1. leht 2-st

lihtne diff lukk

Postitatud: P Juul 27, 2008 14:15
Postitas petros
Hei,

tahaks käed õliseks saada ja panna kõige lihtsama versiooni lukust vahekastile. Ma ei taha kallimat solenoidiga versiooni ega ka disco I stiilis kangi (kui just keegi v odavalt ei müü). Pigem mõnda askeetlikumat 'nuppu' nagu http://www.boothroyd.com/cdl.htm või http://www.discoweb.org/cdl/index.htm

samas mitte ka liiga ebamugavat http://www.rovershoppe.com/cdl_handle.html

Kahjuks ei leia ma netist enam seda roverdude kitti müügil. Võiks teha ka ise, kuid ei leidnud poest vastavaid juppe. Kas kellegil on kogumust sellega või oskab soovitada poodi/vanarauda?

ps. pole veel vahekasti ise vaadanud aga koigil disco II 99 peaks see võimalus olemas olema.

Postitatud: P Juul 27, 2008 14:30
Postitas landy
Tundub,et oled netis kõvasti ringi kolanud. Asjalikud lingid õiksid siia:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1035
lisada.

Ehk on teistele tulevikus abiks.

Postitatud: P Juul 27, 2008 15:05
Postitas petros
Kõige odavamad ja kindlamad valmisjupid tunduvad olevat Disco I ja II 2004 aasta omad.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LAND-ROV ... otohosting
ja
http://www.roverlandparts.com/index.asp ... rodID=1115

Samas kaob ära 'ise tegemise' rõõm. Ma just sooviks leida abi, kellegilt kes selle lihtsate vahenditega ise valmis meisterdanud. Odavam ka.

ps. kui ma ta kunagi õnnelikult! valmis saan, alles siis võin lisada töö ja pildid kullafondi :)

Vahekast

Postitatud: P Juul 27, 2008 15:54
Postitas Kalamees
Idee järgi ei tohiks raske olla, selleks tuleks vast külastada Inseneeri imede põldu ja vaadata kasti ehedal kujul. Peab ka mõtlema tulevale talvele, ja jama kui mingis variandis auto jälle muutub 1WD ks.

Postitatud: T Juul 29, 2008 17:49
Postitas tai
olen näinud pneumaatilist lülitust arb kompressori pealt mugav ja soliidne.

Postitatud: P Aug 03, 2008 21:27
Postitas kristian
Mis ajani Disco II'l see võimalus üldse eksisteerib? Mingil hetkel ju võeti see võimalus üldse ära.

Postitatud: P Aug 03, 2008 21:47
Postitas landy
Üks allikas väidab:
From 1999 the locking centre differential was still fitted, although the linkage to operate it was not attached, as Land Rover believed that the traction control and newly-developed Hill Descent Control would render it redundant. In 2002, US models saw the mechanism itself finally removed. At this time the mechanism was removed on European 02 Model Year vehicles and remained fully deleted until the face-lifted model was introduced later in that year. Customer demand saw the mechanism and controls fully reinstated as a cost option only (standard on top of range HSE/ES vehicles) on UK/Irish models.

Postitatud: E Aug 11, 2008 14:50
Postitas ruut
kristian kirjutas:Mis ajani Disco II'l see võimalus üldse eksisteerib? Mingil hetkel ju võeti see võimalus üldse ära.
Kadus 2001 aastal.

Postitatud: R Okt 03, 2008 23:00
Postitas petros
Kadus jah u 2001 aga tuli tagasi faceliftiga - CDL koos ETCga.

Kõige täpsemalt saab teada vaadates vahekasti numbrile:

If you have the diff lock stud on your unit you will only require the linkage parts, to determine this you will need to find the transfer case serial number and check it starts with either 41D or 42D.

If it starts with 61D, 62D, 69D or 70D then you will need the diff lock parts to go in the transfer case.

vaata lisaks http://www.aulro.com/afvb/good-oil/39956-cdl-d2s.html

Postitatud: L Okt 04, 2008 00:18
Postitas landy
Series 2 Discovery:
Transfer boxes fitted to this model have the prefixes 41D and 42D to the unit serial number. Prefix 41 D denotes that the unit is not fitted with interlock whilst 42D denotes that interlock is fitted.

Postitatud: N Okt 09, 2008 18:41
Postitas Myrgel
Mul oli eelmine omanik lisaks läikivale käsipidurikangile ja muule ajuvabale *bling*-*bling* kolale ka midagi mõistliku autole paigaldanud. Nimelt ARB kompressori ja pneumaatilise hoova kasti juurde lülitamiseks. Tundub küll kõige kallim viis see lihtne asi korda ajada, aga töötab.

Urmas

Postitatud: K Nov 12, 2008 19:09
Postitas 007
...siinkohal kohe küsiks, et kas keegi on pannud elektrilist keskdifri lukku?
mingi selline asi siis

http://www.offroadbutikk.com/acatalog/O ... se_59.html

CDL valmis!

Postitatud: R Nov 21, 2008 14:56
Postitas petros
Lõpuks leidsin hea koha kus meisterdada paar päeva ja valmis ta sai.

Juppide peale ei läinud pea üldse raha. Tuli vaid loovutada paar osa vanast padrunvõtmete komplektist.

Maastikul libedaga on tõesti kohe palju kindalm. Soovitan!

Nüüd võib rahulikult talvele vastu minna (y)

... ja tänud meister Tiidule, kes oli abiks!

http://picasaweb.google.com/peeter.ossip/DiscoveryCDL#


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Soovitused nupuks!?

Postitatud: P Nov 30, 2008 12:01
Postitas Ojala
no endal ka nüüd asi olemas ja täitsa töötab :) sai siis eile lõunapaiku tegema hakkatud ja õhtul 22-ks oli umbes valmis. No läks kiiresti kuna nendest piltidest oli kõvasti abi. Pildid saab hiljem, et milline mul siis asi tuli :D

Postitatud: E Dets 01, 2008 15:08
Postitas Una
http://www.discovery2.co.uk/diff_lock.html

siin lingil on toodud pikk jutt ja piltidega töö kirjeldus. Kas keegi targem võiks lihtsalt ära seletada selle jutu, mis puudutab isetehtud luku korral seda ABS ja TR juhtme läbi lõikamise osa - alates siis Step 21-st.

Saan ma aru, et kui see juhe jätta läbi lõikamata, siis osa ABS, TC ja HDC funktsioone ei tööta või töötavad vähemal määral sel ajal kui lukk on sisse lülitatud. Samas kui see juhe läbi lõigata siis keskfdifri lukustamisel kaovad ka ABS, TC ja HDC ning lukku välja võttes nende funktsioonid taastuvad.