P38 1997 4.6 kaitsmete probleem

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Rk85
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: P Nov 22, 2020 08:03

P38 1997 4.6 kaitsmete probleem

Postitus Postitas Rk85 »

Tere.

Probleem selles, et lõi armatuuri järgmise veAteate
Fuse 6, fuse 7 ja fuse 17 failure. Kõik kaitsmed korras. Kust viga edasi otsida. ( selle veaga kadus salongi soojendus ja käigukast ka avarii reziimis.) Viljandis auto, ehk oskate soovitada kelle poole pöörduda.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: P38 1997 4.6 kaitsmete probleem

Postitus Postitas landy »

Rk85 kirjutas: P Sept 05, 2021 17:36 Tere.

Probleem selles, et lõi armatuuri järgmise veAteate
Fuse 6, fuse 7 ja fuse 17 failure. Kõik kaitsmed korras. Kust viga edasi otsida. ( selle veaga kadus salongi soojendus ja käigukast ka avarii reziimis.) Viljandis auto, ehk oskate soovitada kelle poole pöörduda.
Variante erinevaid:
1)See võib olla kaitsmepolki viga ( osküstastioon ühendustes või kaistsme pesades) Võta kaitsmed välja ja lase "contacat celeaner"-iga pesad üle. Või
2)Võib kusagil massiühenduse viga
3)Kõige kulukam - kere mooduli rike

Lähim pädev spetsialsist: https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... =37&t=4932
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: P38 1997 4.6 kaitsmete probleem

Postitus Postitas martinsl »

Kui see auto põlema sütib siis tavaliselt just sealt. Võta lahti ja vaata kui ära kärssanud alumine pool on. Võid ju proovida releesid omavahel vahetada ja vaadata, mis saab.. Viimati sai igatahes osta uuena kogu kaitsekarbi koos sisuga. Nende mainitud releed juurest trükiplaat tavaliselt kuumuse tõttu kõige rohkem põlenud ongi.
Gearbox failure on tüüpiline veateade, kui aku läbi või genekas lõpetamas. Oletades, et akujuhtmed ikka kinni keeratud.
Kui immo pole maha võetud siis keremooduli vahetus niisama ei õnnestu. Korrektselt käib selle vahetus koos süüteluku ja ukselukuga.

Vajadusel on üks keremoodul(becm) pakkuda.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”