1. leht 1-st

D2 õhkpatjade vahetus

Postitatud: T Veebr 14, 2006 17:35
Postitas RV8
Õhkapatjade vahetus d2 on väga lihtne. Mõned teevad seda ise, ja mõned lasevad teha suvalises töökojas. Tasub vältida olukorda, kus UUS padi , mis ei ole õhku täis veel lastud, jääb silla kaalu hoidma. Padja alumein plastosa võib puruneda.

Postitatud: L Mär 04, 2006 22:49
Postitas gixxef
Jätkates arutelu ,mis toimus selles teemas,tekkis paar küsimust õhk patjade kohta. http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=175

Nimelt.Kui Vilojeti arstid diagnoosisid autol mõlemas õhkpadjas augud,siis võiks eeldada ,et pepu vajub autol alati alla.Kuid,miks ikkagi ei kuku auto pepu alla kui on õhu temperatuur üle 0 kraadi ?Kui sealsed auto doktorid ütlesid ,et üks padi ajab kõvasti läbi ja teine vähem,siis miks on auto ilusti ühtlaselt lääpas,mitte ühele poole kaldu ? Kas sellest ei võiks järeldada hoopis mõne muu vea ? Ehk oskab keegi midagi lisada/kommenteerida.

Postitatud: L Mär 04, 2006 23:23
Postitas aadu
"Doktorite" diagnoosi on imelihtne seebiveega ise kontrollida.

Postitatud: E Mär 06, 2006 10:55
Postitas RV8
Kummi elastsuse kadu on eriti märgatav just külmaga. Kui õhkapdja leke on kindlat diagnoositud (näiteks seebiveega) siis varem või hiljem hakab padi ka soojaga lekima. Paha lugu kui külmaga kõvaks läheb!

Postitatud: E Mär 13, 2006 19:15
Postitas gixxef
Õhtust!
Hetke seisuga auto taas korras.
Tänud Kodanik RV8-le.Ja offroadkeskuse meestele,kes tegi töö ära väga kiiresti.


Nüüd jäänud autol teha täishooldus

Postitatud: N Jaan 24, 2008 22:50
Postitas jumps
Upitan vana teemat seoses õhkpadja vahetusega. Leidsin sellise vahetamise lingi:
http://www.clickstor.com/
Kas seal lehel on vahetus korrektne? Kogun julgust, igaks juhuks küsin veelkord üle:)

Tervitustega Jumps:)

Postitatud: E Mär 03, 2008 12:23
Postitas LittleSuzi
jumps kirjutas:Upitan vana teemat seoses õhkpadja vahetusega. Leidsin sellise vahetamise lingi:
http://www.clickstor.com/
Kas seal lehel on vahetus korrektne? Kogun julgust, igaks juhuks küsin veelkord üle:)

Tervitustega Jumps:)
Üks tuttav, kes pole peale Disco jutimise eriti miskit autoga teinud vahetas antud instruktsiooni järgi D2'ehl õhkpadja 15 minutiga. Seega arvan, et antud juhend on õige.
Ta mainis sellist nüansi, et kui õhkpadi on tühi (vana) siis on seda suht raske kätte saada sest õhkpadi tõstab ka silda - tema pani mootori tööle, et kompressor sinna õhku sisse laseks ning saaks paremini padja kätte. Arvan, et teine võimalus oleks see padi lihtsalt välja lõigata.
Kuid see olevat ka tuttava sõnade järgi nagu pudru keetmine.
Muideks imestama paneb, et vilojett tahtis vahetuse ja materjali eest saata kokku 10K ... padjad maksid tuttavale Arnotti'st 2900 (postikulude ja tollimaksudega) ning vahetuseks oma aega ligemale tund.
Peaks vist alustama ise sellise äriga :twisted:

Postitatud: E Mär 03, 2008 13:23
Postitas caleb
LittleSuzi kirjutas:Üks tuttav, kes pole peale Disco jutimise eriti miskit autoga teinud vahetas antud instruktsiooni järgi D2'ehl õhkpadja 15 minutiga. Seega arvan, et antud juhend on õige.
Ta mainis sellist nüansi, et kui õhkpadi on tühi (vana) siis on seda suht raske kätte saada sest õhkpadi tõstab ka silda - tema pani mootori tööle, et kompressor sinna õhku sisse laseks ning saaks paremini padja kätte.
15 minti on võib-olla natuke liialdatud, aga poole tunniga saab hakkama. Mina tegin enda omal võrreldes eelpooltoodud lingiga teistmoodi selle, et puki peale ei toetanud mitte silda ennast, vaid õõtsa kere külge kinnituva koha. Ning tungrauaga silda kere suhtes üles-alla reguleerides sai vana padja väga ilusti välja ja uue asemele. Ei tohi ainult uut õhkpatja tühjana jätta niimoodi, et ta tervet silda üleval hoiab, enne ikka mootor käima ja rõhk sisse.

Teine asi on see, et kui vana padi on enne välja võtmist liiga õhku täis, on raske õhuliini tema küljest maha keerata - võtme jaoks pole allatõmbamata padja peal ruumi. Seega kui padi niipalju veel õhku peab, et hetkega ise tühjaks ei vaju, siis tuleks ta enne näiteks kompressori juurest õhuliini lahti keeramisega tühjemaks lasta.

Postitatud: E Mär 03, 2008 17:15
Postitas jumps
Laias laastus see õpetus jah toimis ja sai lasta selle järgi asi ära teha. Seni veel on õhk sees ja ära ei vaju.

Enamasti kardetakse et peale seda on vaja kompuutri all midagi sättida, aetakse arvatavasti RR või ma ei tea millega segamini. Uks kinni ja auto käima ning siis hakkab vaikselt täis laskma ning viimaks peale hirmu on asi tehtud.