1. leht 1-st

Armatuuril olevad tuled

Postitatud: R Nov 05, 2021 15:09
Postitas Shungi
Tervist
Selline väike küsimus äkki keegi teab mis võib olla see kurja juur et armatuurile tulevad need kaks teavet emergency brake assist not available ja stability control not available drive with varem ja sellega laseb auto alla asendisse. Auto on RR 3.6 v8 2009 aasta . Viskab seda ette täiesti suvalisel ajal vahel siis kui hommik käima panen ja ka maantee peal. Kui tuleb ette siis jään seisma ja jätan auto seisma uuesti käima pannes kohe uuesti ette ei viska võin tükk aega sõita ja siis viskab suvalisel ajal uuesti. Selles mõttes limp mode ta ei viska saan täiesti tavaliselt edasi sõita. On kellegil ideid mis see võib olla?

Re: Armatuuril olevad tuled

Postitatud: R Nov 05, 2021 16:30
Postitas Shungi
Kõige rohkem tuleb seda vihmaga.

Re: Armatuuril olevad tuled

Postitatud: R Nov 05, 2021 17:47
Postitas landy
Alati võib kohvipaksu paeat ennustafda, kuid niui tugevalt automatiseeritud mudeli puhul on alati tungiv soovitsu panna saba taha ja vaadata disgnotsiaksedmest, kes selle veateate põhjustab.
Palun märgi oma profiilis ära , kus maailma otsas sa asud, siis on lihtsma pädevat kohta soovitada. https://foorum.landroverclub.ee/ucp.php ... ofile_info

Re: Armatuuril olevad tuled

Postitatud: K Nov 10, 2021 22:15
Postitas 007
Mul analoogne probleem sama mootoriga. Viskab veakoodi et mingi transmission failure jne. Jätab sellel hetkel oleva käigu sisse ja laseb auto alla. Jätan seisma ja jälle korras. minul ilmselt probleem kas kõrgsurve pumbas võis siis kütuse etteande pumbas... hetkel asi luubi all. pead kaabli taha viskama ja tihedalt siis et pihta saada. terve suve ntx sõitsin täiesti normaalselt ja aeg ajalt hooti teema jälle üleval. Fucking shitt :roll:

Re: Armatuuril olevad tuled

Postitatud: L Veebr 19, 2022 09:21
Postitas v2ikevenna
Kas see nüüd lahendusele kaasa aitab, ma ei tea, kuid trükin siiski sisse - auto juures proovimine ei maksa heal juhul midagi ju. Mina olen seda täheldanud enda auto juures, mis on 4,6 bensukas. Diisel on kindlasti midagi muud.

Kui su autol on olemas OBD pesa, kuid sul ei ole õiget OBD lugejat, võid proovida seda autot lugeda tavalise odava ELM327 scanneriga mille sarnaseid müüakse igal pool ja võibolla vedeleb sul endalgi öökapi sahtlis.

ELM327 taipab küll info vahetuseks kasutatavat protokolli, kuid korralikult ja viisakalt seda autot ei loe. Siiski mingi piiratud piiksu saad nutikale telefonile ikkagi ette manada, adekvaatset diagnosti teha nii ei saa ja näiteks "live data" andmed ei ole usaldusväärsed. Kuid üks kood mida ELM327 suudab tuvastada on P3999. Minul on olemas Land Rover/Jaguar OBD scanner, mis Land Roveri softiga P3999 ei näe, kuid üldises eOBD režiimis näeb.

Google abiga saad aru, et otseselt Land Roveri koodide valikus sellist ei ole, kuid üle maailma on paljudel selline kood ette tulnud. Üldiselt vist väga aru ei saada mida see kood tähendab, kuid seda seostatakse erinevate juhtplokkide (näiteks mootori aju, käigukasti aju, ABS aju jne jne) omavahelise andmesidega (võimalik, et midagi modbus sarnast).

Teoreetiliselt võib nii tekkida olukord, kus mootor töötab kenasti, käigukast töötab kenasti, kuid üks ECM ei saa korralikku ühendust teise ECM-ga ja ongi armatuur nagu Knight Rideril?

EDIT: mõtlesin et teemaga on midagi valesti. Kirjutasin Range Rover II rubriiki, kuid teema algataja auto on ju uuem, seega konkreetse autoga võib mu jutt jutuks jäädagi...