Kumba eelistada, õhkpatja või tavalist vedrustust.
Kumba eelistada, õhkpatja või tavalist vedrustust.
Tekkisid mõned küsimused selle kohta. Jutt siis disco 2 2000-2001 mudelil. Kas õhkpadjaga süsteemil on mingeid eeliseid? Saab erineval maastikul kas tõsta või langetada taga otsa? Kui töökindel on muidu ACE süsteem ja kas see õigustab ikka ennast? Netis video selle kohta oli küll selline, et vau mida süsteem. Või on lollikindlam ja parem variant tavalise stabilisaatorivarda ja vedrustusega variant? Tänan juba asjalike vastuste eest.
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
D2
Omal oli D2 ja ohuga ja ACEga. Järgmise kavas sama varustusega masin võtta. Õhuga mõnusalt pehme ja pane taha palju paned kola, masin ikka ühes asendis. ACE mõnust saad tunda täit mõnu käänulisl teel või järskudel rooli keeramistel. Auto ei nooguta ega kalluta. Auto tasuks võtta 2001 ... või parem aletes 2002. Seal jälle keskdifri lukk ka peal. On abiks lumes ja mudas.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Mu autol oli algul õhkvedru. Peale seda kui üksteise järel olid padjad läbi läinud ja olin need välja vahetanud, lootsin mõnda aega muretut elu, aga tutkit, esimesena vahetatud padi läks peale u 3 aastat ja 50 tuhande läbimist jälle õhtale. Siis sai siiber ja panin spiraalid asemele. Nüüd aastakese spiraalidega sõitnud ja mulje on, et õhkvedrustusel on tõesti põhiline pluss see, et hoiab tagumikku ka suure koormaga tasapinnas. Oluliselt jäigemaks/ebamugavamaks sõit pole läinud, mägedesse samuti eriti ei satu, et tagumiku tõstmise võimalusest puudust tunneks. Samas on koguaeg hea rahulik olla, et hommikul õue astudes pole jälle lontis sabaga õnnetusehunnik seal ees ootamas...
ACE kohta ei oska midagi tarka öelda, mingit tõrget pole sellega olnud ja ilma selleta masinat pole proovinud, et teaks võrrelda.
ACE kohta ei oska midagi tarka öelda, mingit tõrget pole sellega olnud ja ilma selleta masinat pole proovinud, et teaks võrrelda.
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
3 aastat ja 50 000 on ju ikka terve igavik, see ei peaks küll panem aõhust loobuma.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Padjad.
Omal padjad kestnud ca 90-100 000. Sama ütlevad ka vene foorumi kasutajad. Padi maksab 141 mikidemaa rubla täna (on vahel ka 98 rohelise rublaga seal samas kohas müüdud). Emamaalt peaks ka saama sama kanti hinnaga. Vahetamine pole ka eriline raketiteadus.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Nuh, tüütu ikka kui iga aasta või kahe tagant (ega need padjad ju korraga lõhki ei lähe) tuleb tegeleda asjaga, mis idee järgi ei tohiks olla kulumaterjal. Ma insenerina ei saa seda millekski muuks kui halvaks disainiks ja/või valede materjalide kasutamiseks pidada, kui vedrustuse juppe peab tihedamini vahetama kui vähemalt 250 tuhande tagant. Või kui maasturi põhjaalust tuleb iga kord peale maastikul käimist hoolikalt pesta... Sellega võib ju leppida, kui sellest mingit märgatavat eelist oleks võrreldes tavalise vedrustusega, aga mina isiklikult seda ei näe.Rein kirjutas:3 aastat ja 50 000 on ju ikka terve igavik, see ei peaks küll panem aõhust loobuma.