dII plokikaane tihendi probleem?
dII plokikaane tihendi probleem?
Probleem siis selline-Sõites äkki sinine tahmalont tagant välja ja mootorihääled kuidagi imelikuks läksid.Seepeale täiest automaatselt rabasin neutrali peale mille tulemusel mootoripöörded veel hullemaks jooksid.Süüde ruttu välja ja mis värk-mootor käib edasi mingi hetke,siis vaikus.Paisupaagis jube surve sees kuid tosool ilus punane nagu ikka.Oleks nagu kaanetihend otsasaanud.On veel ideid milles võiks uba olla?Kas see normaalne et peale sellist hetke uuesti käima ei läinud või siis veel mingi üllatus ootamas?
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
56 462 964
Tosool karteris, kanali (tõstuki) peal keera karterikork ettevaatlikultfassi kirjutas:Kas sul turbo andis enne kuidagi tunda ka.käisin vaatasin hetkel õlitase vardapeal väga palju üle normi.Mis sinna sise on läinud?tosool paagis on ilus hele.
lahti, aga nii et sa näed, mis tilgad esimesena tulevad enne kui
"vastu maad" lased. See on minu arvamus
Mis värvi õli on? või kas seal on jälgi jahutusvedelikust (vaht vms)
Kas enne seda oli õli norm tasemel?
Takkajärgitarkusena andis tunda see, et masin oli lahja ja uimane, aga kui see järkjärgult toimub siis saa ise arugi.
Õhu sisselaske lõdvik maha ja lase pädeval mehel turbo võlli näpuvahel veeretada.
Mul läks siis kokkuvõtteks uus turbo ja plokikaanetihend, taastama/remontima ei hakanud, kuna uue turbo ja taastamise eest küsitav raha samas suurusjärgus.
Kas enne seda oli õli norm tasemel?
Takkajärgitarkusena andis tunda see, et masin oli lahja ja uimane, aga kui see järkjärgult toimub siis saa ise arugi.
Õhu sisselaske lõdvik maha ja lase pädeval mehel turbo võlli näpuvahel veeretada.
Mul läks siis kokkuvõtteks uus turbo ja plokikaanetihend, taastama/remontima ei hakanud, kuna uue turbo ja taastamise eest küsitav raha samas suurusjärgus.
Varem ei saanud nagu aru midagi.Õli on tavalist töötanud õli värvi vahtu ega muud sellist mis viitaks veele pole,Kahtlaselt vedel tundub ainult ja näpuvahel veeretades ei saanud aru mis seal on kas on õli ja vee segu või midagi muud.Tundub ainult kahtlaselt palju nagu diisli haisu kapotiall olema aga samas kõik muidugi kuiv kusagilt näha pole väljast midagi.Kui siis ainult niipalju et sumpsi sukk on väsinud ja selt siis miski katteplekipeale õlipiisakesi hooga lennutanud läbi suka.Aga kui õlis ei ole vett siis mis sinna veel võiks sattuda ja mis moodi?
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
56 462 964
Kusjuures sul on õigus õlil on tõesti kerge diisli lõhn juures.Kuid mis see täpsemalt tähendab?Kas siis on tegemist juba kaane vahetusega?Eks selguse saame juba esmaspäeva õhtuks ma arvan.Esmaspäeva hommikul võetakse ette ja siis juba paistab milles viga.
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
56 462 964
No jah kui kokku said õli ja kütusekanalid aga kuidas siis õli sisselaskesse sai?Kas siiis ikkagi jooksis turbo kokku ja sealt õli sisselaskesse ja see õli ja kütusekanal on lihtsalt lisaks?Muul juhul polekski ehk diislilõhnalsit õli kohe avastanudki?
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
56 462 964
No nii.On oldud siit veidi aega eemal aga nüüd selge jah et tegu ikkagi turboga ja samas kaanetihendis ka.Huvitav on see,et väidetavalt viimase kuu ajaga on sarnase probleemiga d2 sid koos minuomaga juba kokku 4.Täpsemalt ei oska kommenteerida aga eks teised räägi ise juhul kui nad siin tegevad on.
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
56 462 964