1. leht 2-st

Imesid täis p38

Postitatud: E Mär 06, 2017 10:36
Postitas markotraks94@gmail.com
Midagi põnevat P38 diislit.
Üks päev avastasin et mootori temp ronib üles kuni punaseni. Kiire kontroll tosooli oli natu alla normi. Lasin jahtuda ja kiirelt koju, järgmine päev vahetasin paisupaagi korgi kuna lõdvikud pea kivi kõvad.
Esimene mõte jälle et plokk või selle tihend.
Õhutasin ja sõitsin paar päeva tõusis temp ühe kriipsu üle keskmise ja siis tiksus seal edasi tagasi.
Siis lähi tulede pirnid läksid läbi panin 100/80W pirnid asemele. Sellega avastasin et kui mootor soe ja lülitada tuled sisse tõuseb kohe temp näidik üle kriipsu jagu üles. Sama ka kaug tuled lülitamisega.
Sai vahetatud ja puhastatud massi kaablid. Ikka sama jama. Sai mõõdetud ka termo kaameraga mootori soojust ja ei kuskil paistnud et kuum oleks. Plaan hakata juba ploki kaant maha kukkuma. Kui avastasin et esitulede pesurid ei tööta, nii kaitse läbi. Sai pandud uus ja oh üllatust mootori temp püsib ilusti paigal nagu vaja.

Õnneks selle autoga põnevus ei piirdu. Nüüd on nii et kui autoga sõidu ajal keerata paremale siis hakkavad lae tuled vilkuma ja sähvima. Vasakule pöörates seda ei juhtu.
On kellelgi midagi sellist olnud

Re: Imesid täis p38

Postitatud: K Mär 08, 2017 21:06
Postitas markotraks94@gmail.com
Salongi valgustuse jebimises on süüdi juhi ukse luku mehhanism.
Kõik on seest mõnusalt niiske.
Viga ei saanud kõrvaldatud, kuna vaja kas korralikku kasutatud või uus tellida kuskilt.

Re: Imesid täis p38

Postitatud: R Mär 17, 2017 12:51
Postitas markotraks94@gmail.com
Sai vahetatud kõik massi kaablid ja pinnad puhastatud, kui varem oli jant et soojalt läks auto pisut pikemalt käima siis nüüd poolest pöördest.

Re: Imesid täis p38

Postitatud: L Mär 18, 2017 14:02
Postitas markotraks94@gmail.com
Vahepeal hakkas huvi pakkuma sport nupp ja Low režiim. Sport nupp nagu läks põlema kuid võttis masinal jou ja hakkas jukerdama. Kangi liigutades low peale ei juhtunud midagi. Diagnostika ei näidanud midagi valesti olevat.

Sai hakatud vaikselt vaatama, esimesena mootor mis seda asja liigutab, maha võetud ja sisse piilutud siis seest oli kõik ära sulanud ja mähis must.
Sai uus mootor ostetud ja ei miskit ikka sama jama.
Uurisin foorumeid siit sealt ja ebays keegi müüs hea hinnaga kahte aju. Täna viskasin külge, esimese rõõmuga tuli tekst transfer neutral. siis sai võetud f11 kaitse välja oh seda rõõmu. Tulid hammasrattad ekraanile ja Low mode. Sport nupp ka särab ilusti. Kohe testima natu eemal poriste nukkide peale, nüüd ikka korralik loom. Üks kord häda sunnil sai sõidetud läbi metsa mööda väljaveo tee polnud ka midagi hullu aga nüüd ikka teine tera.

Re: Imesid täis p38

Postitatud: L Mär 18, 2017 15:02
Postitas markotraks94@gmail.com
Väikene ring autoga ja paistab et aju vahetamisest on ka muud kasu olnud, 100ga sõites on pöörded 2000 või isegi natu alla. Kui varem keskmine oli 13-14 siis praegu näitab 9.3 elan linnast 20 km ja iga päev sama tee. Siis praegu paistab et põnev

Re: Imesid täis p38

Postitatud: L Mär 18, 2017 16:45
Postitas 007
... vaata kui vähe on inimesel õnneks vaja ... osta LR 8)

Re: Imesid täis p38

Postitatud: L Mär 18, 2017 19:07
Postitas markotraks94@gmail.com
on onja :D
aga see õnn oli lühike .d
selline jant et tosool kaob kuhugi, 100km sõitu ja paispaak tühi, kiirel ülevaatamisel ei tilkunud kuskilt auto alla ka laiku ei teki.

Re: Imesid täis p38

Postitatud: L Mär 18, 2017 19:58
Postitas Tubiniit
Soodsaim viga on umbes paisupaagi korgis, mistõttu on paisupaaki pragu tekkinud - kuuma mootoriga peaks jahutusvedeliku lõhn tunda olema, järgmine halvem viga on plokikaane tihend ning veel halvem viga on pragu mootoriplokis.

Re: Imesid täis p38

Postitatud: E Mär 20, 2017 10:17
Postitas markotraks94@gmail.com
Õnneks oli lõdviku kus soe läheb salongi radikasse. Sel paine alt vaikselt kuses kollektori peale ja aurustus kohe.

Nüüd oleks vaja korralikku rooli amorti, vahest mugarikust üle sõites paneb rooli pendeldama

Re: Imesid täis p38

Postitatud: K Mär 22, 2017 12:39
Postitas markotraks94@gmail.com
Nüüd võiks saada korda veel võtme peal oleva puldi.
Võtmega keeravad kõik uksed ilusti lukku,aga pult ei tee miskit.
Tartus sai sellega käidud diagnostikas aga seal ei saadud ligi.

Re: Imesid täis p38

Postitatud: K Mär 22, 2017 14:18
Postitas landy
markotraks94@gmail.com kirjutas:Tartus sai sellega käidud diagnostikas aga seal ei saadud ligi.
Siis tuleb Andruse juures suure arvutiga proovida.

Re: Imesid täis p38

Postitatud: K Mär 22, 2017 20:43
Postitas markotraks94@gmail.com
täna sai esimest korda sildades õlivahetatud siis eesmises oli suht enam vähem õli, must aga voolas, siis tagumises paistis nagu oleks pandud mingit pastat sisse. Pidin kaasa aitama et see välja voolaks. selline süsimust ja paks värk.
Sai korralikud õlid sisse, kuid kartsin et tagumisse oli paksemat jama pandud kuna undas kuid ei hakanud undama.

kust saada rooli amort korralik?
esisillas puksid ja muud jubinad vahetatud aga maanteel sõites viskab vahepeal jubedalt vibrama esiarttad. google doktor arvab et rooli amort ära väsinud

Re: Imesid täis p38

Postitatud: N Mär 23, 2017 08:55
Postitas landy
Paksuks aa sültjaks steeb õli avanadus või vesi.

Imedepõllult saab nii pruugitut, kui uut rooliamaorti.
Tead küll kust lahendusi küsida ;-)

Re: Imesid täis p38

Postitatud: K Apr 19, 2017 16:17
Postitas markotraks94@gmail.com
Sai testitud üks päev roveri jõudu, oli vaja vedada paadi haagist millel suur paat, kuid kahjuks haagise pidurid jukerdasid, pidurid peal, aga Low peal läks rover edasi nagu loom :)

Hakkasid jälle rattad pendeldama, kõik rooli otsad ja amort. Need olid täiesti läbi omadega. Aga ikka jäi pendeldama, viimane variant oli rooli karp. Mille sain väga kiirelt imede põllult. Kui see mis peal oli sama hea kui uus mille sain. Viimane võimalus panhard rod puksid.
Kui see ka ei toimi, siis mõistus otsas, selleks korraks.
Kellel vaja korralikku roolikarpi siis annan ära hea hinnaga.

Re: Imesid täis p38

Postitatud: K Apr 19, 2017 20:08
Postitas Virko
markotraks94@gmail.com kirjutas:Sai testitud üks päev roveri jõudu, oli vaja vedada paadi haagist millel suur paat, kuid kahjuks haagise pidurid jukerdasid, pidurid peal, aga Low peal läks rover edasi nagu loom :)
Oskan sama lugu rääkida. See talv. Kai peal jää ja õhuke lumi, kitsas ruum jne. Kaheteljeline veoauto haagis, aastaid seisnud, paat peal, pidurid kinni, kogukaal orienteeruvalt 10 tonni. Teiste vedurautode rattad käisid ringi ja kõik. Küsiti, et proovi oma linnamaasturiga (RRS) aga oldi skeptilised. Veoauto konksu polnud aga pael vahele, aeglusti sisse, aktiveerisin taga ja keskluku ning algatuseks kerge järsk nõksakas, millega pidurid lahti sai ja edasi väga vaikselt, ilma et ükski ratas oleks ringi käinud - paat sai õigesse kohta manööverdatud. Tundus, et RRSi saatis pärast seda tublisti suurem respekt kui enne. Ahjaa, all olid naelad, mitte lamellid.