1. leht 1-st

Mure mootori jahutusega

Postitatud: K Mär 27, 2019 12:39
Postitas Välps
Mure siis selles, et mootor tahab üle kuumeneda. Tegemist on BMW 2.5 td mootoriga. Algne mootor kuumenes üle ja sain sõitva auto pealt uue mootori. Mootori vahetuse käigus panin ka uue radika. Vahetatud veepump, termostaat. Õhutada on saanud mitu korda. Jahutusradiaator läheb pealt kuumaks, aga alt jääb külmaks. Milles võiks olla probleem, kust viga otsida?

Re: Mure mootori jahutusega

Postitatud: K Mär 27, 2019 17:40
Postitas landy
Donormootor vigane.

Re: Mure mootori jahutusega

Postitatud: N Mär 28, 2019 08:51
Postitas Välps
Doonormootor oli täiesti töökorras.õhutades saab nagu õhu välja.päris keema mootor ei lähe. kui talda anda ronib näidik üle normi. kohapeal tõõdates täiesti normis.miks soe jahutusvedelik käib radika pealt läbiaga alla ei jõua.kas uus radikas võib vigane olla?

Re: Mure mootori jahutusega

Postitatud: N Mär 28, 2019 09:06
Postitas landy
Välps kirjutas:Doonormootor oli täiesti töökorras.õhutades saab nagu õhu välja.päris keema mootor ei lähe. kui talda anda ronib näidik üle normi. kohapeal tõõdates täiesti normis.miks soe jahutusvedelik käib radika pealt läbiaga alla ei jõua.kas uus radikas võib vigane olla?
Kui tegu maailam odaviam G-kategooriaga ( või lausa Õ-kategooria) tootega, siis on kõik võimlaik. Termosaat on ikka korras ja avab suure ringi?

Re: Mure mootori jahutusega

Postitatud: N Mär 28, 2019 09:45
Postitas Välps
Termo vahetatud. isegi mitu korda samamoodi veepump.ei kasuta odavaid varuosi.ise arvan et radikas aga kindel pole sellepärast uurin kas kellegil veel selliseid muresi.ostes selle roveri sain sõita umbes 1000km kui hakkas üks jama pihta.lõi tembi üles .võtsin laiali kaan lihvi ja survestamisse kõik ilus aga kokku pannes selgus et õhutades õhk otsa ei saagi.ilmselt asi plokis.vana radikas oli kuidagi kokku keevitatud ja umbes siis saigi uus mootor ja radikas koos termo ja pumbaga peale pandud.

Re: Mure mootori jahutusega

Postitatud: N Mär 28, 2019 11:34
Postitas RuC
vöta radika ülevalt lahti minivoolik. ja öhuta tema kaudu. Muudel moodustel jäädki jamama....

Re: Mure mootori jahutusega

Postitatud: R Mär 29, 2019 12:55
Postitas jaanuspaju
Ega see kaane survestamine ei näita alati probleemi välja, kuna ei pruugi külmalt pragu välja näidata ja tundub korras olevat aga kuumast peast tekib probleem ning tuleb ikka õhku süsteemi.

Re: Mure mootori jahutusega

Postitatud: R Juul 12, 2019 12:49
Postitas Absolute
Kõlab nagu said radikaga tünga, see tundub olevat B-varuosa viga paljudel.Ise sain kahesüsteemse ( koos õlihajutusega ) kuigi tellisin ühesüsteemse. Radikal võib üleval vahesein puudu olla.
Mul oli samalaadne mure kosmilise ülekuumenemisega kus algselt sai vahetatud termostaat, veepump, mõlemad radikad jai plokikaas lihvitud. Siis ilmnes, et hoopis plokk omadega õhtal, teises silindris oli 5cm pragu. Siis vahetasin mootori mis samuti üle kuumenes ja sellel kah omakorda plokikaas ja tihend vahetatud. ikka kuumenes üle, õhutasin, puhastasin paisupaagi õhutusniplit mis oli ummistunud, st ei õhutanud ennast sõidu ajal üldse. Vaata kindlasti üle, mul läks poole paremaks. Siis jäi aastaks seisma kuna olin törts õrn juba selle kuumenemise teemaga ja nüüd kui kuu aega tööle panin kõik OK. Ei mingit üle kuumenemist, lõdvikud normaalsed. Arvan, et kas plokikaas roostetas kinni või venis paika.
Edu sulle diagnoosimisel kui juba korda pole saanud :)