lihtne diff lukk

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

lihtne diff lukk

Postitus Postitas petros »

Hei,

tahaks käed õliseks saada ja panna kõige lihtsama versiooni lukust vahekastile. Ma ei taha kallimat solenoidiga versiooni ega ka disco I stiilis kangi (kui just keegi v odavalt ei müü). Pigem mõnda askeetlikumat 'nuppu' nagu http://www.boothroyd.com/cdl.htm või http://www.discoweb.org/cdl/index.htm

samas mitte ka liiga ebamugavat http://www.rovershoppe.com/cdl_handle.html

Kahjuks ei leia ma netist enam seda roverdude kitti müügil. Võiks teha ka ise, kuid ei leidnud poest vastavaid juppe. Kas kellegil on kogumust sellega või oskab soovitada poodi/vanarauda?

ps. pole veel vahekasti ise vaadanud aga koigil disco II 99 peaks see võimalus olemas olema.
from disco 2 disco
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Tundub,et oled netis kõvasti ringi kolanud. Asjalikud lingid õiksid siia:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1035
lisada.

Ehk on teistele tulevikus abiks.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

Kõige odavamad ja kindlamad valmisjupid tunduvad olevat Disco I ja II 2004 aasta omad.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LAND-ROV ... otohosting
ja
http://www.roverlandparts.com/index.asp ... rodID=1115

Samas kaob ära 'ise tegemise' rõõm. Ma just sooviks leida abi, kellegilt kes selle lihtsate vahenditega ise valmis meisterdanud. Odavam ka.

ps. kui ma ta kunagi õnnelikult! valmis saan, alles siis võin lisada töö ja pildid kullafondi :)
from disco 2 disco
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Vahekast

Postitus Postitas Kalamees »

Idee järgi ei tohiks raske olla, selleks tuleks vast külastada Inseneeri imede põldu ja vaadata kasti ehedal kujul. Peab ka mõtlema tulevale talvele, ja jama kui mingis variandis auto jälle muutub 1WD ks.
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

olen näinud pneumaatilist lülitust arb kompressori pealt mugav ja soliidne.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
kristian
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 29
Liitunud: K Juul 23, 2008 22:59
Asukoht: Vilivere
Kontakt:

Postitus Postitas kristian »

Mis ajani Disco II'l see võimalus üldse eksisteerib? Mingil hetkel ju võeti see võimalus üldse ära.
Eeldamine on kõigi per**ekeeramiste ema!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Üks allikas väidab:
From 1999 the locking centre differential was still fitted, although the linkage to operate it was not attached, as Land Rover believed that the traction control and newly-developed Hill Descent Control would render it redundant. In 2002, US models saw the mechanism itself finally removed. At this time the mechanism was removed on European 02 Model Year vehicles and remained fully deleted until the face-lifted model was introduced later in that year. Customer demand saw the mechanism and controls fully reinstated as a cost option only (standard on top of range HSE/ES vehicles) on UK/Irish models.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
ruut
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 87
Liitunud: N Sept 22, 2005 08:08
Asukoht: Harju

Postitus Postitas ruut »

kristian kirjutas:Mis ajani Disco II'l see võimalus üldse eksisteerib? Mingil hetkel ju võeti see võimalus üldse ära.
Kadus 2001 aastal.
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

Kadus jah u 2001 aga tuli tagasi faceliftiga - CDL koos ETCga.

Kõige täpsemalt saab teada vaadates vahekasti numbrile:

If you have the diff lock stud on your unit you will only require the linkage parts, to determine this you will need to find the transfer case serial number and check it starts with either 41D or 42D.

If it starts with 61D, 62D, 69D or 70D then you will need the diff lock parts to go in the transfer case.

vaata lisaks http://www.aulro.com/afvb/good-oil/39956-cdl-d2s.html
from disco 2 disco
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Series 2 Discovery:
Transfer boxes fitted to this model have the prefixes 41D and 42D to the unit serial number. Prefix 41 D denotes that the unit is not fitted with interlock whilst 42D denotes that interlock is fitted.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Myrgel
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 28
Liitunud: T Mai 13, 2008 22:18
Asukoht: Mustamäe City

Postitus Postitas Myrgel »

Mul oli eelmine omanik lisaks läikivale käsipidurikangile ja muule ajuvabale *bling*-*bling* kolale ka midagi mõistliku autole paigaldanud. Nimelt ARB kompressori ja pneumaatilise hoova kasti juurde lülitamiseks. Tundub küll kõige kallim viis see lihtne asi korda ajada, aga töötab.

Urmas
J-Lo and 4-Low, Life's much better with a big rear-end..
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

...siinkohal kohe küsiks, et kas keegi on pannud elektrilist keskdifri lukku?
mingi selline asi siis

http://www.offroadbutikk.com/acatalog/O ... se_59.html
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

CDL valmis!

Postitus Postitas petros »

Lõpuks leidsin hea koha kus meisterdada paar päeva ja valmis ta sai.

Juppide peale ei läinud pea üldse raha. Tuli vaid loovutada paar osa vanast padrunvõtmete komplektist.

Maastikul libedaga on tõesti kohe palju kindalm. Soovitan!

Nüüd võib rahulikult talvele vastu minna (y)

... ja tänud meister Tiidule, kes oli abiks!

http://picasaweb.google.com/peeter.ossip/DiscoveryCDL#


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Soovitused nupuks!?
from disco 2 disco
Ojala
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 135
Liitunud: L Juun 07, 2008 10:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ojala »

no endal ka nüüd asi olemas ja täitsa töötab :) sai siis eile lõunapaiku tegema hakkatud ja õhtul 22-ks oli umbes valmis. No läks kiiresti kuna nendest piltidest oli kõvasti abi. Pildid saab hiljem, et milline mul siis asi tuli :D
Una
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: E Juul 11, 2005 12:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Una »

http://www.discovery2.co.uk/diff_lock.html

siin lingil on toodud pikk jutt ja piltidega töö kirjeldus. Kas keegi targem võiks lihtsalt ära seletada selle jutu, mis puudutab isetehtud luku korral seda ABS ja TR juhtme läbi lõikamise osa - alates siis Step 21-st.

Saan ma aru, et kui see juhe jätta läbi lõikamata, siis osa ABS, TC ja HDC funktsioone ei tööta või töötavad vähemal määral sel ajal kui lukk on sisse lülitatud. Samas kui see juhe läbi lõigata siis keskfdifri lukustamisel kaovad ka ABS, TC ja HDC ning lukku välja võttes nende funktsioonid taastuvad.
Una

In Mud We Trust ____________________________________

Land Rover Series III STW `79
Land Rover 90 V8 `85
Land Rover Discovery II Td5 `01
Inglisilm Babe Defender V8 `05
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”