 2016 04:52
Postitas Absolute
Tere seltsimehed, viimane uuendus ennem teema ümber kribamist. Sain eile lõpuks ka ülevaatusel käidud ja tahmasus eeskujulik ja auto alt ülevaatusemehele väga meeldis. Järgnev tekst siis mis ennem eilset toimus.

Sai oodatud pumbatõmmitsat nagu jobu aga mida ei tulnud on ikka see mida kõige rohkem tarvis.
Viskas üle see ootamine ja ärge küsige kuidas aga leidsin tööriista mõõdud ja treisin tööriista valmis.
Pump sai vahetatud suuremate jamadeta ja paika timmitud, ennäe imet, enam ei tossa ja nurrub nagu noor loom.
Väikese klapiklõbinaga aga siiski, ei saa veel aru miks aga timing kõigub varajase ja normaali vahel.
Hetkel on läbipesuks mootoris nädalaks ajaks tavaline vesi ja kõige odavam õli, saab konnud kätte.
Korra paar lõi vee peale vahukihi mis tundub mingi pesuaine olevad. Paar korda vett vahetatud ja asi hakkab kontrolli alla saama.
Paar asja veel närivad hinge...nimelt vahepeal kui rohkem on sõidetud siis tahab tötts kuumenema hakata.
Näidik nagu ei näita aga nanocomiga näen et temp 90-99, vist peab igaks juhuks uue paisupaagi korgi ostma.
Kõihe huvitavam on see et mõnikord ei vasta see tõele kuna kui ir termomeetriga mõõdan siis plokk ja ka kaas 85 kraadi.
Aga teinekord on plokk ja kaas 90-95 termomeetiga mõõtes. Tekib selline ülekuumenemise tunne pärast rohkemat sõitu kas siis ristmikul kui drive sees ja pidur all või mõnikord lihtsalt vabalt tiksudes. Vent ees lõugab nagu segane ja kapotialune kuum ja radikas tuline.
Hakkab rohkem tunduma et miski genereerib liiga palju kuuma ja kui piisavalt on seda akumuleerinud siis ei suuda seda enam ära jahutada.
Kas kellelgi on näpunäiteid mis põhjusel diisel rohkem kuuma toodab? Või on vesi jummala vale ja kui törts kuumemat saab hakkab aurama seal sees?

Terv.
Ron

Postitatud: T Mai 31, 2016 22:03
Postitas markotraks94@gmail.com
soovitan vaadata sul seda voolikut mis paisubaaki alt tuleb, mul oli see umbes ja selle nahka läks ploki kaas :D
õhk ei tulnud sealt ringlusest välja