D2 õhkpatjade vahetus

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

D2 õhkpatjade vahetus

Postitus Postitas RV8 »

Õhkapatjade vahetus d2 on väga lihtne. Mõned teevad seda ise, ja mõned lasevad teha suvalises töökojas. Tasub vältida olukorda, kus UUS padi , mis ei ole õhku täis veel lastud, jääb silla kaalu hoidma. Padja alumein plastosa võib puruneda.
gixxef
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: N Jaan 26, 2006 20:10

Postitus Postitas gixxef »

Jätkates arutelu ,mis toimus selles teemas,tekkis paar küsimust õhk patjade kohta. http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=175

Nimelt.Kui Vilojeti arstid diagnoosisid autol mõlemas õhkpadjas augud,siis võiks eeldada ,et pepu vajub autol alati alla.Kuid,miks ikkagi ei kuku auto pepu alla kui on õhu temperatuur üle 0 kraadi ?Kui sealsed auto doktorid ütlesid ,et üks padi ajab kõvasti läbi ja teine vähem,siis miks on auto ilusti ühtlaselt lääpas,mitte ühele poole kaldu ? Kas sellest ei võiks järeldada hoopis mõne muu vea ? Ehk oskab keegi midagi lisada/kommenteerida.
aadu
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 30
Liitunud: L Juul 02, 2005 19:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas aadu »

"Doktorite" diagnoosi on imelihtne seebiveega ise kontrollida.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Kummi elastsuse kadu on eriti märgatav just külmaga. Kui õhkapdja leke on kindlat diagnoositud (näiteks seebiveega) siis varem või hiljem hakab padi ka soojaga lekima. Paha lugu kui külmaga kõvaks läheb!
gixxef
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: N Jaan 26, 2006 20:10

Postitus Postitas gixxef »

Õhtust!
Hetke seisuga auto taas korras.
Tänud Kodanik RV8-le.Ja offroadkeskuse meestele,kes tegi töö ära väga kiiresti.


Nüüd jäänud autol teha täishooldus
jumps
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 15
Liitunud: L Mär 03, 2007 18:47
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jumps »

Upitan vana teemat seoses õhkpadja vahetusega. Leidsin sellise vahetamise lingi:
http://www.clickstor.com/
Kas seal lehel on vahetus korrektne? Kogun julgust, igaks juhuks küsin veelkord üle:)

Tervitustega Jumps:)
Paula
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

jumps kirjutas:Upitan vana teemat seoses õhkpadja vahetusega. Leidsin sellise vahetamise lingi:
http://www.clickstor.com/
Kas seal lehel on vahetus korrektne? Kogun julgust, igaks juhuks küsin veelkord üle:)

Tervitustega Jumps:)
Üks tuttav, kes pole peale Disco jutimise eriti miskit autoga teinud vahetas antud instruktsiooni järgi D2'ehl õhkpadja 15 minutiga. Seega arvan, et antud juhend on õige.
Ta mainis sellist nüansi, et kui õhkpadi on tühi (vana) siis on seda suht raske kätte saada sest õhkpadi tõstab ka silda - tema pani mootori tööle, et kompressor sinna õhku sisse laseks ning saaks paremini padja kätte. Arvan, et teine võimalus oleks see padi lihtsalt välja lõigata.
Kuid see olevat ka tuttava sõnade järgi nagu pudru keetmine.
Muideks imestama paneb, et vilojett tahtis vahetuse ja materjali eest saata kokku 10K ... padjad maksid tuttavale Arnotti'st 2900 (postikulude ja tollimaksudega) ning vahetuseks oma aega ligemale tund.
Peaks vist alustama ise sellise äriga :twisted:
caleb
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 28
Liitunud: N Dets 27, 2007 11:13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas caleb »

LittleSuzi kirjutas:Üks tuttav, kes pole peale Disco jutimise eriti miskit autoga teinud vahetas antud instruktsiooni järgi D2'ehl õhkpadja 15 minutiga. Seega arvan, et antud juhend on õige.
Ta mainis sellist nüansi, et kui õhkpadi on tühi (vana) siis on seda suht raske kätte saada sest õhkpadi tõstab ka silda - tema pani mootori tööle, et kompressor sinna õhku sisse laseks ning saaks paremini padja kätte.
15 minti on võib-olla natuke liialdatud, aga poole tunniga saab hakkama. Mina tegin enda omal võrreldes eelpooltoodud lingiga teistmoodi selle, et puki peale ei toetanud mitte silda ennast, vaid õõtsa kere külge kinnituva koha. Ning tungrauaga silda kere suhtes üles-alla reguleerides sai vana padja väga ilusti välja ja uue asemele. Ei tohi ainult uut õhkpatja tühjana jätta niimoodi, et ta tervet silda üleval hoiab, enne ikka mootor käima ja rõhk sisse.

Teine asi on see, et kui vana padi on enne välja võtmist liiga õhku täis, on raske õhuliini tema küljest maha keerata - võtme jaoks pole allatõmbamata padja peal ruumi. Seega kui padi niipalju veel õhku peab, et hetkega ise tühjaks ei vaju, siis tuleks ta enne näiteks kompressori juurest õhuliini lahti keeramisega tühjemaks lasta.
jumps
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 15
Liitunud: L Mär 03, 2007 18:47
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jumps »

Laias laastus see õpetus jah toimis ja sai lasta selle järgi asi ära teha. Seni veel on õhk sees ja ära ei vaju.

Enamasti kardetakse et peale seda on vaja kompuutri all midagi sättida, aetakse arvatavasti RR või ma ei tea millega segamini. Uks kinni ja auto käima ning siis hakkab vaikselt täis laskma ning viimaks peale hirmu on asi tehtud.
Paula
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”