Postitatud: P Veebr 10, 2013 03:20
Emamaal on näiteks selline hind : http://www.island-4x4.co.uk/fuel-pump-i ... -1452.html
Kõigile Land Rover'i huvilistele!
http://foorum.landroverclub.ee/
Kes on veiko ja mis tema nr?Chopper kirjutas:Helista homme veikole ja räägi oma murest ning küsi palju makma võib minna, tema sind juba hätta ei jäta
Kui tahad tõstevedrud panna, siis pead taha ka panema. Kui kavatsed tavalistega asendada, siis mul seisavad kuskil garaazis originaalid, mis on pärit defendri alt-musta värvi.kalev85 kirjutas:Tekkis jälle väike mure auto vedrustusega.Nimelt pidi esisilla vedrustus väsima ja nii on ongi.Alt vaadates pole raami ja silla vahe ka enam eriti suur,ning suurtes aukudes lööb põhja. Amordid käisid lahti ning need ok. Kuidas tõsta,kas uued vedrud ainult? Vaatasin ebayst kompekte,mis nendest arvata? vabandust minu lollusest kuid mida täpselt tähendab tõste 1 ja 2 jne...
Aga kas need vedrud sobivad siis disco 2le,ning kas tõstavad mul esiotsa?mis hind?pirx kirjutas:Kui tahad tõstevedrud panna, siis pead taha ka panema. Kui kavatsed tavalistega asendada, siis mul seisavad kuskil garaazis originaalid, mis on pärit defendri alt-musta värvi.kalev85 kirjutas:Tekkis jälle väike mure auto vedrustusega.Nimelt pidi esisilla vedrustus väsima ja nii on ongi.Alt vaadates pole raami ja silla vahe ka enam eriti suur,ning suurtes aukudes lööb põhja. Amordid käisid lahti ning need ok. Kuidas tõsta,kas uued vedrud ainult? Vaatasin ebayst kompekte,mis nendest arvata? vabandust minu lollusest kuid mida täpselt tähendab tõste 1 ja 2 jne...
Vedrud sobivad, tõstavad esiotsa täpselt nii kõrgele, kui tehase poolt ettenähtud-originaalvedrud. Hinna suhtes olen avatud pakkumistele. Üle jäid sellepärast, et sai ette ninale pandud 12000lbs vints ja roolivarraste kaitse, mingi + 50 kg, siis vajus nina liiga madalale.kalev85 kirjutas:Aga kas need vedrud sobivad siis disco 2le,ning kas tõstavad mul esiotsa?mis hind?pirx kirjutas:Kui tahad tõstevedrud panna, siis pead taha ka panema. Kui kavatsed tavalistega asendada, siis mul seisavad kuskil garaazis originaalid, mis on pärit defendri alt-musta värvi.kalev85 kirjutas:Tekkis jälle väike mure auto vedrustusega.Nimelt pidi esisilla vedrustus väsima ja nii on ongi.Alt vaadates pole raami ja silla vahe ka enam eriti suur,ning suurtes aukudes lööb põhja. Amordid käisid lahti ning need ok. Kuidas tõsta,kas uued vedrud ainult? Vaatasin ebayst kompekte,mis nendest arvata? vabandust minu lollusest kuid mida täpselt tähendab tõste 1 ja 2 jne...
Saan sellest kõigest aru ja tean seda aga nimelt mõtlesin mitu milli on kõrgem tavavedrustusest üks tõste,kaks jne...?007 kirjutas:Ehk siis seletuseks veel niipalju, et vedru tõstab keret silla suhtes, mis lubab sul panna alla vajadusel suurema ratta/rehvi. Vedru tõste ei tõsta kliirensit, kuigi visuaalselt võib nii tunduda, et auto on kõrgem. Ta ongi jah kõrgem aga mitte kliirens vaid kere. Kliirensit tõstab suurem rehv.