P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
markotraks94@gmail.com
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 144
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa

P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole

Postitus Postitas markotraks94@gmail.com »

Hei head uut!
Nimelt mure järgmine, hommikul auto külmalt käima poolest pöördest. Paned tagurpidi käigu ja kui ime pisike kallak sis sealt minema ei saa tagurpidi! Gaasi andes tuleb ilgelt musta suitsu. Ederpidi nii suurt jõu kadu pole täheldanud. Samas sõidad temaga 5min on kõik ok ja jõudu nagu loomal.
Olukord ei puuduta hetkel külma ilma see oli ka suvel.

Kas!?!? Mootori tep andurid võivad põhjustada seda?
Vahetatud uute vastu on maf ja map andurid nendest ei muutunud midagi.

Kütuse kulu on natukene suur 14.2l 100km arvutuslikult muidu kompu näitab ulmelised 7.5 ja 8.5l 100km

Mingi aeg sai vaadatud pritse kogust sis see näitas 7.6-8
Juttude järgi on see liiga kõrge ja võiks olla 4.5-5.5ml

Õnneks temp andurid pole kallid lähevad igaks juhuks vahetusse.
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Kasutaja avatar
DreamWalker
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 557
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole

Postitus Postitas DreamWalker »

Automaat? Manual?

Puusalt pakuks et lõhnab nagu automaat kasti veana - midagi ähmaselt mälu nägu mäletab et miskil BMW E34 (sama generatsiooni kast äkki isegi)
oli ka mingi sarnane teema talvel - tagurpidi vaevu liikus külmaga....
Siis hakkas tõrkuma viimase käigu sisse lülitamine ka suvel - mitu korda üritas ja üritas enne kui sisse jäi.
1.5a hiljem see kast oli täiesti kutu.
Mis seal ära suri täpselt ei tea sest auto polnud enam minu käes. #rip

Vb aitab. - soovitaks alustada kasti õli taseme kontrollist/vahetamisest.

Head Uut Aastat! :)
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
markotraks94@gmail.com
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 144
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa

Re: P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole

Postitus Postitas markotraks94@gmail.com »

Lisan juurde et automaat :D
suvel sai kast läbi pestud uus õli ja filter. See probleem oli suvel ka et ei sõltu temperatuurist väljas.
Samas kast vahetab normaalselt käike ja ei tõrgu.
Naljaks on see et kui mootor soojeneb liigub ilusti :/
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Kasutaja avatar
Erik256
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 148
Liitunud: N Sept 25, 2014 10:16
Asukoht: Tallinn

Re: P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole

Postitus Postitas Erik256 »

P38-l on vist sama ZF 4hp22 käigukast mis Disco 2-l. Viimase puhul saab käigukasti seisundit kontrollida nn. "Stall test"-ga. Ma ei tea kui suured erinevused mootori pööretes võivad P38-l, tulenevalt erinevast mootorist võrreldes Disco 2-ga, olla aga vb. mingi indikatsiooni siiski saab. Lisatud juhend Disco 2- workshop manualist stall testi läbi viimiseks.
Manused
Stall Test.jpg
Stall Test.jpg (50.3 KiB) Vaadatud 2449 korda
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
markotraks94@gmail.com
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 144
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa

Re: P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole

Postitus Postitas markotraks94@gmail.com »

Tänud katsetasin ära, 2600 2700 kuskil.
Üritan diagnostic saada et vaadata üle temp andur salongi poolt roheline. Mõnedel see viskab villast ja sis pihustid kontrolli
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Kasutaja avatar
Erik256
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 148
Liitunud: N Sept 25, 2014 10:16
Asukoht: Tallinn

Re: P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole

Postitus Postitas Erik256 »

Hmm, selle põhjal võiks käigukast nagu ju korras olla? Lihtsatest asjadest võib veel kontrollida ka igasugu lõdvikuid ja voolikuid. Intercooleri ja vaakumi omi näiteks.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
markotraks94@gmail.com
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 144
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa

Re: P38, 2000a 2.5tds külmalt jõudu pole

Postitus Postitas markotraks94@gmail.com »

Täna sain tunda et turbo kod lodvikutega on korras.
Keerasin natu turbot peale 1.72 puhusna viskas lõdvikud otsast. Mis ikka 70km tunnis koju vurada põhja gaasigs
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”