Mure siis selline, et vahetasiin ära mehaanilise ventikasiduri koos ventikaga ja kütuse ning õlifiltri- peale seda hakkas mootor tühikäigul pöördeid kõigutama ja hirmsasti raputama.Sai asemele pandud BMW ventikasidur, mis on palju väiksem ,õhem ja kaalult kergem.Sümptomid on umbes samad, nagu mul kunagi sama mootoriga BMW-l, millel oli läbi kahemassiline hooratas,see auto oli manuaalkastiga-tühikäigul raputab.Kui pedaali vajutad, kaob puterdamine ära.
Või on äkki viga hoopis pumbas, sest pöörded ju kõiguvad????
RR II 2,5td raputab tühikäigul.
RR II 2,5td raputab tühikäigul.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Teostatud tööd ja sümptomid võiksid vihjata kütuse pealejooksu probleemidele.
Äkki on kütusefiltri vahetamisega tekkinud mõni leke,või saab natuke õhku vahele?
Või siis tühikäigu pöörded lihtsalt liiga alla vajunud.Teinekord mootoris kitsastes tingimustes tööd tehes võib kogemata ja endalegi märkamatult mida imelisemaid asju lahti tõmmata või kõveraks väänata
Äkki on kütusefiltri vahetamisega tekkinud mõni leke,või saab natuke õhku vahele?
Või siis tühikäigu pöörded lihtsalt liiga alla vajunud.Teinekord mootoris kitsastes tingimustes tööd tehes võib kogemata ja endalegi märkamatult mida imelisemaid asju lahti tõmmata või kõveraks väänata
Nüüd siis selline lugu, et kõigutab pöördeid koguaeg 800-1200, kui mootor läheb tühikäigule.Väljaarvatud siis, kui jätta käik D peale ja hoida pidurit all.Samas mootor nagu raputab ka liiga palju tühikäigul.Milles võib viga olla??????
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"