Tere,
Mure nimelt järgmine. Viimasel ajal olen täheldanud suuremat roolilõtku ja vaatasin, et esirehvide sisemised küljed on u 5cm ulatuses peaaegu pastlaks kulunud. Käisin mõni kuu tagasi ülevaatusel, seal midagi ei öeldud, soovitati ainult rooliotsad ära vahetada, mida ma ka tegin.
Kui palju on selle mudeli lubatud ´´rooliloks´´- Mul tundub, et mul on u 10-15% Kas see on normaalne? Tean, et tiguülekandega roolidepuhul ei saagi päris loksuvabaks. Kas saab seda kusagilt roolikarbist reguleerida või on kogu karp oma aja ära elanud? Läbisõit on 420 tuhat.
P38 suur roolilõtk ja esirehvide sisemised küljed kulunud
- Andrus007
- Ma armastan offroad-i!
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Juun 02, 2015 23:42
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
P38 suur roolilõtk ja esirehvide sisemised küljed kulunud
Töö on kõige odavam hobi, sest selle eest makstakse peale
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: P38 suur roolilõtk ja esirehvide sisemised küljed kulunud
Disco 2 näite puhul pakun et roolikarp on väsinud/kulunud - lasin enda oma ära taastada ja nüüd on tihe/lõtkuvaba - lausa lust kulgeda
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
Re: P38 suur roolilõtk ja esirehvide sisemised küljed kulunud
Parim lahendus on uus karp. Või taastamine.
Kuid seal peaks olema võimalik ka nö pealekeerata. Mäletan, et esimesel p38 sai seda tehtud. Väike vabakäik jääb ikka, muidu on rool liiga raske.
Kuid seal peaks olema võimalik ka nö pealekeerata. Mäletan, et esimesel p38 sai seda tehtud. Väike vabakäik jääb ikka, muidu on rool liiga raske.