Imesid täis p38

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

markotraks94@gmail.com
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 144
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa

Re: Imesid täis p38

Postitus Postitas markotraks94@gmail.com »

Nii kõik puksid said nüüd vahetatud ees, va see rataste pendeldamine kadus.
Kuid kõik on kuidagi jäigem või sellin ekõik konaruse roolist tunda üle mille ratas sõidab.
Sai küll uus rooli amort ka, aga ikkagi selline.
Nüüd järgmiseks, paagisisene pump. Filtrisse tuleval voolikus diislis õhumulle täis, Jõudlus olematu.
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
markotraks94@gmail.com
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 144
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa

Re: Imesid täis p38

Postitus Postitas markotraks94@gmail.com »

Mü rover ikka ja jälle üllatab. Kuudas teil on, minul igastahes nii.
Paar päeva tagasi märkasin et 90ga sõites on pöörded 1500 või alla selle ja 100ga 1750 ja alla selle natu.
See siis kui rahulikult sõita.
Kui kiirendada 0st 90ni ja siis seal rahulikult sõita edasi siis jäävad pöörded 2000 ja nii.
Esimene paagi täis kus saab vist sõita masinaga 1100km
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Imesid täis p38

Postitus Postitas landy »

Pöörete erinevus võib äkki olla tingitud sellest,et ei vaheta viimase käigu peale võ kiirendamise järel turbiin ei lukustu
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
markotraks94@gmail.com
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 144
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa

Re: Imesid täis p38

Postitus Postitas markotraks94@gmail.com »

Mõtlesin sama, aga kõik teeb sama moodi
Lihtsalt pöörete erinevus.
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
markotraks94@gmail.com
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 144
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa

Re: Imesid täis p38

Postitus Postitas markotraks94@gmail.com »

Põnev põnev.
Eelmises postitades kirjutasin nendest pöördest, siis täna võtsin aku maha laadimiseks. Ohtulkoju sõites on sama mu agu enne 90KM/h ja pöörded 2000. Ja lugedes 5käik
Sama nagu enne aku maha võtmist oli 1400-1500.
Huvitav mis asi seda teeb. Kas peaks veel ühte vahekasti aju proovima
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
markotraks94@gmail.com
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 144
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa

Re: Imesid täis p38

Postitus Postitas markotraks94@gmail.com »

Sai pandud autole voltmeeter, jälgida aku laadimist.
Aku pinge langeb sinna 11.4 peale ja autoga sõites ei tõuse üle 14v. Sai puhastatud ühendused Geneka ja teiste ühenduste vahel nüüd sis sõitu alustades 14.4-14.6 20KM läbides langeb 13.7-13,8v aku peal on 120ah ja 950cca.

Nüüd oleks vaja paremat turbot, sai intercooler maha võetud ja mõnusalt õli täis. Ja muidugi suuremat intercoolerit vaja. Kas variant kaks intercoolerit kokku keevitada annaks parema tulemuse?
Lähi päevil peaks jõudma kohale ka ecu kiip kellegi targa käest tšehhist. Lubadused olid ilusad, ei maksnud palju. Külge saab sis, saab näha mis muutub paremuse poole kui üldse.

Kas keegi on lasknud taastada automaat käigukasti sellel isendil. Endale tundub nagu libiseks vähekene.
Lisaks vaja vahetada paagi sisene pump, amordid, juhi ukse luku mehhanism.
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
markotraks94@gmail.com
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 144
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa

Re: Imesid täis p38

Postitus Postitas markotraks94@gmail.com »

oioi eile sain Tsehhist chipi kätte, sai õhtul kiirelt külge poogitud ja kihutama mindud.
Kuidagi mahedam on nüüd sõita, paistab et jõudu on rohkem või selliseid käikude alla lappamisi ei toimu. Elan mägises paigas seal kus varem tõmbas käigu alla siis nüüd ei teinud teist nägugi.
Ette vaja võtta karteri tuulutuse või selle käsna puhastamine seal klapikambri kaane all, ning intercooleri läbi pesemine paistab et päris palju õli on sinna jõudnud ja kuskilt miskit umbes et nii õli pritsib sinna.
Nüüd vaatan esimese paagitäiega palju siis rohkem sõita saab. kui varem sai 100L kuskil 935km siis nüüd võiks ilus 1000 täis saada
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”