Mure mootori jahutusega

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Välps
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 4
Liitunud: K Mär 27, 2019 08:43

Mure mootori jahutusega

Postitus Postitas Välps »

Mure siis selles, et mootor tahab üle kuumeneda. Tegemist on BMW 2.5 td mootoriga. Algne mootor kuumenes üle ja sain sõitva auto pealt uue mootori. Mootori vahetuse käigus panin ka uue radika. Vahetatud veepump, termostaat. Õhutada on saanud mitu korda. Jahutusradiaator läheb pealt kuumaks, aga alt jääb külmaks. Milles võiks olla probleem, kust viga otsida?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mure mootori jahutusega

Postitus Postitas landy »

Donormootor vigane.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Välps
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 4
Liitunud: K Mär 27, 2019 08:43

Re: Mure mootori jahutusega

Postitus Postitas Välps »

Doonormootor oli täiesti töökorras.õhutades saab nagu õhu välja.päris keema mootor ei lähe. kui talda anda ronib näidik üle normi. kohapeal tõõdates täiesti normis.miks soe jahutusvedelik käib radika pealt läbiaga alla ei jõua.kas uus radikas võib vigane olla?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mure mootori jahutusega

Postitus Postitas landy »

Välps kirjutas:Doonormootor oli täiesti töökorras.õhutades saab nagu õhu välja.päris keema mootor ei lähe. kui talda anda ronib näidik üle normi. kohapeal tõõdates täiesti normis.miks soe jahutusvedelik käib radika pealt läbiaga alla ei jõua.kas uus radikas võib vigane olla?
Kui tegu maailam odaviam G-kategooriaga ( või lausa Õ-kategooria) tootega, siis on kõik võimlaik. Termosaat on ikka korras ja avab suure ringi?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Välps
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 4
Liitunud: K Mär 27, 2019 08:43

Re: Mure mootori jahutusega

Postitus Postitas Välps »

Termo vahetatud. isegi mitu korda samamoodi veepump.ei kasuta odavaid varuosi.ise arvan et radikas aga kindel pole sellepärast uurin kas kellegil veel selliseid muresi.ostes selle roveri sain sõita umbes 1000km kui hakkas üks jama pihta.lõi tembi üles .võtsin laiali kaan lihvi ja survestamisse kõik ilus aga kokku pannes selgus et õhutades õhk otsa ei saagi.ilmselt asi plokis.vana radikas oli kuidagi kokku keevitatud ja umbes siis saigi uus mootor ja radikas koos termo ja pumbaga peale pandud.
RuC
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 10, 2014 11:13
Asukoht: Padise

Re: Mure mootori jahutusega

Postitus Postitas RuC »

vöta radika ülevalt lahti minivoolik. ja öhuta tema kaudu. Muudel moodustel jäädki jamama....
jaanuspaju
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 21
Liitunud: T Nov 17, 2009 22:17
Asukoht: Tallinn ja LR pesas
Kontakt:

Re: Mure mootori jahutusega

Postitus Postitas jaanuspaju »

Ega see kaane survestamine ei näita alati probleemi välja, kuna ei pruugi külmalt pragu välja näidata ja tundub korras olevat aga kuumast peast tekib probleem ning tuleb ikka õhku süsteemi.
Kasutaja avatar
Absolute
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: N Juul 04, 2013 09:33
Asukoht: Pärnu

Re: Mure mootori jahutusega

Postitus Postitas Absolute »

Kõlab nagu said radikaga tünga, see tundub olevat B-varuosa viga paljudel.Ise sain kahesüsteemse ( koos õlihajutusega ) kuigi tellisin ühesüsteemse. Radikal võib üleval vahesein puudu olla.
Mul oli samalaadne mure kosmilise ülekuumenemisega kus algselt sai vahetatud termostaat, veepump, mõlemad radikad jai plokikaas lihvitud. Siis ilmnes, et hoopis plokk omadega õhtal, teises silindris oli 5cm pragu. Siis vahetasin mootori mis samuti üle kuumenes ja sellel kah omakorda plokikaas ja tihend vahetatud. ikka kuumenes üle, õhutasin, puhastasin paisupaagi õhutusniplit mis oli ummistunud, st ei õhutanud ennast sõidu ajal üldse. Vaata kindlasti üle, mul läks poole paremaks. Siis jäi aastaks seisma kuna olin törts õrn juba selle kuumenemise teemaga ja nüüd kui kuu aega tööle panin kõik OK. Ei mingit üle kuumenemist, lõdvikud normaalsed. Arvan, et kas plokikaas roostetas kinni või venis paika.
Edu sulle diagnoosimisel kui juba korda pole saanud :)
Meil: roncom2@hotmail.com
Tel: 58210292
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”