Pikka aega ja süvenevalt tekkis probleem käivitusega (td5). Nii soojast kui ka külmast peast. Vahest tuli 100x käivitusnuppu kedrata.
Kuna vahel oli prob ka täiesti kuumast peast käivitusega ja teine kord läks käima esimesest keeramisest, siis ei uskunud, et viga starteris. Netist leidsin, et tuleb kontrollida aju klemmidele kanduvat õlileket. Aga ei, ikka starteris viga.
Oleksin peaaegu tellinud juba uue starteri (4k) või ehk solenoidi(1500) aga kuulsin, et kohalik Virumaa starteriäss saab aidata.
Oligi nii, et starteri solenoidi klemm tuli ära vahetada.
50kr klemm + 100 krooni tööraha = 150kr
(starteri maha- ja pealekruttimine tuli mujal teha)
Starteriäss ise Rakvere lähedal Näpil, tel 5164668. Soovitan!
Põhimõtteliselt saab sellega ise väga kenasti hakkama. Ainuke jama on starteri enda kättesaamine (45min ja soovitavalt ka auto altpoolt).
Kui starter käes, siis ühe sellise kiti saab ka ebayst
aga tegelikult on vaja ainult ühte umbes sellist klemmi
(vase saab kenasti meelepäraseks haamerdada)
Starteripapi teadis rääkida, et selliste starterite puhul on umbes 200k kilomeetrit just see aeg, millal käivitusvool 200-300 A oma töö teeb.
starter ja käivitusprobleem: ise küsin, ise vastan
starter ja käivitusprobleem: ise küsin, ise vastan
from disco 2 disco
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Starter
Käis ka enda oma antud Taadi juures remondis, klemm ja pendiks. Numbri järgi pendixit keegi ei pakkunud aga pildi järgi tellis ja asi klaar. Huvitav asjandus, pendiks kahe kuullaagri peal jookseb.
Igati rahul.
Igati rahul.