D2 õhkpatjade vahetus
D2 õhkpatjade vahetus
Õhkapatjade vahetus d2 on väga lihtne. Mõned teevad seda ise, ja mõned lasevad teha suvalises töökojas. Tasub vältida olukorda, kus UUS padi , mis ei ole õhku täis veel lastud, jääb silla kaalu hoidma. Padja alumein plastosa võib puruneda.
Jätkates arutelu ,mis toimus selles teemas,tekkis paar küsimust õhk patjade kohta. http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=175
Nimelt.Kui Vilojeti arstid diagnoosisid autol mõlemas õhkpadjas augud,siis võiks eeldada ,et pepu vajub autol alati alla.Kuid,miks ikkagi ei kuku auto pepu alla kui on õhu temperatuur üle 0 kraadi ?Kui sealsed auto doktorid ütlesid ,et üks padi ajab kõvasti läbi ja teine vähem,siis miks on auto ilusti ühtlaselt lääpas,mitte ühele poole kaldu ? Kas sellest ei võiks järeldada hoopis mõne muu vea ? Ehk oskab keegi midagi lisada/kommenteerida.
Nimelt.Kui Vilojeti arstid diagnoosisid autol mõlemas õhkpadjas augud,siis võiks eeldada ,et pepu vajub autol alati alla.Kuid,miks ikkagi ei kuku auto pepu alla kui on õhu temperatuur üle 0 kraadi ?Kui sealsed auto doktorid ütlesid ,et üks padi ajab kõvasti läbi ja teine vähem,siis miks on auto ilusti ühtlaselt lääpas,mitte ühele poole kaldu ? Kas sellest ei võiks järeldada hoopis mõne muu vea ? Ehk oskab keegi midagi lisada/kommenteerida.
Upitan vana teemat seoses õhkpadja vahetusega. Leidsin sellise vahetamise lingi:
http://www.clickstor.com/
Kas seal lehel on vahetus korrektne? Kogun julgust, igaks juhuks küsin veelkord üle:)
Tervitustega Jumps:)
http://www.clickstor.com/
Kas seal lehel on vahetus korrektne? Kogun julgust, igaks juhuks küsin veelkord üle:)
Tervitustega Jumps:)
Paula
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Üks tuttav, kes pole peale Disco jutimise eriti miskit autoga teinud vahetas antud instruktsiooni järgi D2'ehl õhkpadja 15 minutiga. Seega arvan, et antud juhend on õige.jumps kirjutas:Upitan vana teemat seoses õhkpadja vahetusega. Leidsin sellise vahetamise lingi:
http://www.clickstor.com/
Kas seal lehel on vahetus korrektne? Kogun julgust, igaks juhuks küsin veelkord üle:)
Tervitustega Jumps:)
Ta mainis sellist nüansi, et kui õhkpadi on tühi (vana) siis on seda suht raske kätte saada sest õhkpadi tõstab ka silda - tema pani mootori tööle, et kompressor sinna õhku sisse laseks ning saaks paremini padja kätte. Arvan, et teine võimalus oleks see padi lihtsalt välja lõigata.
Kuid see olevat ka tuttava sõnade järgi nagu pudru keetmine.
Muideks imestama paneb, et vilojett tahtis vahetuse ja materjali eest saata kokku 10K ... padjad maksid tuttavale Arnotti'st 2900 (postikulude ja tollimaksudega) ning vahetuseks oma aega ligemale tund.
Peaks vist alustama ise sellise äriga
15 minti on võib-olla natuke liialdatud, aga poole tunniga saab hakkama. Mina tegin enda omal võrreldes eelpooltoodud lingiga teistmoodi selle, et puki peale ei toetanud mitte silda ennast, vaid õõtsa kere külge kinnituva koha. Ning tungrauaga silda kere suhtes üles-alla reguleerides sai vana padja väga ilusti välja ja uue asemele. Ei tohi ainult uut õhkpatja tühjana jätta niimoodi, et ta tervet silda üleval hoiab, enne ikka mootor käima ja rõhk sisse.LittleSuzi kirjutas:Üks tuttav, kes pole peale Disco jutimise eriti miskit autoga teinud vahetas antud instruktsiooni järgi D2'ehl õhkpadja 15 minutiga. Seega arvan, et antud juhend on õige.
Ta mainis sellist nüansi, et kui õhkpadi on tühi (vana) siis on seda suht raske kätte saada sest õhkpadi tõstab ka silda - tema pani mootori tööle, et kompressor sinna õhku sisse laseks ning saaks paremini padja kätte.
Teine asi on see, et kui vana padi on enne välja võtmist liiga õhku täis, on raske õhuliini tema küljest maha keerata - võtme jaoks pole allatõmbamata padja peal ruumi. Seega kui padi niipalju veel õhku peab, et hetkega ise tühjaks ei vaju, siis tuleks ta enne näiteks kompressori juurest õhuliini lahti keeramisega tühjemaks lasta.
Laias laastus see õpetus jah toimis ja sai lasta selle järgi asi ära teha. Seni veel on õhk sees ja ära ei vaju.
Enamasti kardetakse et peale seda on vaja kompuutri all midagi sättida, aetakse arvatavasti RR või ma ei tea millega segamini. Uks kinni ja auto käima ning siis hakkab vaikselt täis laskma ning viimaks peale hirmu on asi tehtud.
Enamasti kardetakse et peale seda on vaja kompuutri all midagi sättida, aetakse arvatavasti RR või ma ei tea millega segamini. Uks kinni ja auto käima ning siis hakkab vaikselt täis laskma ning viimaks peale hirmu on asi tehtud.
Paula