Disco II esimene luuk laseb vett läbi

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: landy, inseneer

Vasta
jumps
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 15
Liitunud: L Mär 03, 2007 18:47
Asukoht: Tartu

Disco II esimene luuk laseb vett läbi

Postitus Postitas jumps »

Heips! Teab keegi midagi käepärast soovitada kui tavaline vändaga luuk laseb veidi vett läbi, või on vaja hakata tihendit vahetama?
Tervitustega Jumps:)
Tulekeel
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 48
Liitunud: P Apr 01, 2007 20:04
Asukoht: Muhu saar

Postitus Postitas Tulekeel »

Täpselt sama mure 1992a Discoveryga!
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Laske luugi kruvid lõdvaks korraks ja pingutage uuesti ära peale seda kui olete hästi tsipa luuki liigutanud.
Juhtub see,et relsid kuluvalt erinevalt ja klaas jääb peale viltu ning laseb vett läbi.
W
Tulekeel
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 48
Liitunud: P Apr 01, 2007 20:04
Asukoht: Muhu saar

Postitus Postitas Tulekeel »

Must Luik kirjutas:Laske luugi kruvid lõdvaks korraks ja pingutage uuesti ära peale seda kui olete hästi tsipa luuki liigutanud.
Juhtub see,et relsid kuluvalt erinevalt ja klaas jääb peale viltu ning laseb vett läbi.
W
Tänan info eest! homme proovin koheselt selle vea parandada.
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

silikoon teeb imesid
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Peale igat kasutamist silikoonitada on ka jama.

Veiko
Kolleeg
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 15
Liitunud: T Okt 27, 2015 12:56

Postitus Postitas Kolleeg »

Mul ka see jama, et kui auto seisab, siis jookseb kuskilt eest vett sisse.

Ei ole kahjuks aru saanud, kust täpselt.

Kas silikooni soovituse andjad mõtlevad, et luugi kinnituse detailid ja vahed silokooniga üle lasta või koguni luuk ise?
Kasutaja avatar
Erik256
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 148
Liitunud: N Sept 25, 2014 10:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erik256 »

Disco 2-e lekkivad katuseluugid on klassika. Võimalikke lekkekohti on mitu 1) luugi raami ja katusepleki vahelt, 2) katuseluugi klaasi ja tihendi vahelt või 3) äravoolutorud on katki. Mõistlik on need kolm kohta kõik üle käia. Mina igatahes tegin nii ja peale seda on auto kuiv. Selleks tuleb muidugi katusepolster välja võtta, luugid eemaldada ja vana tihend ära kraapida ning uuesti silikooniga tihendada. Mina vahetasin ühtlasi ka katuseluugi ja klaasi vahelised tihendid. Äravoolutorud olid mul korras.

Täheldasin ka seda, et vesi kippus siis rohkem sisse tulema kui auto seisis kusagil kallakul ninaga ülespoole, vastupidi olles ei lekkinud kunagi.

Lihtne lahendus, mida välismaa foorumites samuti kohtab, on luugid silikooniga lihtsalt permanentselt kinni lasta aga see on minu melest nö. "porno".

Töö on koduste vahenditega täitsa tehtav kuigi üpriski aeganõudev. Mina lasin selle töö käigus panna katusepolstrile ka uue riide, kuna vana kippus rippuma. Samuti Disco 2-he tüüphäda. Riide tellisin siit http://www.martrim.co.uk/ ja tuleb tõdeda, et on vägagi originaalilähedane.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Kasutaja avatar
Jaajog
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 48
Liitunud: R Juun 08, 2012 06:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jaajog »

Erik256 kirjutas:Disco 2-e lekkivad katuseluugid on klassika. Võimalikke lekkekohti on mitu 1) luugi raami ja katusepleki vahelt, 2) katuseluugi klaasi ja tihendi vahelt või 3) äravoolutorud on katki. Mõistlik on need kolm kohta kõik üle käia. Mina igatahes tegin nii ja peale seda on auto kuiv. Selleks tuleb muidugi katusepolster välja võtta, luugid eemaldada ja vana tihend ära kraapida ning uuesti silikooniga tihendada. Mina vahetasin ühtlasi ka katuseluugi ja klaasi vahelised tihendid. Äravoolutorud olid mul korras.

Täheldasin ka seda, et vesi kippus siis rohkem sisse tulema kui auto seisis kusagil kallakul ninaga ülespoole, vastupidi olles ei lekkinud kunagi.

Lihtne lahendus, mida välismaa foorumites samuti kohtab, on luugid silikooniga lihtsalt permanentselt kinni lasta aga see on minu melest nö. "porno".

Töö on koduste vahenditega täitsa tehtav kuigi üpriski aeganõudev. Mina lasin selle töö käigus panna katusepolstrile ka uue riide, kuna vana kippus rippuma. Samuti Disco 2-he tüüphäda. Riide tellisin siit http://www.martrim.co.uk/ ja tuleb tõdeda, et on vägagi originaalilähedane.
Millal tegid (ehk siis kui kaua kuivana on püsinud)?
Kasutaja avatar
Erik256
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 148
Liitunud: N Sept 25, 2014 10:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erik256 »

Tegin see kevade. Need katuseluugid ei ole üldse mõeldudki 100% veekindlad olema. Luugi all on selline renn, kust sisse pääsenud vesi peaks mööda äravoolutorusid ära jooksma. Kui aga vett tuleb rohkem sisse kui ette nähtud siis ei jõua ta ära voolata ja tuleb üle renni servade. Minul oli asi ilmselt luugi klaasi vahelises tihendis mis polnud enam piisavalt elastne ja laskis vett sisse rohkem kui ära jõudis voolata. Kuna äravoolutorud on luugi esimestes servades siis juhtuski nii, et kui auto oli ninaga ülespoole, siis vesi tuli ennem kui äravoolutoruni jõudis, üle renni serva.

Samas on mul lekkinud ka näiteks tuuleklaasi vahelt. Sinna aitas klaasi vahetus. Samuti on teada lekkijad ka need katuse ääres asuvad väikesed aknad nn. "alpine windows", kus samuti väsib ära tihend.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Kasutaja avatar
Jaajog
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 48
Liitunud: R Juun 08, 2012 06:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jaajog »

Erik256 kirjutas:Tegin see kevade. Need katuseluugid ei ole üldse mõeldudki 100% veekindlad olema. Luugi all on selline renn, kust sisse pääsenud vesi peaks mööda äravoolutorusid ära jooksma. Kui aga vett tuleb rohkem sisse kui ette nähtud siis ei jõua ta ära voolata ja tuleb üle renni servade. Minul oli asi ilmselt luugi klaasi vahelises tihendis mis polnud enam piisavalt elastne ja laskis vett sisse rohkem kui ära jõudis voolata. Kuna äravoolutorud on luugi esimestes servades siis juhtuski nii, et kui auto oli ninaga ülespoole, siis vesi tuli ennem kui äravoolutoruni jõudis, üle renni serva.

Samas on mul lekkinud ka näiteks tuuleklaasi vahelt. Sinna aitas klaasi vahetus. Samuti on teada lekkijad ka need katuse ääres asuvad väikesed aknad nn. "alpine windows", kus samuti väsib ära tihend.
Seepärast küsisingi, et olen ise ka nende luukide hingeeluga vägagi tuttav ja ei usu, et originaalosadega saaks selle püsivalt vett pidama. Kaldun ise juba sellesama pornograafilise lõpliku sulgemise poole.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Vesi laes

Postitus Postitas Kalamees »

Sa võid selle luugi täielikult kinni mätsida aga vesi tuleb ikka tuppa. Mul oli ilma luugita ja ka tuli vesi sisse, algul ühelt poolt pärast teiselt poolt ka. Ja kuskil vene saitides mainiti ,et inglastel kahe pleki veekindel ühendamine tuleb välja aga kolme plekikihti-detaili kuskil sõlmes ühendada käib nendele üle jõu. See peaks levinud asi olema. Akende üla nurkades ja veerenni kohtumise kohas tekkib mingi prigu (mul oli kohe selline kena auguke ühele poole tekkinud) ja sealt hakkab vett sisse solistama. Ja vastavalt mis kallakuga masin pargitud - mõjub vee hulgale.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”