3. leht 4-st

Postitatud: P Veebr 10, 2013 03:20
Postitas tyyp07

Postitatud: P Veebr 10, 2013 11:46
Postitas Rändsell
Tuleb masina manuaali lugeda, kuda toimida peale filtri vahetust. Siis ei pea käiama. Kui tahad või meeles pole siis tuleb gaasipedaal põhja vajutada ja käiata. Siis mingi sekundite müüdudes paneb aju pihustid topelt koguses peale andama ja ajab kiiremini õhu välja.
_________________
LR Discovery 2 "Konstruktor"

To Kalamees: täpselt nii tulebki toimida. Sellele vaatamata on olnud paar juhust, kus peale filtri vahetamist on käivitamine problemaatiline.

rs

Postitatud: P Veebr 10, 2013 14:28
Postitas landy

Postitatud: T Veebr 12, 2013 22:26
Postitas kalev85
Hiiumaal jäi diagnostiga viiki,tuleb ikka linna poole siht vōtta.mis vōib üks pōhjalikum kontroll ja diagnost maksma minna seal pesas?

Postitatud: T Veebr 12, 2013 22:29
Postitas Chopper
Helista homme veikole ja räägi oma murest ning küsi palju makma võib minna, tema sind juba hätta ei jäta :)

Postitatud: T Veebr 12, 2013 22:38
Postitas kalev85
Chopper kirjutas:Helista homme veikole ja räägi oma murest ning küsi palju makma võib minna, tema sind juba hätta ei jäta :)
Kes on veiko ja mis tema nr?

Postitatud: T Veebr 12, 2013 22:57
Postitas Chopper

Postitatud: K Veebr 20, 2013 22:21
Postitas kalev85
Nüüd küttefilter vahetatud ilma probleemideta ning ka turbo magnetklapp uus. Enam nagu ei jõnsuta kõrgetel pööretel aga nagu ikka jõuetu.Kui normaalselt kiirendada peavad mootori pöörded olema vähemalt 3000. Kas see normaalne? Tegu atm kastiga. Äkki keegi kellel sama masin jagab enda kogemusi,aitäh.

Postitatud: L Veebr 23, 2013 17:52
Postitas kalev85
Tekkis jälle väike mure auto vedrustusega.Nimelt pidi esisilla vedrustus väsima ja nii on ongi.Alt vaadates pole raami ja silla vahe ka enam eriti suur,ning suurtes aukudes lööb põhja. Amordid käisid lahti ning need ok. Kuidas tõsta,kas uued vedrud ainult? Vaatasin ebayst kompekte,mis nendest arvata? vabandust minu lollusest kuid mida täpselt tähendab tõste 1 ja 2 jne...

Postitatud: L Veebr 23, 2013 19:59
Postitas pirx
kalev85 kirjutas:Tekkis jälle väike mure auto vedrustusega.Nimelt pidi esisilla vedrustus väsima ja nii on ongi.Alt vaadates pole raami ja silla vahe ka enam eriti suur,ning suurtes aukudes lööb põhja. Amordid käisid lahti ning need ok. Kuidas tõsta,kas uued vedrud ainult? Vaatasin ebayst kompekte,mis nendest arvata? vabandust minu lollusest kuid mida täpselt tähendab tõste 1 ja 2 jne...
Kui tahad tõstevedrud panna, siis pead taha ka panema. Kui kavatsed tavalistega asendada, siis mul seisavad kuskil garaazis originaalid, mis on pärit defendri alt-musta värvi.

Postitatud: L Veebr 23, 2013 21:35
Postitas 007
Seda juba siin räägitud aga 2" tõste on piisav nii igapäeva vajadusteks, seda siis oma kogemustest. Minul oli all TrailMasteri vedru ja sai väga hea. Kui pappi üle on siis muidugi tasub ka amort vahetada.

Postitatud: P Veebr 24, 2013 11:28
Postitas kalev85
pirx kirjutas:
kalev85 kirjutas:Tekkis jälle väike mure auto vedrustusega.Nimelt pidi esisilla vedrustus väsima ja nii on ongi.Alt vaadates pole raami ja silla vahe ka enam eriti suur,ning suurtes aukudes lööb põhja. Amordid käisid lahti ning need ok. Kuidas tõsta,kas uued vedrud ainult? Vaatasin ebayst kompekte,mis nendest arvata? vabandust minu lollusest kuid mida täpselt tähendab tõste 1 ja 2 jne...
Kui tahad tõstevedrud panna, siis pead taha ka panema. Kui kavatsed tavalistega asendada, siis mul seisavad kuskil garaazis originaalid, mis on pärit defendri alt-musta värvi.
Aga kas need vedrud sobivad siis disco 2le,ning kas tõstavad mul esiotsa?mis hind?

Postitatud: P Veebr 24, 2013 12:04
Postitas pirx
kalev85 kirjutas:
pirx kirjutas:
kalev85 kirjutas:Tekkis jälle väike mure auto vedrustusega.Nimelt pidi esisilla vedrustus väsima ja nii on ongi.Alt vaadates pole raami ja silla vahe ka enam eriti suur,ning suurtes aukudes lööb põhja. Amordid käisid lahti ning need ok. Kuidas tõsta,kas uued vedrud ainult? Vaatasin ebayst kompekte,mis nendest arvata? vabandust minu lollusest kuid mida täpselt tähendab tõste 1 ja 2 jne...
Kui tahad tõstevedrud panna, siis pead taha ka panema. Kui kavatsed tavalistega asendada, siis mul seisavad kuskil garaazis originaalid, mis on pärit defendri alt-musta värvi.
Aga kas need vedrud sobivad siis disco 2le,ning kas tõstavad mul esiotsa?mis hind?
Vedrud sobivad, tõstavad esiotsa täpselt nii kõrgele, kui tehase poolt ettenähtud-originaalvedrud. Hinna suhtes olen avatud pakkumistele. Üle jäid sellepärast, et sai ette ninale pandud 12000lbs vints ja roolivarraste kaitse, mingi + 50 kg, siis vajus nina liiga madalale.

Postitatud: P Veebr 24, 2013 13:07
Postitas 007
Ehk siis seletuseks veel niipalju, et vedru tõstab keret silla suhtes, mis lubab sul panna alla vajadusel suurema ratta/rehvi. Vedru tõste ei tõsta kliirensit, kuigi visuaalselt võib nii tunduda, et auto on kõrgem. Ta ongi jah kõrgem aga mitte kliirens vaid kere. Kliirensit tõstab suurem rehv.

Postitatud: P Veebr 24, 2013 13:32
Postitas kalev85
007 kirjutas:Ehk siis seletuseks veel niipalju, et vedru tõstab keret silla suhtes, mis lubab sul panna alla vajadusel suurema ratta/rehvi. Vedru tõste ei tõsta kliirensit, kuigi visuaalselt võib nii tunduda, et auto on kõrgem. Ta ongi jah kõrgem aga mitte kliirens vaid kere. Kliirensit tõstab suurem rehv.
Saan sellest kõigest aru ja tean seda aga nimelt mõtlesin mitu milli on kõrgem tavavedrustusest üks tõste,kaks jne...?