ACE tuluke.

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

ACE tuluke.

Postitus Postitas Kalamees »

Asi selles et sai vahetaud selle süsteemi üks hüdritsilinder (actuator) peale seda mingi 80 km möödudes hakkas ACE tuli põlema, sai diagnostikas aga polnud aega masinat paariks päevaks jätta sinna poistele torkimiseks. Nüüd kuu möödas hommikul tuli kustunud peale mõningast sõitu jälle põleb, tunne et seal õhk sees ja kuskil mingi surve andur peaks olema. Ehk on kellelgil manuaal ja seal kirjas kuidas saab õhu sealt välja või kuidas tuleb seda ACTUATORit vahetada. Ette tänades abi eest.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Vabandan aga ainult originaali keeles ja täpne õhutuse protseduur puudub. Tundemärgid ja selle vajadus kirejldatud.

Hydraulic bleeding procedures
The hydraulic system does not have a constant flow of fluid through the secondary circuit (actuator
lines). Although moved by pressure changes in the hydraulic fluid the actuators do not normally
allow fluid or air to flow through them. Because of this, there is a procedure that must be followed
when an actuator pipe, valve block or an actuator is replaced. This procedure removes air from
the secondary hydraulic circuit. If this procedure is not used to remove all the air from the circuit,
it is possible that the vehicle behaves normally to start with, or normally when the system is not
working at 100% capacity, but, in conditions of maximum demand, the system may store a fault
code because the air in the system reduces the response time. It is, therefore, imperative that, if
any one of the above components is changed, the system is bled using the procedure detailed in
TestBook. If the pump or ACE high pressure oil filter are changed, bleeding the secondary system
is not required. If the hydraulic pump is changed, it is necessary to prime the pump to prevent
damage; refer to the relevant section within the workshop manual for the exact procedure.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

ACE

Postitus Postitas Kalamees »

Arvasin et on ka midagi täpsemat, sama asja leidsin ka netist, eks tuleb siis hakata asjasse loogiliselt süvenema.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Mul võib isegi olla kirjeldus sellele protseduurile. Kahjuks ma seda ei leidnud ca 20 m otsingu tulemusel. proovin homme CTR F asemel kasutada kõnetraati.
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Sada saab ainutl T4 testri abil teha.Tester avab klappe teatud ajaks ühtepidi ja pärast teistpidi.Siis tehakse test ja kui kiirused ei ole õiged siis algab otsat peale.

W
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

selge

Postitus Postitas Kalamees »

Ei jõudnudki eelmine nädal teenindusse sai see lükatud järgmiseks nädalaks, sai käidud jaanuari lõpul teeninduses ja seal sai seletatud et sai vahetatud Actuator, ja tester näitas et ei saa ühendust mõlema klapiga. Polnud aega neil ja taheti eelmine nädal hakata elektrivärki lammutama. Endal selline tunne et on mingi surveandur mis plokib klappide töö.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

ACE seoses

Postitus Postitas Kalamees »

Täna sai paar tundi MGRoveris otsitud ja ka viga leitud, juhe juhtmepundi sees, väljast poolt juhtmete zgutil nähtavad vigastused puudusid aga juhtme pundi sees juhe imelike sakkidga, ja ära murdunud, pooleks kui makaron, üksik juhe 15-20 juhtme seast, tundub tootja praagina.
Seega võib asja lõpetatuks pidada.
Tänud Andrusele.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”