P38 suur roolilõtk ja esirehvide sisemised küljed kulunud

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
Andrus007
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 12
Liitunud: T Juun 02, 2015 23:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

P38 suur roolilõtk ja esirehvide sisemised küljed kulunud

Postitus Postitas Andrus007 »

Tere,
Mure nimelt järgmine. Viimasel ajal olen täheldanud suuremat roolilõtku ja vaatasin, et esirehvide sisemised küljed on u 5cm ulatuses peaaegu pastlaks kulunud. Käisin mõni kuu tagasi ülevaatusel, seal midagi ei öeldud, soovitati ainult rooliotsad ära vahetada, mida ma ka tegin.
Kui palju on selle mudeli lubatud ´´rooliloks´´- Mul tundub, et mul on u 10-15% Kas see on normaalne? Tean, et tiguülekandega roolidepuhul ei saagi päris loksuvabaks. Kas saab seda kusagilt roolikarbist reguleerida või on kogu karp oma aja ära elanud? Läbisõit on 420 tuhat.
Töö on kõige odavam hobi, sest selle eest makstakse peale :)
Kasutaja avatar
DreamWalker
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 557
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: P38 suur roolilõtk ja esirehvide sisemised küljed kulunud

Postitus Postitas DreamWalker »

Disco 2 näite puhul pakun et roolikarp on väsinud/kulunud - lasin enda oma ära taastada ja nüüd on tihe/lõtkuvaba - lausa lust kulgeda 8) :roll:
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: P38 suur roolilõtk ja esirehvide sisemised küljed kulunud

Postitus Postitas martinsl »

Parim lahendus on uus karp. Või taastamine.
Kuid seal peaks olema võimalik ka nö pealekeerata. Mäletan, et esimesel p38 sai seda tehtud. Väike vabakäik jääb ikka, muidu on rool liiga raske.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”