1. leht 3-st

disco II vedrud

Postitatud: R Mär 07, 2008 23:37
Postitas Mjahi
ja teine teema kas keegi on disco kahele tavalised vedrud alla pannud ,ja kuidas tulemusega rahul

Re: disco II vedrud

Postitatud: L Mär 08, 2008 00:25
Postitas landy
Mjahi kirjutas:ja teine teema kas keegi on disco kahele tavalised vedrud alla pannud ,ja kuidas tulemusega rahul
Mida sa mõtled tavaliste vedrude all?
Kui õhkvedrustuse vahetamist piraalide vastu, siis sulle tedmiseks, et õhkvedrustusega tulid tehasest vaid 7-kohalised masinad ja osad ES varustuspaketiga 5-kohalised.

nja

Postitatud: L Mär 08, 2008 09:24
Postitas Mjahi
mul siis 5 kohaline ja taga õhkpadjad aga jah kui paneks sinna keerd vedrud ,metsas oleks julgem sõita ka .auto siis mul igapäev sõitmiseks nii maanteel kui jahilkäimiseks nädalavahetustel.

Postitatud: L Mär 08, 2008 18:12
Postitas discokoll
Mis need õhkpadjad metsas sõitmist segavad?

Re: nja

Postitatud: P Mär 09, 2008 01:24
Postitas LittleSuzi
Mjahi kirjutas:mul siis 5 kohaline ja taga õhkpadjad aga jah kui paneks sinna keerd vedrud ,metsas oleks julgem sõita ka .auto siis mul igapäev sõitmiseks nii maanteel kui jahilkäimiseks nädalavahetustel.
kuskilt lugesin, e õhkpadi on sama vastupidav kui spiraal, kuid õhkpatja on kergem vahetada.

Postitatud: P Mär 09, 2008 14:08
Postitas Mjahi
egas ei sega sõitmist aga vedrudega julgem, sõidan ka seal kus pole teid ,iga sugu oksad jne võivad lihtsalt palju paha teha kompressori voolikud ja torud ju esimesed mis viga võivad saada mis raami küljes.

Voolikud ja torud

Postitatud: P Mär 09, 2008 20:44
Postitas Kalamees
Ei tea kas asi ikka nii hull on, kui asja lõhki sõidad eks siis tegeled, samas kui suhelda metsavedajatega, need masinad ka kõik õhusüsteemidega ja igasugu vigureid peavad metssihtidel tegema. Voolikud sama moodi raami küljes. suurem osa masinatel õhkvedrustus. Peamised neil mured metsas kummid, lehtvedrudega seoses kammitsad mis katkevad.
Ja pealegi Discol armatuuris nupp millega saad tagaosa tõsta.

nii värskendame

Postitatud: R Mär 25, 2011 10:40
Postitas Mjahi
ei tea kas kehvast partiist või millest aga üks uutest õhkpatjadest pidas meie kliimas vastu 1,5 aastat .Nüüd plaan ikka spiraalid panna alla (taha) ,kui keeruline on see panek või oskate jagada infot ,kes, kus oleks head mehed kes selle töö ära teeks.Muidu neid õhkpatju sai kodus vahetatud.

Postitatud: L Mär 26, 2011 05:59
Postitas gixxef
Samas ,ega see uus padi ka teab mis kallis pole http://cgi.ebay.co.uk/LAND-ROVER-DISCOV ... 5d2815314c

;)

Postitatud: P Mär 27, 2011 13:14
Postitas Mjahi
kallis või mitte, ma olen neid vahetanud juba mõlemad padjad ja kompressori .aga see padi ei ole minule usaldus väärne .ja ei taha enam metsast ära sõita maas oleva taguotsaga.ja selle ühe padja hinnaga saab terve spiraali komplekti mis juba kodus ja ootab alla panemist .Ja uurin kas keegi on ise vahetanud nagu aru saan siis padja asendamine spiraaliga pole kõige keerulisem.Aga mis selle kompressoriga saab kas selle võib lihtsalt ära võtta ja mis nende kõrguseanuritega saab.

Postitatud: P Mär 27, 2011 15:16
Postitas landy
Kompressori võid kas maha müüa või jätta rehvipumpamise või ARB luku jaoks.
Kõige rohkem on neid ümber ehitanud ilmselt inseneer.

Postitatud: P Mär 27, 2011 15:20
Postitas inseneer
See pole jah teab mis keeruline protseduur. Iga natukenegi mutrivõtit käeshoidev kodanik saab sellega hakkama.

Postitatud: P Mär 27, 2011 17:50
Postitas tibutibuke
Mind ootab sama vahetus vist ees, muidugi ise asi on see et kas patjade vahetus vedrude vastu annab palju tunda ?
Ja just minu mõtte oli ka see et mis saab anduritest ?

Postitatud: E Mär 28, 2011 10:12
Postitas pirx
Miks te kõik kukute neid patju vahetama? Viga, miks need padjad ära lõppevad kiiresti, on see, et kui sõidad sopa, liiva, muda sees ja korrapäraselt vedrusid ei hoolda. Sinna vedru voldi vahele tekkib sopa/liiva kiht ja see hakkab vedru pinda hullult hõõruma ja lõhkuma. Tuleb lihtsalt mingi aja tagant või hoolduse käigus tagaots õhku tõsta, nii et vedrud sirgeks tõmbab ja lihtaslt suruõhuga või millega iganes vedru selle voldi koht ära puhastada.

Vedrud

Postitatud: E Mär 28, 2011 17:58
Postitas Kalamees
Aga võibolla on ka viga selles et amort muutunud vedelaks. Ise sõitnud peale vahetust 70kkm (ca 3 aastat) veel probleemi pole (ptui x3 üle vasaku õla). Mul et kodunt välja saada on ca 1,5 km kruusateed. Ja metsavahele lillekesi (nii ühe kui kahe jalgseid) nuusutama keeran ka tihti.
Teine asi veel, see porilapakas mis kaitseb õhkpatja, ega see pole teil kaduma läinud. See annab tunda eriti teisel markidel , ja probleem, veab õhkpadjad pori täis ja nad ei kesta.