1. leht 1-st

P38 puhub juhi poolt aind külma.

Postitatud: K Nov 07, 2018 09:28
Postitas Stevo
Tere!

Juhi poolt tuleb aind külma õhku, mujalt töötab kõik ilusti. Klapid on arvatavasti kinni aga oskab keegi näpunäiteid jagada?

Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.

Postitatud: K Nov 07, 2018 09:46
Postitas landy
Ilmselt üks servomootoritest surnud.

Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.

Postitatud: K Nov 07, 2018 11:01
Postitas Tubiniit
Disco 1-l kadus sama viga peale konditsioneeri täitmist, jahutavat elementi oli ainullt 1/3 järgi (iseenesest naljakas, et juhti jahutas, kõrvalsõitjat mitte, aga kuna aasta varem olin märganud, et kõrvalsõitjat jahutas vähem, oli loogiline järeldus, et tuleb täita)

Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.

Postitatud: K Nov 07, 2018 11:03
Postitas Tubiniit
Vabandust, minu jutt puudutas konditsioneeri, hommikune segadus. Landy vastus on oluliselt tõesem.

Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.

Postitatud: N Nov 08, 2018 23:07
Postitas randorelv
Endal oli kogemus p38 kus jupsisid nii õhuvoolu suunamine kui ka tempi reguleermine. Kuna ka salongiradika tihendid lekkisid siis sai armatuur välja võetud. Klapid liikusid kergelt aga üks servo jupsis. Sai siis tollel servol hammasrattad välja võetud ja mootorile otse voolu anda ja raibe hakkas tööle ja ei teagi mis seda vaevas, pärast töötas auto peal ka.
Mõnel jäävad need õhuklapid kinni, siis võib servol hammasrattad ära lõhkuda. Siis tasuks soojendus autolt maha võtta ja korpus laiali lammutada, klapid ja teljed ilusti liikuma saada. Ma ütlen nüüd suure saladuskatte all sosistades et mõnedel prantsuse autodel on sarnased servod. Üks ühele ei pruugi sobida kuna elektroonika on veits erinev aga kui hammasrattaid vaja siis sealt seest saab. Tavainimese jaoks veits ulme võib olla... Land Rover ikkagi.

Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.

Postitatud: R Nov 09, 2018 08:52
Postitas martinsl
Ei hakka otsima, aga kas nüüd mitte prantsuse firma polegi originaali tootja algusest peale?! Land Rover ise neid kindlasti valmistanud kunagi pole :)
Kergem variant, et siseõhu temperatuurilugeja vajab vahetust/puhastamist. Asus vist spido ploki alla see.

Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.

Postitatud: T Nov 13, 2018 09:49
Postitas Stevo
Ehk keegi saaks juhiseid või manuaale jagada? Ei ole RR’i kunagi lahti kiskunud ning ei taha miskit ära lõhkuda.

Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.

Postitatud: T Nov 13, 2018 12:56
Postitas landy
Stevo kirjutas:Ehk keegi saaks juhiseid või manuaale jagada? Ei ole RR’i kunagi lahti kiskunud ning ei taha miskit ära lõhkuda.
http://www.landy.ee/manuals" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.

Postitatud: K Nov 14, 2018 16:50
Postitas v2ikevenna
Selle servomootoriga visuaalse kontakti loomiseks tuleks:
1. Juhi põlvede juures olev rooli alune plastik eemaldada (4 suuremat ja paar pisemat kruvi, lihtne)
2. Eemaldada näidikute ploki esine raam (jälle paar kruvi, lihtne)

Siin veab mälu mind nüüd alt, kas oli see asi juba näha või mitte. Kui ei olnud, siis:

3. Eemaldada juhi istme ja keskkonsooli vaheline plastik (paar kruvi, kuid.... selle lahti sikutamine enam ei ole lihtne - inimest kellel on jõudu rohkem kui mõistust, ei tohiks sinna ligi lasta)
4. Eemaldada juhi parema jala juures asuv keskkonsooli küljeplastik (paar kruvi, lihtne)
5. Keskkonsooli küljeplastikud eemaldada ka kõrvalistuja poole pealt.
5. Eemalda raadio (lihtne)
6. Kui on veel originaalne raadio, siis eemaldada ka selle dekoratiivne plastik. Sellel on 4 tüüblit mida tuleks kohelda hellalt.
7. Nüüd peaks olema ligipääs vist kõigile kruvidele mis hoiavad kinni seda armatuuri osa mille küljes on kell, õhkvedrustuse juhtnupud jms. Selle lahtisaamine pole kuigi keeruline, kuid seda eemaldades tasub ettevaatlik olla selle junniga mis on kella all (õhu puhastaja/värskendaja või mis iganes see propelleriga asi seal on) - selle korpus on kerge katki minema.

Selle toreda ettevõtmise käigus on saavutatud ainult silmside selle mootoriga. Kas seda ka niimoodi vahetada õnnestub, teab keegi teine. Armatuuri alune ja keskkonsool on sellel autol üsna kinnisena valmistatud ja ülal loetletud katteplastikud on oma olemuselt ainult interjöörile välimuse andmiseks. Nende plastikute all on sisuliselt ikkagi kõik kinnine.

Ehk siis minu arust on see töö mõeldav ainult keskkonsooli ja armatuurlaua eemaldamisega - kiirele ja lihtsale lahendusele ei tasu vist liialt panustada.

Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.

Postitatud: P Dets 02, 2018 15:21
Postitas Stevo
Nüüd andsid ka salongiventikad otsad, mõlemad ventikad lõpetasid samaaegselt töötamise. Pole veel kahjuks aega leidnud, et ka servomootoritega tegeleda.

Ehk siis
1. Juhi ja kõrvalistuja salongiventikad ei tööta. (Ventikad)
2. Viimati kui ventikad töötasid, siis puhkus juhipoolt külma. Kõrvalistuja poolt sai regullida. (Servod)

On need asjad omavahel seotud, et ventikad lõpetasid töötamise?

Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.

Postitatud: P Dets 02, 2018 16:50
Postitas landy
Kahjtlustan suuremat sorti elektri kala sul seal kui kaitsmed korras.

Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.

Postitatud: E Dets 03, 2018 22:50
Postitas randorelv
Ma kontrolliks igaks juhuks puhuri mootorid üle. On olnud juhus kus ühel mootoril olid harjad läbi ja töötas vahelduva eduga. Mingil hetkel ei töötanud enam kumbki, ilmselt juhtplokk saab aru kui mingi tõsine rike on ja lültab mõlemad välja. Puhurite eemaldamine ei olnud ka mingi ulme kui õigesti mäletan, juhipoolt põlvede plastik eemaldada ja paremalt kindalaegas. No nii laias laastus. Siis peaks nad näha olema. Tuleb auto küljest eemaldada ja laua peal korpusest välja võtta. Siis näha kuda harjad on ja saab otse mootorile voolu pähe anda.

Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.

Postitatud: L Jaan 12, 2019 21:07
Postitas TigeTikker
Ega juhuslikult pole see auto nüüd omanikku vahetanud ja minu kätte jõudnud? Numbrimärgiga ATZ.
Vead kahtlaselt samad :D

Kui pole siis samade vigade lahendamisest on mul postitus seal: https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... =17&t=7577

Ehk on abiks..