disco II vedrud

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Mjahi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Nov 14, 2005 20:40
Asukoht: lääne viruma

disco II vedrud

Postitus Postitas Mjahi »

ja teine teema kas keegi on disco kahele tavalised vedrud alla pannud ,ja kuidas tulemusega rahul
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: disco II vedrud

Postitus Postitas landy »

Mjahi kirjutas:ja teine teema kas keegi on disco kahele tavalised vedrud alla pannud ,ja kuidas tulemusega rahul
Mida sa mõtled tavaliste vedrude all?
Kui õhkvedrustuse vahetamist piraalide vastu, siis sulle tedmiseks, et õhkvedrustusega tulid tehasest vaid 7-kohalised masinad ja osad ES varustuspaketiga 5-kohalised.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Mjahi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Nov 14, 2005 20:40
Asukoht: lääne viruma

nja

Postitus Postitas Mjahi »

mul siis 5 kohaline ja taga õhkpadjad aga jah kui paneks sinna keerd vedrud ,metsas oleks julgem sõita ka .auto siis mul igapäev sõitmiseks nii maanteel kui jahilkäimiseks nädalavahetustel.
discokoll
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: L Dets 15, 2007 21:11
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas discokoll »

Mis need õhkpadjad metsas sõitmist segavad?
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Re: nja

Postitus Postitas LittleSuzi »

Mjahi kirjutas:mul siis 5 kohaline ja taga õhkpadjad aga jah kui paneks sinna keerd vedrud ,metsas oleks julgem sõita ka .auto siis mul igapäev sõitmiseks nii maanteel kui jahilkäimiseks nädalavahetustel.
kuskilt lugesin, e õhkpadi on sama vastupidav kui spiraal, kuid õhkpatja on kergem vahetada.
Mjahi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Nov 14, 2005 20:40
Asukoht: lääne viruma

Postitus Postitas Mjahi »

egas ei sega sõitmist aga vedrudega julgem, sõidan ka seal kus pole teid ,iga sugu oksad jne võivad lihtsalt palju paha teha kompressori voolikud ja torud ju esimesed mis viga võivad saada mis raami küljes.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Voolikud ja torud

Postitus Postitas Kalamees »

Ei tea kas asi ikka nii hull on, kui asja lõhki sõidad eks siis tegeled, samas kui suhelda metsavedajatega, need masinad ka kõik õhusüsteemidega ja igasugu vigureid peavad metssihtidel tegema. Voolikud sama moodi raami küljes. suurem osa masinatel õhkvedrustus. Peamised neil mured metsas kummid, lehtvedrudega seoses kammitsad mis katkevad.
Ja pealegi Discol armatuuris nupp millega saad tagaosa tõsta.
Mjahi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Nov 14, 2005 20:40
Asukoht: lääne viruma

nii värskendame

Postitus Postitas Mjahi »

ei tea kas kehvast partiist või millest aga üks uutest õhkpatjadest pidas meie kliimas vastu 1,5 aastat .Nüüd plaan ikka spiraalid panna alla (taha) ,kui keeruline on see panek või oskate jagada infot ,kes, kus oleks head mehed kes selle töö ära teeks.Muidu neid õhkpatju sai kodus vahetatud.
gixxef
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: N Jaan 26, 2006 20:10

Postitus Postitas gixxef »

Samas ,ega see uus padi ka teab mis kallis pole http://cgi.ebay.co.uk/LAND-ROVER-DISCOV ... 5d2815314c
Mjahi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Nov 14, 2005 20:40
Asukoht: lääne viruma

;)

Postitus Postitas Mjahi »

kallis või mitte, ma olen neid vahetanud juba mõlemad padjad ja kompressori .aga see padi ei ole minule usaldus väärne .ja ei taha enam metsast ära sõita maas oleva taguotsaga.ja selle ühe padja hinnaga saab terve spiraali komplekti mis juba kodus ja ootab alla panemist .Ja uurin kas keegi on ise vahetanud nagu aru saan siis padja asendamine spiraaliga pole kõige keerulisem.Aga mis selle kompressoriga saab kas selle võib lihtsalt ära võtta ja mis nende kõrguseanuritega saab.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kompressori võid kas maha müüa või jätta rehvipumpamise või ARB luku jaoks.
Kõige rohkem on neid ümber ehitanud ilmselt inseneer.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

See pole jah teab mis keeruline protseduur. Iga natukenegi mutrivõtit käeshoidev kodanik saab sellega hakkama.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Kasutaja avatar
tibutibuke
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: R Mär 19, 2010 17:24
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas tibutibuke »

Mind ootab sama vahetus vist ees, muidugi ise asi on see et kas patjade vahetus vedrude vastu annab palju tunda ?
Ja just minu mõtte oli ka see et mis saab anduritest ?
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Miks te kõik kukute neid patju vahetama? Viga, miks need padjad ära lõppevad kiiresti, on see, et kui sõidad sopa, liiva, muda sees ja korrapäraselt vedrusid ei hoolda. Sinna vedru voldi vahele tekkib sopa/liiva kiht ja see hakkab vedru pinda hullult hõõruma ja lõhkuma. Tuleb lihtsalt mingi aja tagant või hoolduse käigus tagaots õhku tõsta, nii et vedrud sirgeks tõmbab ja lihtaslt suruõhuga või millega iganes vedru selle voldi koht ära puhastada.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Vedrud

Postitus Postitas Kalamees »

Aga võibolla on ka viga selles et amort muutunud vedelaks. Ise sõitnud peale vahetust 70kkm (ca 3 aastat) veel probleemi pole (ptui x3 üle vasaku õla). Mul et kodunt välja saada on ca 1,5 km kruusateed. Ja metsavahele lillekesi (nii ühe kui kahe jalgseid) nuusutama keeran ka tihti.
Teine asi veel, see porilapakas mis kaitseb õhkpatja, ega see pole teil kaduma läinud. See annab tunda eriti teisel markidel , ja probleem, veab õhkpadjad pori täis ja nad ei kesta.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”