1. leht 1-st

P38 vahekasti kala.

Postitatud: T Sept 22, 2020 19:36
Postitas marekb
Tere kõigile, liitusin kah siis foorumiga ära.
Mitu pead on ikka mitu pead. Õnneks v kahjuks olen mina p38 omanik, masinal südameks vana hea 2.5tds ja käike ise vahetama ei pea.
Mure seisneb sis selles, et vahekast minuga koostööd ei tee.
Lükkad neutraali(pidur all) liigutad low range peale ja vaikus, miskit ei toimu.
Videotest uurisin sis low peale pannes peaks armatuuris hakkama särama hammasratas, kostuma iseloomulikku piiksumist ja tabloole kiri ala low v midagi säärast. Keskonsooli osa peaks ka paar korda vilkuma.
Minul aga ta ei tee mitte kui midagi, low peale lylitades on naw tavaline kkast(kõrged käigud)
Googel lahti ja hakkasin uurima- vahekasti aju, vahekasti mootor tyypvead.
No selge aju ei viitsinud välja konkida ja lammutasin maha vahekasti mootori( puhastasin klemmid ara, votsin korpuse lahti, pesin labi ja uus maare sisse) mootor kaib ringi aku jõul.
Kas ja kui tõenäoline on , et aju on jahe omadega? miskit jäi silma veel, et keti kiiruse andur, neutral switch ja juhtmestik voib seda pohjustada.
Homme yritan oma testri yles leida ja aju ning mootori vahelise juhtmepuntra labi helistada.
Kellel head nõu pakkuda, kuskihast alustada sis andke aga tuld
Kena õhtu jätku🙂

Re: P38 vahekasti kala.

Postitatud: T Sept 22, 2020 22:21
Postitas landy
Kõik ülesloetud vead ongi võimlikud, lisaks mõni oksüdeerunud/mädnaneud ühendus/kelmm mis voolu mootorisse ei lase.
Kas diagnostika mõnd viga ei näita?

Re: P38 vahekasti kala.

Postitatud: T Sept 22, 2020 22:49
Postitas landy
Tasub kontrollida ka keremooduli juures kaitsmepokki
Pilt

ja pistikut
Pilt
ega pole korrodeerumst märgata? (Contact cleaner abils)

Pole välistataud ka kõige kehvem varainat, et keremoodul ise on hapuks läinud.

Re: P38 vahekasti kala.

Postitatud: K Sept 23, 2020 09:05
Postitas martinsl
Kui lülitusmootor liigub aku pealt siis selles asi pole.
Ühel p38 on läinud vkasti aju tuksi. Kuna ta jäi aga aeglusti peale ja selleks, et saaks normaalselt sõita, sai pandud manuaalselt tava(high) peale. Peensusteni ei mäleta aga siis hakkas kasti ümber oleva valgustus vilkuma ja select neutral põles( oli mingi muu teade) armatuuris. Aga minu arust oli see vilkumine ka siis alles, kui kangi liigutasid ja reaalselt midagi ei toimunud. Mul läks ta tuksi nii, et eelmine õhtu kõik toimis ja hommikul enam mitte :D Oli ka select neutral või select low vms kiri ees kohe peale käivitamist.
Kui sul täielik vaikus-vaikus siis ilmselt on keegi seal midagi teinud, et nii see oleks. Alustaks kaitsmete/releede kontrolliga.

Re: P38 vahekasti kala.

Postitatud: K Sept 23, 2020 14:24
Postitas marekb
kaitsmed tundusik koik ok, becm voib kyll mul nahkas olla, kesklukk teeb tsirkust ja armatuuri valgust taob valja. Becm juures ja yleyldiselt igalpool on tehtud next level elektrikutööd. Pean lihtsalt kusagilt otsast alustama.
Diagnostikaga yritasin ligi saada, tulutult. Myidugi tegemist nende odava otsa hiinlastega aga jah. Uurisin et roverile pidigi koige paremini ligi saama vastava diagnostiga(moeldud sis uk s toodetud masinatele/rover , jaguar jne) vb on selles asi.

Re: P38 vahekasti kala.

Postitatud: K Sept 23, 2020 21:49
Postitas landy
Kui dignostikaga ühendamise peale auto üldse "toru ei tõsta" võib keremoodul tõesti pekkis olla.