P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 144
- Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
- Asukoht: Võrumaa
P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole
Hei head uut!
Nimelt mure järgmine, hommikul auto külmalt käima poolest pöördest. Paned tagurpidi käigu ja kui ime pisike kallak sis sealt minema ei saa tagurpidi! Gaasi andes tuleb ilgelt musta suitsu. Ederpidi nii suurt jõu kadu pole täheldanud. Samas sõidad temaga 5min on kõik ok ja jõudu nagu loomal.
Olukord ei puuduta hetkel külma ilma see oli ka suvel.
Kas!?!? Mootori tep andurid võivad põhjustada seda?
Vahetatud uute vastu on maf ja map andurid nendest ei muutunud midagi.
Kütuse kulu on natukene suur 14.2l 100km arvutuslikult muidu kompu näitab ulmelised 7.5 ja 8.5l 100km
Mingi aeg sai vaadatud pritse kogust sis see näitas 7.6-8
Juttude järgi on see liiga kõrge ja võiks olla 4.5-5.5ml
Õnneks temp andurid pole kallid lähevad igaks juhuks vahetusse.
Nimelt mure järgmine, hommikul auto külmalt käima poolest pöördest. Paned tagurpidi käigu ja kui ime pisike kallak sis sealt minema ei saa tagurpidi! Gaasi andes tuleb ilgelt musta suitsu. Ederpidi nii suurt jõu kadu pole täheldanud. Samas sõidad temaga 5min on kõik ok ja jõudu nagu loomal.
Olukord ei puuduta hetkel külma ilma see oli ka suvel.
Kas!?!? Mootori tep andurid võivad põhjustada seda?
Vahetatud uute vastu on maf ja map andurid nendest ei muutunud midagi.
Kütuse kulu on natukene suur 14.2l 100km arvutuslikult muidu kompu näitab ulmelised 7.5 ja 8.5l 100km
Mingi aeg sai vaadatud pritse kogust sis see näitas 7.6-8
Juttude järgi on see liiga kõrge ja võiks olla 4.5-5.5ml
Õnneks temp andurid pole kallid lähevad igaks juhuks vahetusse.
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole
Automaat? Manual?
Puusalt pakuks et lõhnab nagu automaat kasti veana - midagi ähmaselt mälu nägu mäletab et miskil BMW E34 (sama generatsiooni kast äkki isegi)
oli ka mingi sarnane teema talvel - tagurpidi vaevu liikus külmaga....
Siis hakkas tõrkuma viimase käigu sisse lülitamine ka suvel - mitu korda üritas ja üritas enne kui sisse jäi.
1.5a hiljem see kast oli täiesti kutu.
Mis seal ära suri täpselt ei tea sest auto polnud enam minu käes. #rip
Vb aitab. - soovitaks alustada kasti õli taseme kontrollist/vahetamisest.
Head Uut Aastat!
Puusalt pakuks et lõhnab nagu automaat kasti veana - midagi ähmaselt mälu nägu mäletab et miskil BMW E34 (sama generatsiooni kast äkki isegi)
oli ka mingi sarnane teema talvel - tagurpidi vaevu liikus külmaga....
Siis hakkas tõrkuma viimase käigu sisse lülitamine ka suvel - mitu korda üritas ja üritas enne kui sisse jäi.
1.5a hiljem see kast oli täiesti kutu.
Mis seal ära suri täpselt ei tea sest auto polnud enam minu käes. #rip
Vb aitab. - soovitaks alustada kasti õli taseme kontrollist/vahetamisest.
Head Uut Aastat!
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 144
- Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
- Asukoht: Võrumaa
Re: P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole
Lisan juurde et automaat
suvel sai kast läbi pestud uus õli ja filter. See probleem oli suvel ka et ei sõltu temperatuurist väljas.
Samas kast vahetab normaalselt käike ja ei tõrgu.
Naljaks on see et kui mootor soojeneb liigub ilusti :/
suvel sai kast läbi pestud uus õli ja filter. See probleem oli suvel ka et ei sõltu temperatuurist väljas.
Samas kast vahetab normaalselt käike ja ei tõrgu.
Naljaks on see et kui mootor soojeneb liigub ilusti :/
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Re: P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole
P38-l on vist sama ZF 4hp22 käigukast mis Disco 2-l. Viimase puhul saab käigukasti seisundit kontrollida nn. "Stall test"-ga. Ma ei tea kui suured erinevused mootori pööretes võivad P38-l, tulenevalt erinevast mootorist võrreldes Disco 2-ga, olla aga vb. mingi indikatsiooni siiski saab. Lisatud juhend Disco 2- workshop manualist stall testi läbi viimiseks.
- Manused
-
- Stall Test.jpg (50.3 KiB) Vaadatud 3424 korda
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 144
- Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
- Asukoht: Võrumaa
Re: P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole
Tänud katsetasin ära, 2600 2700 kuskil.
Üritan diagnostic saada et vaadata üle temp andur salongi poolt roheline. Mõnedel see viskab villast ja sis pihustid kontrolli
Üritan diagnostic saada et vaadata üle temp andur salongi poolt roheline. Mõnedel see viskab villast ja sis pihustid kontrolli
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Re: P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole
Hmm, selle põhjal võiks käigukast nagu ju korras olla? Lihtsatest asjadest võib veel kontrollida ka igasugu lõdvikuid ja voolikuid. Intercooleri ja vaakumi omi näiteks.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 144
- Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
- Asukoht: Võrumaa
Re: P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole
Täna sain tunda et turbo kod lodvikutega on korras.
Keerasin natu turbot peale 1.72 puhusna viskas lõdvikud otsast. Mis ikka 70km tunnis koju vurada põhja gaasigs
Keerasin natu turbot peale 1.72 puhusna viskas lõdvikud otsast. Mis ikka 70km tunnis koju vurada põhja gaasigs
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
TIG,MIG,MMA keevitamine.