1. leht 1-st

õhkpadjad

Postitatud: P Juun 15, 2008 17:31
Postitas Ojala
kuidas on kõige parem kindlaks teha et mis seisus õhkpadjad ja kuidas kontrollida neid?

Postitatud: P Juun 15, 2008 22:04
Postitas landy
KUi auto tagosa tõstmien ja langetamine toimub probleemidet aning padjad seismise järel tühjaks ie lähe, siis peks korras olema. Kontrollida saab audio-visuaalset. kas on pragusid või ei ole,kas kusagilt "visiseb" õhk välja.

Õhkpadi

Postitatud: P Nov 07, 2010 22:06
Postitas tibutibuke
Tere

Minul tekkis ka küsimus õhkpatjade kohta, mis moodi peaks välja nägema nende tööreziim ? Hetkel on nii, kui auto seisma panen, siis olen vahest tähendanud seda, et käib "tinn" ja auto vaiub vähe alla poole. Aru pole ma saanud sellest nuppust, mis on salongis, et mis moodi see funksioneerib. Äkki keegi targem valgustaks mind sellel teemal.

Postitatud: E Nov 08, 2010 08:39
Postitas LittleSuzi
Minu teada peakski need nõksu tegema mootori välja lülitamisel.
Oluline on see, et ta sul täitsa alla ei vaju - see oleks vealise olukorra tunnus.

Re: Õhkpadi

Postitatud: E Nov 08, 2010 09:05
Postitas inseneer
tibutibuke kirjutas:Tere

Minul tekkis ka küsimus õhkpatjade kohta, mis moodi peaks välja nägema nende tööreziim ? Hetkel on nii, kui auto seisma panen, siis olen vahest tähendanud seda, et käib "tinn" ja auto vaiub vähe alla poole. Aru pole ma saanud sellest nuppust, mis on salongis, et mis moodi see funksioneerib. Äkki keegi targem valgustaks mind sellel teemal.
Seda nuppu, milllel auto pilt nooltega peab pisut all hoidma, siis käib kõll ja kompre hakkabki pumpama tagaotsa üles. Tingimusel et kiirus on alla 35km/h ja kõik luugid korralikult kinni. Alla laskmiseks korrata protsessi või kihutada vähemalt 55km/h.

Postitatud: K Nov 10, 2010 11:44
Postitas tibutibuke
Ohh mind lolli. Puust ette ja punaseks!!

Ma ei saa ikka aru kuidas see nupp töötab. Kas ta peaks nii ka töötama et, kui kohapeal seistes vajutad nuppu alla ja annad gaasi siis peaks tagumine osa kas siis tõusma või alla langema, või töötab see ainult mingi väikese kiiruse pealt ? Minule tundub hetkel et tagumine osa oleks nagu liiga üleval. Äkki keegi on nõus asja kaema, või mingit tarka nõu andma.


:oops:

Postitatud: K Nov 10, 2010 21:55
Postitas jaanuspaju
Tõstmine toimib ainult siis kui kõik uksed ja luugid suletud nagu öeldi. Tuleks kontrollida ka kõrgusandureid, et terved oleks ja ka varraste korrasolekut. Kõik ok paistab siis saab arvutiga madalamaks programmeerida

külmaga vajub

Postitatud: N Dets 31, 2015 14:59
Postitas Kolleeg
Kuidas hinnata olukorda, et nüüd külmade öödega -8-10C on hommikuks auto alla vajunud? Paned käima, siis kohe tõuseb üles. Kas laseb kuskil läbi või on OK, kui külm, kuidagi mõjutab?

Re: külmaga vajub

Postitatud: N Dets 31, 2015 16:32
Postitas landy
Kolleeg kirjutas:Kuidas hinnata olukorda, et nüüd külmade öödega -8-10C on hommikuks auto alla vajunud? Paned käima, siis kohe tõuseb üles. Kas laseb kuskil läbi või on OK, kui külm, kuidagi mõjutab?
Külmaga õhk "tõmbab kokku" ja muutub hõredamaks ning kuumaga teatavasti paisub. Viimse nädala külmadega löövad kõiksugu õhkvedrustuse vead kansti välja ( nõrgad kompressorid, lekkivad padjad ja torustikud). Murelisi on hulgim telefoni otsas ja ukse taga olnud.