P38 puhub juhi poolt aind külma.
P38 puhub juhi poolt aind külma.
Tere!
Juhi poolt tuleb aind külma õhku, mujalt töötab kõik ilusti. Klapid on arvatavasti kinni aga oskab keegi näpunäiteid jagada?
Juhi poolt tuleb aind külma õhku, mujalt töötab kõik ilusti. Klapid on arvatavasti kinni aga oskab keegi näpunäiteid jagada?
Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.
Ilmselt üks servomootoritest surnud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.
Disco 1-l kadus sama viga peale konditsioneeri täitmist, jahutavat elementi oli ainullt 1/3 järgi (iseenesest naljakas, et juhti jahutas, kõrvalsõitjat mitte, aga kuna aasta varem olin märganud, et kõrvalsõitjat jahutas vähem, oli loogiline järeldus, et tuleb täita)
LR Discovery I 83kW manuaal
Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.
Vabandust, minu jutt puudutas konditsioneeri, hommikune segadus. Landy vastus on oluliselt tõesem.
LR Discovery I 83kW manuaal
- randorelv
- Ärge peske mu landikat!
- Postitusi: 75
- Liitunud: K Jaan 28, 2015 21:56
- Asukoht: lääne-virumaa
Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.
Endal oli kogemus p38 kus jupsisid nii õhuvoolu suunamine kui ka tempi reguleermine. Kuna ka salongiradika tihendid lekkisid siis sai armatuur välja võetud. Klapid liikusid kergelt aga üks servo jupsis. Sai siis tollel servol hammasrattad välja võetud ja mootorile otse voolu anda ja raibe hakkas tööle ja ei teagi mis seda vaevas, pärast töötas auto peal ka.
Mõnel jäävad need õhuklapid kinni, siis võib servol hammasrattad ära lõhkuda. Siis tasuks soojendus autolt maha võtta ja korpus laiali lammutada, klapid ja teljed ilusti liikuma saada. Ma ütlen nüüd suure saladuskatte all sosistades et mõnedel prantsuse autodel on sarnased servod. Üks ühele ei pruugi sobida kuna elektroonika on veits erinev aga kui hammasrattaid vaja siis sealt seest saab. Tavainimese jaoks veits ulme võib olla... Land Rover ikkagi.
Mõnel jäävad need õhuklapid kinni, siis võib servol hammasrattad ära lõhkuda. Siis tasuks soojendus autolt maha võtta ja korpus laiali lammutada, klapid ja teljed ilusti liikuma saada. Ma ütlen nüüd suure saladuskatte all sosistades et mõnedel prantsuse autodel on sarnased servod. Üks ühele ei pruugi sobida kuna elektroonika on veits erinev aga kui hammasrattaid vaja siis sealt seest saab. Tavainimese jaoks veits ulme võib olla... Land Rover ikkagi.
Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.
Ei hakka otsima, aga kas nüüd mitte prantsuse firma polegi originaali tootja algusest peale?! Land Rover ise neid kindlasti valmistanud kunagi pole
Kergem variant, et siseõhu temperatuurilugeja vajab vahetust/puhastamist. Asus vist spido ploki alla see.
Kergem variant, et siseõhu temperatuurilugeja vajab vahetust/puhastamist. Asus vist spido ploki alla see.
Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.
Ehk keegi saaks juhiseid või manuaale jagada? Ei ole RR’i kunagi lahti kiskunud ning ei taha miskit ära lõhkuda.
Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.
http://www.landy.ee/manuals" onclick="window.open(this.href);return false;Stevo kirjutas:Ehk keegi saaks juhiseid või manuaale jagada? Ei ole RR’i kunagi lahti kiskunud ning ei taha miskit ära lõhkuda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- v2ikevenna
- Ma armastan offroad-i!
- Postitusi: 11
- Liitunud: E Juul 23, 2018 08:05
Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.
Selle servomootoriga visuaalse kontakti loomiseks tuleks:
1. Juhi põlvede juures olev rooli alune plastik eemaldada (4 suuremat ja paar pisemat kruvi, lihtne)
2. Eemaldada näidikute ploki esine raam (jälle paar kruvi, lihtne)
Siin veab mälu mind nüüd alt, kas oli see asi juba näha või mitte. Kui ei olnud, siis:
3. Eemaldada juhi istme ja keskkonsooli vaheline plastik (paar kruvi, kuid.... selle lahti sikutamine enam ei ole lihtne - inimest kellel on jõudu rohkem kui mõistust, ei tohiks sinna ligi lasta)
4. Eemaldada juhi parema jala juures asuv keskkonsooli küljeplastik (paar kruvi, lihtne)
5. Keskkonsooli küljeplastikud eemaldada ka kõrvalistuja poole pealt.
5. Eemalda raadio (lihtne)
6. Kui on veel originaalne raadio, siis eemaldada ka selle dekoratiivne plastik. Sellel on 4 tüüblit mida tuleks kohelda hellalt.
7. Nüüd peaks olema ligipääs vist kõigile kruvidele mis hoiavad kinni seda armatuuri osa mille küljes on kell, õhkvedrustuse juhtnupud jms. Selle lahtisaamine pole kuigi keeruline, kuid seda eemaldades tasub ettevaatlik olla selle junniga mis on kella all (õhu puhastaja/värskendaja või mis iganes see propelleriga asi seal on) - selle korpus on kerge katki minema.
Selle toreda ettevõtmise käigus on saavutatud ainult silmside selle mootoriga. Kas seda ka niimoodi vahetada õnnestub, teab keegi teine. Armatuuri alune ja keskkonsool on sellel autol üsna kinnisena valmistatud ja ülal loetletud katteplastikud on oma olemuselt ainult interjöörile välimuse andmiseks. Nende plastikute all on sisuliselt ikkagi kõik kinnine.
Ehk siis minu arust on see töö mõeldav ainult keskkonsooli ja armatuurlaua eemaldamisega - kiirele ja lihtsale lahendusele ei tasu vist liialt panustada.
1. Juhi põlvede juures olev rooli alune plastik eemaldada (4 suuremat ja paar pisemat kruvi, lihtne)
2. Eemaldada näidikute ploki esine raam (jälle paar kruvi, lihtne)
Siin veab mälu mind nüüd alt, kas oli see asi juba näha või mitte. Kui ei olnud, siis:
3. Eemaldada juhi istme ja keskkonsooli vaheline plastik (paar kruvi, kuid.... selle lahti sikutamine enam ei ole lihtne - inimest kellel on jõudu rohkem kui mõistust, ei tohiks sinna ligi lasta)
4. Eemaldada juhi parema jala juures asuv keskkonsooli küljeplastik (paar kruvi, lihtne)
5. Keskkonsooli küljeplastikud eemaldada ka kõrvalistuja poole pealt.
5. Eemalda raadio (lihtne)
6. Kui on veel originaalne raadio, siis eemaldada ka selle dekoratiivne plastik. Sellel on 4 tüüblit mida tuleks kohelda hellalt.
7. Nüüd peaks olema ligipääs vist kõigile kruvidele mis hoiavad kinni seda armatuuri osa mille küljes on kell, õhkvedrustuse juhtnupud jms. Selle lahtisaamine pole kuigi keeruline, kuid seda eemaldades tasub ettevaatlik olla selle junniga mis on kella all (õhu puhastaja/värskendaja või mis iganes see propelleriga asi seal on) - selle korpus on kerge katki minema.
Selle toreda ettevõtmise käigus on saavutatud ainult silmside selle mootoriga. Kas seda ka niimoodi vahetada õnnestub, teab keegi teine. Armatuuri alune ja keskkonsool on sellel autol üsna kinnisena valmistatud ja ülal loetletud katteplastikud on oma olemuselt ainult interjöörile välimuse andmiseks. Nende plastikute all on sisuliselt ikkagi kõik kinnine.
Ehk siis minu arust on see töö mõeldav ainult keskkonsooli ja armatuurlaua eemaldamisega - kiirele ja lihtsale lahendusele ei tasu vist liialt panustada.
Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.
Nüüd andsid ka salongiventikad otsad, mõlemad ventikad lõpetasid samaaegselt töötamise. Pole veel kahjuks aega leidnud, et ka servomootoritega tegeleda.
Ehk siis
1. Juhi ja kõrvalistuja salongiventikad ei tööta. (Ventikad)
2. Viimati kui ventikad töötasid, siis puhkus juhipoolt külma. Kõrvalistuja poolt sai regullida. (Servod)
On need asjad omavahel seotud, et ventikad lõpetasid töötamise?
Ehk siis
1. Juhi ja kõrvalistuja salongiventikad ei tööta. (Ventikad)
2. Viimati kui ventikad töötasid, siis puhkus juhipoolt külma. Kõrvalistuja poolt sai regullida. (Servod)
On need asjad omavahel seotud, et ventikad lõpetasid töötamise?
Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.
Kahjtlustan suuremat sorti elektri kala sul seal kui kaitsmed korras.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- randorelv
- Ärge peske mu landikat!
- Postitusi: 75
- Liitunud: K Jaan 28, 2015 21:56
- Asukoht: lääne-virumaa
Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.
Ma kontrolliks igaks juhuks puhuri mootorid üle. On olnud juhus kus ühel mootoril olid harjad läbi ja töötas vahelduva eduga. Mingil hetkel ei töötanud enam kumbki, ilmselt juhtplokk saab aru kui mingi tõsine rike on ja lültab mõlemad välja. Puhurite eemaldamine ei olnud ka mingi ulme kui õigesti mäletan, juhipoolt põlvede plastik eemaldada ja paremalt kindalaegas. No nii laias laastus. Siis peaks nad näha olema. Tuleb auto küljest eemaldada ja laua peal korpusest välja võtta. Siis näha kuda harjad on ja saab otse mootorile voolu pähe anda.
- TigeTikker
- Unistan offroadist!
- Postitusi: 63
- Liitunud: L Dets 22, 2018 23:35
Re: P38 puhub juhi poolt aind külma.
Ega juhuslikult pole see auto nüüd omanikku vahetanud ja minu kätte jõudnud? Numbrimärgiga ATZ.
Vead kahtlaselt samad
Kui pole siis samade vigade lahendamisest on mul postitus seal: https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... =17&t=7577
Ehk on abiks..
Vead kahtlaselt samad
Kui pole siis samade vigade lahendamisest on mul postitus seal: https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... =17&t=7577
Ehk on abiks..
Land Rover P38 2.5TDI