Tere.
Probleem selles, et lõi armatuuri järgmise veAteate
Fuse 6, fuse 7 ja fuse 17 failure. Kõik kaitsmed korras. Kust viga edasi otsida. ( selle veaga kadus salongi soojendus ja käigukast ka avarii reziimis.) Viljandis auto, ehk oskate soovitada kelle poole pöörduda.
P38 1997 4.6 kaitsmete probleem
Re: P38 1997 4.6 kaitsmete probleem
Variante erinevaid:Rk85 kirjutas: ↑P Sept 05, 2021 17:36 Tere.
Probleem selles, et lõi armatuuri järgmise veAteate
Fuse 6, fuse 7 ja fuse 17 failure. Kõik kaitsmed korras. Kust viga edasi otsida. ( selle veaga kadus salongi soojendus ja käigukast ka avarii reziimis.) Viljandis auto, ehk oskate soovitada kelle poole pöörduda.
1)See võib olla kaitsmepolki viga ( osküstastioon ühendustes või kaistsme pesades) Võta kaitsmed välja ja lase "contacat celeaner"-iga pesad üle. Või
2)Võib kusagil massiühenduse viga
3)Kõige kulukam - kere mooduli rike
Lähim pädev spetsialsist: https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... =37&t=4932
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: P38 1997 4.6 kaitsmete probleem
Kui see auto põlema sütib siis tavaliselt just sealt. Võta lahti ja vaata kui ära kärssanud alumine pool on. Võid ju proovida releesid omavahel vahetada ja vaadata, mis saab.. Viimati sai igatahes osta uuena kogu kaitsekarbi koos sisuga. Nende mainitud releed juurest trükiplaat tavaliselt kuumuse tõttu kõige rohkem põlenud ongi.
Gearbox failure on tüüpiline veateade, kui aku läbi või genekas lõpetamas. Oletades, et akujuhtmed ikka kinni keeratud.
Kui immo pole maha võetud siis keremooduli vahetus niisama ei õnnestu. Korrektselt käib selle vahetus koos süüteluku ja ukselukuga.
Vajadusel on üks keremoodul(becm) pakkuda.
Gearbox failure on tüüpiline veateade, kui aku läbi või genekas lõpetamas. Oletades, et akujuhtmed ikka kinni keeratud.
Kui immo pole maha võetud siis keremooduli vahetus niisama ei õnnestu. Korrektselt käib selle vahetus koos süüteluku ja ukselukuga.
Vajadusel on üks keremoodul(becm) pakkuda.