P38 4,6l mootori hinge-elu
Postitatud: K Dets 29, 2021 09:38
Õnn on saabunud ka minu õuele ja garaaži katuse kõrgemaks ehitamine Range Roveri sissemahtumise eesmärgil läks asja ette.
Mootori tühipöörded on kehvapoolsed olnud pikemat aega: vahel töötas auto ilusti, vahel suri käivitades aga välja ja ei tahtnud üldse tööd teha kui üks jalg kogu aeg gaasipedaalil ei asunud. Autol on ka LPG seade, kuid probleemi kuju ei sõltu kütusest. Diagnostika ei näidanud ühtegi viga.
Palusin probleemi vaadelda ühes Tartu töökojas (viisaka inimesena ei tee anti-reklaami) kellel enda sõnutsi olid olemas kõik võimalused probleemi diagnoosimiseks - nemad ei viitsinud üldse asjaga tegeleda ja peale mitut päeva autoga tegelemist öeldi et kõik on korras, kalla ja talla. Palusin, et hoidku autot mõne päeva enda käes ja tehku sellega oma ametialaseid sõite, kuid auto olla ikkagi korras...
Seejärel pöördusin Tartus endale ainsasse teadaolevasse Land Roveritega tegelevasse teenindusse. Kirjeldus probleemi sisust oli pikk ja ooteaeg auto teenindusse saamiseks üle 2 nädala, kuid ka nemad ei viitsinud teha rohkemat kui panna juhet korra sappa, öelda mulle midagi mida ma ka ise teadsin (ehk siis veakoode pole) ja et rohkemaks neil aega ei ole. Küll aga mõtlesid nad natuke kaasa ja panustasid lekkivale sisselaskele.
Nüüd detsembri kuu on aga aina nutusemaks läinud: mootori kõrvalistuja poolses küljes on külmalt käivitades tekkinud vali tiksumine (või vaikne kolin?), tagant viskab pahvaka musta tossu ja koha peal tühipööretega tiksumas näeb seda autot aina harvem. Soojenedes tiksumine kaob ära kuid sõitma peab ikka nii et üks jalg gaasi peal ja teine piduril. Talvisel ajal auto sooja panekust võib ainult ilusat und näha...
Paar nädalat tagasi vahetasin küünlaid ja küünlajuhtmeid. Nr. 8 küünal oli üleni märg ja kõik teised küünlad tahmased. Mõelda veel ka pisiasjale, et 3-4 korda aastas kallan peale jahutusvedelikku siis...
Kas keegi suurtest ja rasketest meestest saaks öelda mulle midagi ilusat? Näiteks: mootori elutee EI OLE lõpusirgel ja et probleemi saab lahendada mingi 4.32€ maksva anduri vahetusega mis kinnitub ühe poldiga ligipääsetavas kohas millegi külge?
Mootori tühipöörded on kehvapoolsed olnud pikemat aega: vahel töötas auto ilusti, vahel suri käivitades aga välja ja ei tahtnud üldse tööd teha kui üks jalg kogu aeg gaasipedaalil ei asunud. Autol on ka LPG seade, kuid probleemi kuju ei sõltu kütusest. Diagnostika ei näidanud ühtegi viga.
Palusin probleemi vaadelda ühes Tartu töökojas (viisaka inimesena ei tee anti-reklaami) kellel enda sõnutsi olid olemas kõik võimalused probleemi diagnoosimiseks - nemad ei viitsinud üldse asjaga tegeleda ja peale mitut päeva autoga tegelemist öeldi et kõik on korras, kalla ja talla. Palusin, et hoidku autot mõne päeva enda käes ja tehku sellega oma ametialaseid sõite, kuid auto olla ikkagi korras...
Seejärel pöördusin Tartus endale ainsasse teadaolevasse Land Roveritega tegelevasse teenindusse. Kirjeldus probleemi sisust oli pikk ja ooteaeg auto teenindusse saamiseks üle 2 nädala, kuid ka nemad ei viitsinud teha rohkemat kui panna juhet korra sappa, öelda mulle midagi mida ma ka ise teadsin (ehk siis veakoode pole) ja et rohkemaks neil aega ei ole. Küll aga mõtlesid nad natuke kaasa ja panustasid lekkivale sisselaskele.
Nüüd detsembri kuu on aga aina nutusemaks läinud: mootori kõrvalistuja poolses küljes on külmalt käivitades tekkinud vali tiksumine (või vaikne kolin?), tagant viskab pahvaka musta tossu ja koha peal tühipööretega tiksumas näeb seda autot aina harvem. Soojenedes tiksumine kaob ära kuid sõitma peab ikka nii et üks jalg gaasi peal ja teine piduril. Talvisel ajal auto sooja panekust võib ainult ilusat und näha...
Paar nädalat tagasi vahetasin küünlaid ja küünlajuhtmeid. Nr. 8 küünal oli üleni märg ja kõik teised küünlad tahmased. Mõelda veel ka pisiasjale, et 3-4 korda aastas kallan peale jahutusvedelikku siis...
Kas keegi suurtest ja rasketest meestest saaks öelda mulle midagi ilusat? Näiteks: mootori elutee EI OLE lõpusirgel ja et probleemi saab lahendada mingi 4.32€ maksva anduri vahetusega mis kinnitub ühe poldiga ligipääsetavas kohas millegi külge?