Mootori vahetus

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Erko
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: L Mär 28, 2020 23:35

Mootori vahetus

Postitus Postitas Erko »

Tere.

Vahetasin Disco 2-l mootori ära ja peale vahetust ainult tudiseb tühikäigul kuidagi. Selle kerega koos olev aju pani pilli vähemalt käima aga uue mootori aju ei pannud. Kas peab midagi ümber seadistama? Mõlemad mootorid samad 2.5 102 kw.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mootori vahetus

Postitus Postitas landy »

Td5 mootoreid on mitu erinevat generatsiooni ( sõltuvalt tootmisaastast) - 10P, 15P ja 16P
Millise mootori mille vastu vahetasid?

Lähemalt: https://www.landyzone.co.uk/land-rover/ ... es.152715/
https://forums.lr4x4.com/topic/96107-di ... er-models/
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Erko
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: L Mär 28, 2020 23:35

Re: Mootori vahetus

Postitus Postitas Erko »

Mõlema auto aastad on 1999. Mootorid oleks ka nagu samad. Juhtmed ja asjad klapivad. Niiöelda uus mootor oli ennem automaatkäigukastiga aga teine manuaal.
Kas see peaks kuskil kirjas olema, et 10P või kuidas?
Kasutaja avatar
imedepõld
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 857
Liitunud: K Juun 05, 2013 20:40
Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Kontakt:

Re: Mootori vahetus

Postitus Postitas imedepõld »

Sellisel juhul on väga keerukas eemalt üle interneti otsest viga tuvastada. Võimalike põhjuseid rohkem, kui üks,
Tasub auto toimetada siia https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... =38&t=5145
Saab selgeks teha põhjused ja tagajärjed.
Imedepõld Grupp
Kollektiivsed kogemused Land Roveritega aastast 1996.
Inseneri Auto OÜ
info@imedepold.ee +372 56063006 (E-R 9:00-18:00)
https://www.facebook.com/imedepold.ee

MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
klubi@imdepold.ee
Kasutaja avatar
Kiluvaras
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: T Okt 13, 2020 07:30

Re: Mootori vahetus

Postitus Postitas Kiluvaras »

Sama vahetus seisab minul ees, aga sellise erinevusega, et uus mootor sai ostetud 15P. Vana on 1999 aasta 10P. Kas selline vahetus üldse võimalik? Inglisekeelsed foorumid räägivad nii ja naa. Uue mootoriga pihustid kaasa ei tulnud. Kas vanad musta otsaga pihustid sobivad või tuleb need ka ära vahetada roheliste vastu ja hiljem ajule tutvustada?
Kasutaja avatar
Erik256
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 148
Liitunud: N Sept 25, 2014 10:16
Asukoht: Tallinn

Re: Mootori vahetus

Postitus Postitas Erik256 »

Mina olen just aru saanud, et uuemaid pihusteid (15p) võib panna vanemasse (10p) mootorisse aga mitte vastupidi. 15p pihustid töötavad 10p mootoris lihtsalt madalama survega. 10p pihustist aga 15p mootoris vastu ei pea, kuna neid käitav nukk on teise profiiliga. Lisaks on sul vaja NNN tüüpi aju.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Kasutaja avatar
Kiluvaras
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: T Okt 13, 2020 07:30

Re: Mootori vahetus

Postitus Postitas Kiluvaras »

Kas 10P nukk 15P kaane sisse sobib? Tegelikult algas mootorivahetuse lugu nii,et kütus hakkas karterisse lekkima. 1. pihusti pesas oli pragu, mis sai Loctite spetsiaalliimiga korda tehtud. Asi isegi toimis pool aastat, aga õlitase hakkas uuesti tõusma. Kas foorumlastel on kogemusi pihustipesa keevitamisega. Võibolla ei tasuks mässama hakatagi selle 15P mootori pealepanekuga, kui saaks ainult plokikaane remondiga asja lihtsamini korda.
Kasutaja avatar
Erik256
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 148
Liitunud: N Sept 25, 2014 10:16
Asukoht: Tallinn

Re: Mootori vahetus

Postitus Postitas Erik256 »

Hmm, hea küsimus. Ausaltöeldes ei oska öelda. Äkki saad enne mõõta üle?

Sinu probleem on iseenesest tüüpiline 10p probleem. Üks mu kamraad elas selle mõned aastad tagasi Defenderiga üle. Seal asendati ka mootor 15p Disco omaga. Siiski olid sellel ka pihustid ja muud asjad kaasas. Iseenesest ideaalne lahendus oleks rohelise peaga pihustid leida aga ma tean, et need on kallid.

Konsulteerisin just selle kamraadiga ja ta arvas et NNN aju ei pruugi isegi vajalik olla. Piisab, et pihustid on programmeeritud. Viimane on siiski oletus.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”