pöörded kõiguvad pärast plokikaane vahetust
pöörded kõiguvad pärast plokikaane vahetust
Mure.järgmine. Parast plokikaane remonti ühes ettevõttes kõiguvad pöörded pööretevahemikus 2500 ja ülespoole. 3000 juures hakkab mootor jõnksutama. Kiirust kogub, kuid kõik võtab väga kaua aega. Tahad kiirendada aga midagi ei juhtu. Jõudu pole. Targemad pakuvad vale süüdet.
Mis siinsed teadjamehed arvavad.
Mis siinsed teadjamehed arvavad.
- inseneer
- Aitab LR varuosadega!
- Postitusi: 816
- Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157
Kahjuks on see kinnine vigur ja ei ole võimalik seda asja väliselt hinnata.denver kirjutas:Nüüd küsin vbl midagi kogematut. Kas selle klapi seisukorda oleks võimalik hinnata enne mootori kokku ladumist? Noh, et see on katki või kohe-kohe minemas. Saati, kui ta vahetas mul eelsüüteküünlad ilma teatamata ära ja lisas ilma igasuguse teavituseta arvele.
Tõenäoliselt tegemist siis nn.känguru efektiga(põhjustab katkine turbo solenoid,nagu insener mainis),nõrk koht lihtsalt D2 l,kellel pole enne läinud,ärge muretsege...varsti läheb
Tule läbi,panen uue korra külge ja saab kohe aru kas mure seal(katsetamise eest raha ei küsi)või mine pane juhe pesas või imedepõllul taha!
Jõudu
Tule läbi,panen uue korra külge ja saab kohe aru kas mure seal(katsetamise eest raha ei küsi)või mine pane juhe pesas või imedepõllul taha!
Jõudu
Tere.moilo kirjutas:Tere. Kas keegi Su auto imeliku kriuksu mootorist ei ole suutnud üles leida?
Lear
Justkui sain. Kahtlustatakse veepumpa. Lisaks on paigaldatud ventika laager hullem kui mul oli, seega see vaja ka uus panna. Genekarihm (õige pikkuse ja soonte arvuga) ning geneka laager vist ka. Sellega peaks asi ka piirduma. Muidugi pean ära vahetama esimesed piduriklotsid ja rattalaagri.
denver
Nüüd siis masin korras.
Vahetusse läks veepump, korrastati roolivõimupump(uus laager ja simmerid), uus pingutusrullik, uus genekarihm. EGR klapile pandi pime ette, jõudlus hoopis parem. Homme vaatame kuis muudatus kütusekulule mõjub. Lisaks läks uus õhufilter, uus õlifilter ja uus kütusefilter.
Töö teostas lr-hd, tänud talle ja ta team´ile.
Vahetusse läks veepump, korrastati roolivõimupump(uus laager ja simmerid), uus pingutusrullik, uus genekarihm. EGR klapile pandi pime ette, jõudlus hoopis parem. Homme vaatame kuis muudatus kütusekulule mõjub. Lisaks läks uus õhufilter, uus õlifilter ja uus kütusefilter.
Töö teostas lr-hd, tänud talle ja ta team´ile.
Ei, ettevõtte nimi ei ole saladus. Tegemist on meie foorumlase firmaga - Prantsuse auto OÜ. Pean siinkohal täpsustama, et ventika laagris ei olnudki häda, laagripesa oli kulunud (nüüd korras). Pöörete kõikumine kadus pärast solenoidi vahetust kasutaja lr-hd poolt (tänud talle veelkord). Eelsüüteküünlad pandi tõesti ilma teavituseta peale, juhtub?duud kirjutas:kas ettevõtte nimi salajane?Jaajog kirjutas:denver kirjutas:Parast plokikaane remonti ühes ettevõttes kõiguvad pöördeddenver kirjutas:lisas ilma igasuguse teavituseta arvele.Kõlab nagu üks väärt ettevõte!denver kirjutas:Lisaks on paigaldatud ventika laager hullem kui mul oli